برترین گوشی های ارزان تر از ۳۰۰ یورو

برترین گوشی های ارزان تر از ۳۰۰ یورو

انجمن واردکنندگان موبایل،تبلت و لوازم جانبی اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد ریجستری و واردات گوشی هوشمند بالای 300 یورو به کشور ممنوع است.این بدیم معنی است که گوشی های آیفون،محصول شرکت اپل،دیگر نمی توانند وارد کشور شوند. این ممنوعیت در عمل تمامی گوشی های مدل بالای سامسونگ و دیگر مارک های معتبر را نیز شامل خواهد شد و حتی اگر مسافری با خود یک گوشی بالای سیصد یورویی به کشور بیاورد، اجازه ریجستری آن را نخواهد داشت و نمی تواند از آن استفاده کند.

در این اطلاعیه مهم می خوانیم:

اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت واردات موبایل­های بالای ۳۰۰ یورو و اعلام شماره کوتاژ برای کالاهای رسوب کرده در گمرکات تا تاریخ ۲۶ خرداد ۹۹

احتراماً، پیرو نامه ۶۰/۹۱۳۹۰ مورخ ۱۱ تیر ماه ۹۹ که امروز به انجمن رسیده است بنا به تصمیمات جلسات مورخ ۹۹/۴/۲ کارگروه نظارت و تخصیص ارز با توجه به محدودیت­ های اعمال شده در سقف تخصیص ارز واردات موبایل در سال جاری و ممنوعیت واردات کالای بالای ۳۰۰ یورو در رویه مسافری و تجاری، با توجه به مساعدت و حمایت مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت مقرر گردید بازرگانان محترم برای قبض انبار های قبل از ۲۶ خرداد اقدام به دریافت کوتاژ و بروزرسانی فایل ارسالی به انجمن جهت تجمیع و اعلام به آن اداره کل تا روز سه شنبه ۱۷ تیر ماه نمایند.

 

با توجه به اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه ارز دولتی فقط به گوشی‌های زیر ۳۰۰ دلار اختصاص می‌یابد، در این گزارش با تعدادی از این گوشی‌ها که ارزش خرید دارند، آشنا می‌شوید.

به‌لطف اهمیت بازارهایی مثل بازار کشور هند که از اهمیت بسیار زیادی برای تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند برخوردار است، امروزه برندهایی مثل شیائومی، سامسونگ، اوپو، موتورولا و غیره سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در بازار این محصولات انجام می‌دهند. موبایل‌های میان‌رده و اقتصادی حالا سعی دارند با ارائه قابلیت‌های زیاد و کیفیت بالا ضمن حفظ قیمت پایین محصولات خوبی را به مخاطبان خود عرضه کنند. 

Redmi Note 9 Pro

تلفن هوشمند پرقدرت بعدی ردمی ۱۰ ایکس پرو است که همین چند وقت پیش معرفی شد و ترکیبی از نمایشگر امولد ۶.۵۷ اینچی با رزولوشن +FHD و چیپست دیمنسیتی ۸۲۰ مدیاتک را به ارمغان می‌آورد. این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و دوربین سلفی آن لنزی ۲۰ مگاپیکسلی است که به‌صورت ناچی قطره‌ای در بالای صفحه قرار گرفته است.

در قاب عقب ردمی ۱۰ ایکس پرو دوربین چهارگانه‌ای شامل لنزهای ۴۸ + ۸ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این موبایل حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد و انرژی خود را از یک باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. ردمی ۱۰ ایکس پرو مجهز به قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی است که می‌تواند ظرفیت باتری این گوشی را ظرف ۳۰ دقیقه از صفر به ۵۸ درصد برساند. موبایل ردمی با قیمت ۲۹۰ یورو به فروش می‌رسد و بررسی مدل عادی آن یعنی ردمی ۱۰ ایکس نیز شایسته توجه است.

Samsung Galaxy A51

سامسونگ معمولا به خاطر گوشی‌های پرچمدار خود شناخته می‌شود، اما در گروه محصولات میان رده هم طرفداران زیادی دارد. اگر به‌دنبال این هستید که از تلفن‌های باکیفیت این شرکت استفاده کنید، می‌توانید گلکسی A51 را در نظر بگیرید. این دستگاه یکی از بهترین نمایشگرهای بازار را در اختیار دارد. پنل ۶.۵ اینچی آن از نوع امولد است و از رزولوشن +FHD استفاده می‌کند. اطراف این نمایشگر حاشیه بسیار کمی به چشم می‌خورد، و دوربین سلفی آن هم درون حفره‌ای در بالای صفحه قرار گرفته است.

