معرفی و راهنمای خرید جدیدترین هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار ( آپدیت مرداد 1400)

معرفی و راهنمای خرید جدیدترین هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار ( آپدیت مرداد 1400)

معرفی و راهنمای خرید جدیدترین هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار ( آپدیت مرداد 1400)

مقدمه :

در طول یک دهه ی گذشته انقلاب بزرگی در ساخت هدفون های بی سیم بوجود آمده که با ارائه تکنولوژی هایی پیشرفته تر مانند بیشتر بودن کدهای بلوتوثی پیشرفته، عمر طولانی تر باتری ها ( منظور شارژ باطری است)و ارائه ی صدای بهتر، عرصه را بر هدفونهای سیمدار تنگ کرده است.

بهترین هندزفری بلوتوث یا همان بهترین هندزفری بی سیم ، محصولی است که تمام نیاز های کاربر را برطرف می کند و علاوه بر این نسبت به هندزفری های سیمی کیفیت و دوام و کارایی بسیار بالاتری دارند. در این مقاله به بررسی بهترین هندزفری بلوتوث و بهترین هندزفری بی سیم های موجود در بازار خواهیم پرداخت.

هندزفری های محبوب و پرطرفدار شرکت سامسونگ :

این هدفون بیسیم در 5 آگوست 2020 ( 15 مرداد 1399 ) همراه با محصولات دیگر سامسونگ همانند سری پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 20 ، سری تبلت پرچم دار گلکسی تب S7 ، گوشی تاشو گلکسی زد فولد 2 ، گلکسی زد فلیپ 5G و ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 اشاره کرد.
در ادامه توضیحی کوتاه در مورد این هدفون بیسیم داده خواهد شد و به بررسی مشکلی که برای این محصول جدید پیش آمده است، خواهیم پرداخت.

سامسونگ گلکسی بادز لایو

طراحی بدنه

گوشی های سامسونگ گلکسی بادز لایو با طراحی کوچک شبیه به لوبیا در ابعاد 16.5×27.3×14.9 میلیمتری 5.6 گرم وزن دارند که در رنگبندی مشکی ، برنز و سفید ( Mystic روانه بازار شده است.
جعبه نگهدارنده یا همان کیس شارژ گلکسی بادز لایو در ابعاد 50.0×50.2×27.8 میلیمتری دارای 42.2 گرم وزن است.
کیس شارژ گلکسی بادز لایو دارای درگاه ارتباطی Type-C بوده و دارای دو عدد LED است که اولی در داخل کیس بین دو اسلات هدفون قرار گرفته و دومی بر روی بدنه محفظه قرار گرفته شده است که میزان شارژ باتری جعبه نگهدارنده و هدفون ها را نشان میدهد.


قابلیت سازگاری

این هدفون بیسیم میتواند به گوشی هایی با سیستم عامل اندروید ، IOS متصل شود، حتی میتوان از این هدفون ها برای اتصال به لپ تاپ و کامپیوتر استفاده کرد.

باتری هدفون بیسیم سامسونگ گلکسی بادز لایو

گوشی های گلکسی بادز لایو دارای باتری 60 میلی آمپری بوده و کیس شارژ Galaxy Buds Live دارای باتری 472 میلی آمپری می‌باشد که میتواند به دفعات 7 الی 8 بار گوشی های را شارژ کند.


نقص فنی هدفون بیسیم سامسونگ

بعد گزارشاتی که دربیاره بخار گرفتگی در لنز دوربین پشتی گوشی سامسونگ نوت 20 منتشر شد ،اخیرا اطلاعاتی که از منابع مختلفی منتشر شده است، نشان دهنده نقص فنی و ایراد در هدفون های سامسونگ گلکسی بادز است.
نظراتی که در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد این هدفون بیسیم بعد از مدتی استفاده به طور شدیدی شروع به داغ شدن میکنند.
حتی یکی از کاربران در انجمن Galaxy Community منتشر کرده است که :
از هدفون گلکسی بادز جز روز های ابری نمیتوان در روز روشن زیر نور مستقیم آفتاب استفاده کرد، زیاد در این شرایط سریع شروع به داغ شدن می‌کنند.
این نظریه نشان دهنده این است که هدفون های بیسیم گلکسی بادز به احتمال زیاد در زیر نور مستقیم خورشید شروع به داغ شدن می‌کنند.