پردازنده گلکسی A51 اگزینوس ۹۶۱۱ است و همراه آن ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. موبایل سامسونگ در قاب عقب دوربینی چهارگانه متشکل از لنزهای ۴۸ + ۱۲ + ۵ + ۵ مگاپیکسلی دارد و در بخش سلفی از دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گلکسی A51 مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است و انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. این موبایل با قیمت ۲۷۶ دلار به فروش می‌رسد.

 

Samsung Galaxy A41

گلکسی A41 موبایل میان‌رده دیگری است که با نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع امولد و با رزولوشن +FHD می‌تواند رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. این گوشی از چیپست هلیو P65 استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. گلکسی A41 حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگر دارد و در بالای این پنل ناچی قطره‌ای قرار داده که میزبان دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی است.

این گوشی در قاب عقب نیز دوربین سه‌گانه‌ای دارد که از لنزهای ۴۸ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. گلکسی A41 با بدنه‌ای از جنس پلاستیک و با فریم پلاستیکی ساخته شده و اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2 دارد. ظرفیت باتری این گوشی ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و با قیمت تقریبی ۲۴۰ یورو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

 

Samsung Galaxy A31

عضو بعدی محصولات میان‌رده سامسونگ گلکسی A31 است که ظاهر آن شباهت بالایی به گلکسی A41 دارد. این گوشی مجهز به صفحه نمایشی ۶.۴ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD است. گلکسی A31 از چیپست هلیو P65 استفاده می‌کند و با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2 به بازار می‌آید. مقدار رم و حافظه داخلی این گوشی به‌ترتیب ۴ یا ۶ گیگابایت و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت است. 

انرژی این گوشی از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گلکسی A31 حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد و دوربین عقب آن ماژول چهارگانه‌ای شامل لنزهای ۴۸ + ۸ + ۵ + ۵ مگاپیکسلی است. در بخش سلفی هم یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد که در ناچی قطره‌ای قرار گرفته است. قیمت این گوشی حدود ۲۲۰ دلار است. 

 

Samsung Galaxy A21s

موبایل بعدی فهرست ما گلکسی A21s است که با چیپست ۸ نانومتری اگزینوس ۸۵۰ خود شناخته می‌شود. این گوشی شاید نسبت به سایر تلفن‌های موجود در این فهرست کمی ضعیف‌تر باشد اما با توجه به قیمت ۲۰۰ یورویی خود کیفیتی شایان ذکر را ارائه می‌کند. موبایل مذکور همچنین یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که می‌تواند به‌شکلی مطلوب انرژی دستگاه را تامین کند.

گلکسی A21s نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع TFT دارد که رزولوشن آن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. این گوشی ۳، ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در قاب عقب گلکسی A21s دوربین چهارگانه‌ای متشکل از لنزهای ۴۸ + ۸ + + ۲ + ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و در بخش سلفی لنزی ۱۳ مگاپیکسلی را می‌بینیم.

 

Honor 9X

آنر ۹ ایکس یکی از آخرین گوشی‌های هوآوی است که با خدمات موبایلی گوگل به بازار آمد. این گوشی از بسیاری از جنبه‌ها جذابیت دارد. برای مثال می‌توانیم به نمایشگر بزرگ ۶.۵۹ اینچی با کمترین حاشیه، بدون بریدگی یا حفره اشاره کنیم. طراحی قاب عقب آنر ۹ ایکس در نوع خود بسیار جالب است و هوآوی روی این دستگاه باتری بزرگی قرار داده تا پاسخگوی نیاز کاربر باشد.

صفحه نمایش آنر ۹ ایکس از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. این گوشی از چیپست Kirin 710F به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. موبایل مذکور دوربینی سه‌گانه شامل لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی دارد و در بخش سلفی نیز از لنزی ۱۶ مگاپیکسلی با مکانیزم پاپ‌آپ بهره می‌برد. آنر ۹ ایکس یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد و قیمت آن حدود ۲۰۰ یورو است.

 

Poco X2

پوکو یکی دیگر از زیربندهای شیائومی است که چند ماه پیش مستقل شد و بعد از اولین محصول موفق خود یعنی پوکوفون F1 به سراغ دستگاه‌های دیگری مثل پوکو X2 رفت. این گوشی به‌حق یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات بازار گوشی‌های میان‌رده است. پوکو X2 از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD استفاده می‌کند و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است.