گلکسی بادز پلاس :

طراحی گلکسی بادز پلاس

به طور کلی طراحی گلکسی بادز پلاس تفاوت اساسی با نسل قبلی ندارد و این موضوع لزوما مورد بدی نیست. این هدفون ها دارای بدنه گرد و جمع و جوری هستند که طراحی بسیار زیبایی دارند و سامسونگ در نسل جدید، جلوه براقی برای آن ها در نظر گرفته است که زیبایی آن ها را دو چندان می کند.

برای بادز پلاس رنگ های متنوعِ سفید، مشکی، آبی، قرمز و صورتی در نظر گرفته شده است که یکی از اصلی ترین مزیت های آن در مقایسه با ایرپاد های سفید می باشد. همچنین طراحی گرد این محصول باعث شده تا به طور کامل در داخل گوش کاربران قرار بگیرد و همانند ایرپاد های اپل، شاهد آویزه بیرونی در آن ها نیستیم.

ابعاد هدفون های گلکسی بادز پلاس ، 17.5×19.2×22.5 میلی متر می باشد که متناسب با کانال گوش بسیاری از کاربران می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که این هدفون ها کمی برآمده از گوش قرار می گیرند که باعث می شود هنگام پوشیدن کلاه و یا خوابیدن، راحتی همیشگی را نداشته باشد.

وزن هر هدفون Galaxy Buds Plus ، حدود 6.3 گرم می باشد که تقریبا 2 گرم بیشتر از نسلی قبلی می باشد؛ با این حال همچنان در استفاده طولانی مدت این هدفون ها احساس خستگی ایجاد نمی کنند. گذشته از این موارد، در داخل جعبه، رینگ ها و سر گوشی های سیلیکونی در سه اندازه مختلف قرار داده شده است که به کاربر اجازه می دهد نسبت به اندازه گوش خود، بهترین گزینه برای چفت شدن و راحتی را انتخاب کند.

یکی از مهم ترین موضوعات در هدفون های کاملا بی سیم، افتادن آن از گوش می باشد که خوشبختانه سامسونگ این موضوع را تا حدود زیادی حل کرده و به ندرت پیش می آید که شما بیرون افتادن گلکسی بادز پلاس را شاهد باشید. بنابراین می توان گفت که طراحی این هدفون ها برای استفاده هنگام فعالیت های ورزشی نیز بسیار مناسب است.

بدنه هدفون های گلکسی بادز پلاس، دارای استاندارد IPX2 می باشد که آن را در برابر پاشش ناچیز قطرات آب و همچنین عرق کردن هنگام فعالیت های ورزشی مقاوم می کند. با این حال، این استاندارد به معنای ضدآب بودن نیست و در این زمینه، هدفون سامسونگ ضعیف تر از ایرپاد پرو اپل با استاندارد IPX4 می باشد

کیفیت صدا در گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز پلاس از سیستم صوتی کاملا جدیدی بهره می برد که مشابه نسل قبلی، توسط AKG توسعه داده شده است. این هدفون ها برای اولین بار از اسپیکر هایی با درایور دوگانه بهره می برند که با توویتر و ووفر جداگانه، وضوح و عمق بیس بیشتری را در اختیار می گذارد.

به طور خلاصه، استفاده از این سیستم صوتی، باعث شده تا کیفیت صدا نسبت به نسل قبلی، پیشرفت های چشمگیری داشته باشد و در رده قیمتی 150 دلار، گلکسی بادز پلاس قطعا یکی از بهترین تجربه ها را در اختیار می گذارد. صدای خواننده و صدای ادوات موسیقی در این هدفون ها به خوبی جداسازی می شود و به طور کلی به نظر می رسد که سامسونگ در گلکسی بادز پلاس، به دنبال صدای طبیعی می باشد.

اتصال و بلوتوث

اتصال گلکسی بادز پلاس به گوشی هوشمند، به طور کلی سریع و آسان است. کاربرانی که از گوشی های سامسونگ با اندروید 7.1.1 به بالا و اپلیکیشن SmartThings استفاده می کنند، به صورت خودکار با باز کردن کیس هدفون، پیغام اتصال به گوشی را به صورت پاپ آپ دریافت خواهند کرد. اما سایر گوشی ها برای اتصال بایستی از منوی بلوتوث گوشی و یا اپلیکیشن مربوطه، استفاده نمایند.

Galaxy Buds Plus از سخت افزار بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد که استاندارد اتصال 10 متری را در اختیار می گذارد.

باتری گلکسی بادز پلاس

یکی از تغییرات بزرگ ایجاد شده در گلکسی بادز پلاس نسبت به نسل قبلی، مربوط به باتری آن می باشد. هر یک از هدفون های گلکسی بادز پلاس، به باتری 85 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند که حدود 50 درصد بزرگ تر از نسل قبلی می باشد. این موضوع باعث شده تا شارژدهی این هدفون ها از 6.5 ساعت به رقم فوق العاده 11 ساعت افزایش پیدا کند و گلکسی بادز پلاس یکی از بهترین های موجود در بازار در زمینه شارژدهی باشد. از این رو، در استفاده سنگین، این هدفون ها به راحتی 1 روز یا حتی بیشتر از یک روز را دوام می آورند و حتی با گوش دادن مدوام چند ساعته به موسیقی، قادر به تمام کردن سریع باتری آن نخواهید بود.

گلکسی بادز پرو :

ویژگی ها و قابلیت‌های جذاب هدفون بی سیم جدید سامسونگ گلکسی بادز پرو

Galaxy Buds Pro آخرین هدفون بی سیم سامسونگ به حساب می‌آید که اخیرا همراه با خانواده گلکسی اس 21 به دنیای تکنولوژی معرفی شد. اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که اولین هدفون گلکسی بادز حدودا دو سال گذشته با همکاری AKG توسط برند کره‌ای یاد شده روانه بازار شد. در طول این دو سال، مهندسان و طراحان سامسونگ زمان زیادی را برای ارتقاء و پیشرفت این محصول صرف کردند و در نهایت، شاهد رونمایی از گلکسی بادز پرو بودیم.

برخورداری از صدایی با کیفیت بالا، زبان طراحی خاص آن که سبب قرارگیری راحت‌تر درون گوش می‌شود و البته بهره گیری از تکنولوژی حذف نویز فعال (ANC) باعث شده تا Galaxy Buds Pro به عنوان یک هدفون بی سیم تمام و کمال، نامی برای خود دست و پا کند. مطلبی که در ادامه خواهید خواند، حاصل تجربیات استفاده یک هفته‌ای از گلکسی بادز پرو است که مزیت‌ها و معایب آن به این ترتیب مشخص شده و گفته می‌شود. با ما همراه باشید.

مزایا و ویژگی های گلکسی بادز پرو

قابلیت حذف نویز فعال

همزمان با رونمایی از Galaxy Buds Pro، سامسونگ نشان داد که توانایی رقابت با محصولات کمپانی Sony و Bose را به نحو احسنت دارد. این محصول قادر است تا صدای محیط را به طرز معجزه آسایی حذف کرده و برای این منظور، دو حالت Low و High در نظر گرفته شده است. در استفاده روزانه، هدفون گلکسی بادز پرو قادر است تا صدای محیط و انواع اصوات مزاحم را دقیقا مانند محصول سونی با نام WF-1000XM3 حذف نماید.

البته این محصول مانند سایر رقبا، قادر نیست تمامی صداها با فرکانس‌های مختلف را حذف کند. اما در هر صورت، گلکسی بادز پرو عملکرد کاملا درخشان و شایان توجهی را از خود به نمایش گذاشته است. قابلیت Wind Shield Mode به شما اجازه می دهد تا کلیه اصوات تولید شده توسط باد در هنگام مکالمه را از بین برده و صدای شما به صورت شفاف به گوش مخاطب‌تان خواهد رسید.