پوکو X2 به چیپست اسنپدراگون 730G مجهز شده که تراشه‌ای ۸ نانومتری است. این گوشی ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در قاب عقب پوکو X2 دوربین چهارگانه‌ای متشکل از لنزهای ۶۴ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این گوشی در بخش سلفی هم دوربین دوگانه‌ای دارد که شامل لنزهای ۲۰ + ۲ مگاپیکسلی است و درون حفره‌ای بیضی‌شکل قرار گرفته است. پوکو X2 یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و با قیمت تقریبی ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

 

Motorola Moto G Power

موتورولا یکی از بازیگران بزرگ این بازار است که محصولات متنوعی را در ویترین فروشگاه‌های خود پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد. یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده این شرکت Moto G Power است. این دستگاه در ازای قیمتی بسیار مناسب سخت‌افزاری قوی، نمایشگری بزرگ و نرم‌افزاری قابل قبول را در اختیار شما می‌گذارد.

موتورولا در سال ۲۰۲۰ تلفن‌های زیادی از سری موتو G معرفی کرد، اما هیچ‌کدام به‌خوبی موتو G پاور نبود. این گوشی یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که به‌خوبی می‌تواند دو تا سه روز دوام بیاورد. تلفن مذکور نمایشگری ۶.۴ اینچی را با رزولوشن +FHD ارائه می‌کند و در قاب عقب دوربینی سه‌گانه با لنزهای ۱۶ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی دارد. قلب تپنده موتو G پاور چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ کوآلکام است که همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و اندروید ۱۰ از دیگر ویژگی‌های این گوشی است که با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

 

Motorola Moto G Fast

اگر از موتو G پاور خوشتان نیامد، می‌توانید به موتو G فست فکر کنید؛ دستگاهی که بین موتو G پاور و موتو E قرار می‌گیرد. این گوشی شباهت‌های زیادی به گوشی بالایی دارد اما با چشم‌پوشی از برخی ویژگی‌ها قیمت خود را کاهش داده است. موتو G فست نمایشگری ۶.۴ اینچی با رزولوشن +HD دارد که در گوشه سمت چپ آن حفره‌ای برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

پردازنده موتو G فست اسنپدراگون ۶۶۵ است و همراه خود ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی در قاب عقب مجهز به دوربینی سه‌گانه با لنزهای ۱۶ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی است و در کنار آن می‌توانید حسگر اثر انگشت فیزیکی موتورولا را ببینید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی ۱۹۹ دلاری می‌توانیم به اندروید ۱۰، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم.

 

Motorola Moto E

همان‌طور که گفتیم موبایل بعدی موتو E است که قیمت پایین‌تر و مشخصات ضعیف‌تری دارد. این گوشی از نظر ظاهری بسیار زیباست و علی‌رغم بدنه پلاستیکی طراحی براق و چشم‌نوازی دارد. موتو E از نمایشگری ۶.۲ اینچی با رزولوشن 720p استفاده می‌کند که در بالای آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

قیمت ۱۴۹ دلاری موتو E باعث شده این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده کند و ۲ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. موبایل مذکور در قاب عقب از دوربین دوگانه‌ای با لنزهای ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت فیزیکی دارد. علاوه بر این، ظرفیت باتری موتو E برابر ۳۵۵۰ میلی آمپر ساعت است.

 

Motorola Moto G8 Power

موتو G8 پاور بر عمر باتری تمرکز دارد، به همین خاطر لقب پاور را دریافت کرده است. این گوشی یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-پلیمر دارد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. موتو G8 پاور مجهز به نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع IPS LCD است که ۱۰۸۰ در ۲۳۰۰ پیکسل رزولوشن دارد.

تلفن هوشمند مذکور از چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند و همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. دوربین اصلی این گوشی شامل چهار لنز ۱۶ + ۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی است. در بخش سلفی هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که جایگاه آن درون حفره‌ای در گوشه سمت چپ نمایشگر است. موتو G8 پاور با قیمت ۲۱۵ دلار به فروش می‌رسد.

 

Motorola Moto G8 Plus

 

موتو G8 پلاس با طراحی جدیدی نسبت به نسل قبلی خود از راه رسیده تا قیمتی مناسب را در ازای مشخصات و باتری قدرتمند خود به کاربران ارائه کند. این گوشی در بخش دوربین حرف زیادی برای زدن ندارد اما به نسبت هزینه‌ای که می‌پردازید می‌توانید روی آن حساب کنید. موتو G8 پلاس مجهز به نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل است.