قرارگیری کاملا راحت درون گوش برای استفاده روزمره

محصولی عالی برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه

به نظر می‌رسد که گلکسی بادز پرو سامسونگ، بهترین هدفون بی سیم به حساب می‌آید. ایربادها صدایی کاملا شفاف و اعجاب انگیز را به سمت گوش‌تان ارسال می‌کنند که تفکیک لایه‌ها هنگام گوش دادن به موزیک، گواه این موضوع است. شش حالت اکولایزر به صورت پیش فرض در اختیار شما بوده که به کمک آن‌ها می‌توانید لذت گوش دادن به موسیقی را صد چندان کنید. البته بد نیست بدانید که قابلیتی برای شخصی سازی اکولایزرها وجود نداشته و به این ترتیب باید یکی از شش حالت یاد شده را انتخاب نمایید.

متأسفانه خبری از AptX در این حوزه نیست، اما کدک‌های در نظر گرفته شده توسط سامسونگ برای خیل عظیمی از کاربران کافی به نظر می‌رسد.

سه میکروفون قرار گرفته روی هر یک از ایربادها، صدای شما هنگام مکالمه را با وضوح خوب و کاملا شفاف، به گوش مخاطب می‌رساند و به این ترتیب، مکالمات تصویری از طریق اپلیکیشن‌های Zoom یا Google Meet نیز به آسانی از طریق آن‌ها انجام پذیر هستند.

عمر مفید باتری خوب و پشتیبانی از شارژ بی سیم

در حوزه مصرف باتری، بد نیست بدانید که گلکسی بادز پرو در صورت پخش مداوم موزیک، قادر است تا حدودا 5 ساعت در اختیار شما باشد. البته در مقابل گلکسی بادز پلاس، این عملکرد آنچنان درخشان نیست. اما به دلیل برخورداری از سیستم حذف نویز، این محصول پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. البته باید روی قدرت شارژ کیس گلکسی بادز پرو نیز حساب باز کنیم.

شارژ شدن ایربادها کاملا آسان است. کیس این محصول نیز هم از طریق درگاه USB-C و هم از طریق تکنولوژی بی سیم قابل شارژ است. اگر از آخرین پرچمداران سامسونگ نیز استفاده می‌کنید، می‌توانید کیس گلکی بادز پرو را روی آن قرار داده و از فناوری شارژ بی سیم آن‌ها استفاده نمایید.

در نهایت باید بدانید که کیس شارژ این هدفون، بسیار کامپکت و سبک طراحی شده و می‌توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید.

گواهی IPX7

سامسونگ برای گلکسی بادز پرو موفق به دریافت گواهی IPX7 شده است. آخرین هدفون‌های بی سیم تولید شده توسط این برند به گواهی‌های IPX2 یا IPX4 مجهز بودند که در مقایسه با محصول یاد شده در این مطلب، از مقاومت کمتری برخوردار هستند.

با دریافت گواهی IPX7، ایربادها قادر هستند در عمق یک متری، حدودا 30 دقیقه دوام آورند و به این ترتیب، ورزشکاران و شناگران با یک محصول کاملا مناسب روبرو هستند. جای بسی خوشحالی است که کره‌ای‌ها موفق شده‌اند تا این سطح از امنیت را برای دارندگان گلکسی بادز پرو به ارمغان آورند

معایب گلکسی بادز پرو

برای فعال کردن تمامی قابلیت‌ها، به یک گوشی هوشمند سامسونگ نیاز دارید

در جدول زیر تمامی امکانات این 3 هندزفری بی سیم شرکت سامسونگ باهم مقایسه شده است که کار انتخاب را برای شما آسانتر میکند.

هندزفری های بلوتوثی شرکت شیائومی :

هندزفری بی سیم هایلو gt1 pro

 

این هندزفری بلوتوثی یکی از جدیدترین تولیدات این کارخانه است که زمان نگهداری شارژ آن تا ۳۰۰ ساعت خواهد بود و امکان پخش مداوم موسیقی تا ۲۶ ساعت وجود دارد. همچنین نهایت مدت زمان نگهداری شارژ برای مکالمه مداوم و یکسره ۸ ساعت است، البته در صورتی که به صورت مداوم مکالمه نداشته باشید، میزان نگهداری شارژ بسیار بالاتر خواهد بود و مدت زمان استندبای آن 300 ساعت می باشداین هندزفری دارای دو گوشی و کیس پاور بانک دار می باشد که در صورت اتمام شارژ گوشی ها می توانید آن را در داخل کیس قرار دهید تا مجدداً شارژ شوند، این محصول با توجه به کیفیت و دوام بسیار بالای خود محبوبیت زیادی در میان خریداران پیدا کرده است.

  1. عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: 8 ساعت
  2. عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: 26 ساعت
  3. عمر باتری هدفون در حالت استندبای: 300 ساعت
  4. نوع اتصالبی‌سیم
  5. نوع گوشیدو گوشی
  6. مناسب برایمکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  7. رابطبلوتوث
  8. نسخه‌ی بلوتوث: 5.0
  9. محدوده عملکرد: 10 متر
  10. مقاوم در برابر: رطوبت و عرق

هدفون بلوتوث کیو سی وای  QCY T5

هندزفری بلوتوثی QCY مدل T5 یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین محصولات کمپانی کیو سی وای می باشد که برای مکالمه ، موزیک و بازی بسیار مناسب می باشد و در برابر تعریق و باران مقاومت خواهد داشت. این محصول برای 5 ساعت موزیک و مکالمه مداوم کفایت خواهد کرد و تا 4 بار می توانید با استفاده کیس پاوربانک دار ، آن را شارژ کنید. از نسخه 5 بلوتوث پشتیبانی می کند و تا 10 متر نیز امکان اتصال دارد. با وجود نشانگر led می توانید میزان شارژ ان را مشاهده کنید

  1. نوع اتصالبی‌سیم
  2. نوع گوشیدو گوشی
  3. مناسب برایمکالمه , ورزش , کاربری عمومی
  4. رابطبلوتوث
  5. نسخه‌ی بلوتوث: 5
  6. محدوده عملکرد: 10 متر
  7. مقاومت در برابر آبخیر
  8. مقاومت در برابر رطوبت و عرقبله
  9. باتریدارد
  10. نشانگر LED: دارد

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T8

طراحی هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T8

هدفون بلوتوثی QCY T8 شباهت چشمگیری با هدفون QCY T7 داشته و از لحاظ ظاهری، سبک جدیدی را پیش نگرفته است.
تنها تفاوت مدل T8 نسبت به نسل قبلی، حلقه طلایی روی ساقه ایربادها است که آن را متمایز کرده است.
انتهای کیس شارژ (که شباهت قابل توجهی با کیس شارژ Apple AirPods دارد) ، درگاه Type-C دیده می‌شود که برای شارژ باتری این دیوایس قابل استفاده است.
به طور کلی، این هدفون بلوتوثی از پلاستیک Abs در چهار رنگ ساخته شده و ایرفون‌های بی سیم آن half-in-ear هستند. هدفون‌های half-in-ear با حذف صداهای مزاحم، مناسب برای پاسخ دادن به تماس تلفنی، گوش کردن موسیقی، ورزش و حتی گیمینگ است. وزن هر گوشی 4 گرم و قد و قواره کیس شارژ نیز کوچک به نظر میرسد.

کیفیت صدا

مقوله کیفیت صدای هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T8 از چندین ابعاد قابل بررسی است.. طبق ادعای برند سازنده، این هدفون مجهز به تکنولوژی کاهش نویز DSP است که تاثیر چشمگیری برای وضوح صدا در مکالمات تلفنی دارد. از گذشته تا کنون، نویز دشمن سرسخت مهندسان ارتباطی بوده که حذف مزاحمت آن، اولویت اول اغلب سازندگان تجهیزات صوتی است. در واقع اگر ادعا کنیم تماس HD بدون فناوری کاهش نویز کارایی قابل قبولی ندارد، بیراه نگفته‌ایم.
هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T8 یک درایور 13 میلی متری دارد که همان مترجمی است که می‌تواند سیگنال‌ها را به صدای قابل درک ما تبدیل کند. با توجه به این که هدفون‌هایی با درایور 10 تا 15 میلی متر استانداردترین نمونه‌ها به حساب می‌آیند، هدفون بلوتوثی QCY T8 نیز جزو این گروه قرار دارند.