این تلفن هوشمند با اندروید ۹ به بازار عرضه شده و از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند. مقدار حافظه موتو G8 پلاس شامل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاست. در قاب عقب این گوشی دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که شامل لنزهای ۴۸ + ۱۶ + ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی برای دوربین سلفی از یک لنز ۲۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، و انرژی خود را از باتری مطلوبی با ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعتی می‌گیرد. موتو G8 پلاس با قیمت تقریبی ۲۲۵ دلار در بازار وجود دارد.

 

Nokia 6.2

نوکیا جای پای خود را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران بازار گوشی‌های خوش‌قیمت محکم کرده و یکی از جذاب‌ترین این محصولات نوکیا ۶.۲ است. این تلفن هوشمند از نمایشگری ۶.۳ اینچی با رزولوشن +FHD استفاده می‌کند که حاشیه‌های بسیار کوچکی اطراف آن دیده می‌شود. پنل این گوشی مجهز به ناچی قطره‌ای است که یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در قاب عقب نوکیا ۶.۲ دوربین سه‌گانه‌ای شامل لنزهای ۱۶ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی عضوی از برنامه اندروید وان به حساب می‌آید و به همین خاطر به‌طور مرتب به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و وصله‌های امنیتی را دریافت می‌کند. خود گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۹ پای به بازار آمد، اما به اندروید ۱۰ و حتی اندروید ۱۱ آپدیت می‌شود. قیمت نوکیا ۶.۲ حدود ۱۶۰ دلار است.

 

LG Stylo 5

اگرچه سری گلکسی نوت برترین خانواده تلفن‌های هوشمند برای استفاده از قلم هوشمند است، اما ال‌جی هم موبایل میان‌رده‌ای دارد که امکان دسترسی به قلم را برای شما فراهم می‌کند. استایلو ۵ دارای نمایشگری ۶.۲ اینچی با رزولوشن +FHD، اندروید ۹ پای، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که می‌تواند با کمک کارت حافظه تا ۲ ترابایت ارتقا یابد.

ال‌جی استایلو ۵ از چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ استفاده می‌کند که تراشه‌ای ۱۴ نانومتری است. این گوشی در قاب عقب دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و در بخش سلفی دوربینی ۵ مگاپیکسلی دارد. شاید طراحی این دستگاه به مذاق طرفداران گوشی‌های لوکس خوش نیاید، اما پشتیبانی از قلم قابلیتی است که مخاطبان را به سمت خرید این تلفن هوشمند ۲۰۰ یورویی سوق می‌دهد.

 

Oppo Reno 2 Z

اوپو برند دیگری است که در بسیاری از کشورها عملکرد خوبی از خود نشان داده است. رینو ۲ زد نمایشگری شفاف و باکیفیت، ظاهری چشم‌نواز و یک باتری بادوام دارد. این گوشی پرچمدار نیست، ولی الهامات خوبی از پرچمداران داشته و مجموعه امکانات خود را با قیمت ۲۶۵ یورو ارائه می‌کند. اوپو رینو ۲ زد نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی دارد.

قلب تپنده این گوشی چیپست ۱۲ نانومتری هلیو P90 است که همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. قاب عقب این گوشی مزین به ماژولی شامل چهار لنز ۴۸ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی برای دوربین سلفی از لنزی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که درون پاپ‌آپ قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های رینو ۲ زد می‌توانیم به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع ۲۰ واتی و اندروید ۹ پای اشاره کنیم.

 

شما میتوانید تمامی این گوشی ها را از دیجیتال سنتر تداکس نمایندگی فروش  خریداری فرمایید . شما تمامی گوشی های سامسونگ و شیائومی را میتوانید از نمایندگی رسمی شیائومی در ارومیه و نمایندگی رسمی سامسونگ در ارومیه خریداری فرمایید . دیجیتال سنتر تداکس نمایندگی فروش گوشی های شیائومی و سامسونگ با قیمت مناسب در استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه میباشد . دیجیتال سنتر تداکس تمامی محصولات و لوازم جانبی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت به شما مشتریان عزیز عرضی میکند . نمایندگی سامسونگ ارومیه تمامی محصولات و لوازم جانبی سامسونگ را با تخفیف ویژه در قروشگاه اینترنتی و فروشگاه حضوری واقع در خیابان شیخ تپه خریداری فرمایید . نمایندگی شیائومی ارومیه تمامی محصولات و لوازم جانبی شیائومی را با تخفیف وباورنکردنی در فروشگاه اینترنتی تداکس و فروشگاه حضوری تداکس واقع در خیابان  شیخ تپه عرضی میکند .

 

سبد خرید

    سبد خرید شما خالی است.

قیمت کل : 0تومان

مشاهده سبد خرید تسویه حساب

ورود به سایت
بازنشانی گذرواژه ایجاد حساب کاربری