باتری 380 میلی آمپر ساعتی

دو مورد از رایج‌ترین چالش‌های خرید هدفون بی سیم، کیفیت صدا و شارژدهی است. به لطف بلوتوث 5.0، ارتباط پایدار و انتقال صدای با کیفیت تا شعاع 10 متری ردخور ندارد. در ادامه، شارژدهی هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T8 را داریم که با کیس شارژ 380 میلی آمپر ساعتی، خیال خریدار را راحت خواهد کرد. علاوه بر این که گوشی‌ها در کاربری روزمره حدود 4 ساعت شارژدهی دارند، شما یک کیس شارژ 380 میلی آمپر ساعتی در حکم پاوربانک در اختیار دارید تا هر وقت شارژ ایرفون‌ها تمام شد، با قرار دادن آن‌ها داخل کیس شارژ، آنها را مجددا شارژ کنید.
نرخی که سازنده برای شارژدهی این محصول در کاربری روزمره و معمولی اعلام کرده، حدود 17.5 ساعت است.

هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou T19

 

طراحی هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou T19

شاید شکل و شمایل جعبه هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou T19 ساده و بدون تجملات باشد، اما مطمئن باشید که تمرکز شیائومی روی کیفیت و کارایی این محصول معطوف شده است. قبل از دیدن ایربادها، کیس شارژ Haylou T19 را می‌بینید که درب آهنربایی دارد. به همین دلیل باز و بسته کردن آن، نیازمند انتقال هیچ نیرویی نیست.
ایرفون‌ها طراحی ساقه‌ای دارند که با یک نوار نقره ای رنگ، از سادگی محض خارج شده‌اند. شیائومی وزن هر ایرفون را روی 4 گرم متوقف کرده تا هم ظرافت و زیبایی آن حفظ شود و هم در استفاده طولانی مدت، گوش را آزرده و خسته نکند. سیلیکون های تعبیه شده برای بالشتک های In-ear، در کاهش نسبی نفوذ صدای محیط  به داخل گوش کارایی دارند.
فناوری تاچ نیز برای کنترل این ایرفون ها به کمک کاربر آمده تا با چند لمس کوتاه، شما را از فشردن دکمه های فیزیکی بی نیاز کند.

کیفیت صدای Haylou T19

برقراری ارتباط بی سیم در نسخه بلوتوث 5، تقریبا دو برابر نسخه قبلی است اما جالب اینجاست که مزایای این تراشه به همین جا ختم نمی‌شود! اتصال پایدار و بدون قطع و وصلی، بهینه سازی مصرف باتری، کاهش اثرات مزاحم نویز و کنترل کیفی صدا تنها گوشه ای از مزایای بلوتوث 5.0 برای هدفون بی سیم هایلو T19 به حساب می‌آید.
به محضی که ایرفون ها را از کیس شارژ خارج کنید، قبل از این که داخل گوش بگذارید ارتباط بی سیم برقرار می‌شود. صدایی که به گوش شما می‌رسد از دیافراگم بیولوژیکی عبور کرده و صدایی با جزییات بالا، شفاف، بدون اعوجاج و طبیعی خواهد بود.

شیائومی برای خنثی کردن صداهای مزاحم، از حذف نویز DSP+CVC استفاده که در تشخیص صداهای جانبی قدرتمند است. این فناوری صدایی با وضوح بالا به گوش شما خواهد رساند.

باتری 600 میلی آمپر ساعتی

ظرفیت 600 میلی آمپر ساعتی کیس شارژ و ظرفیت 40 میلی آمپر ساعتی ایرفون‌ها را داریم. کیس شارژ از طریق پورت Type-C شارژ می‌شود اما شارژ ایرفون ها پس از قرار گرفتن داخل کیس، از طریق نقطه تماس شارژ می‌پذیرند.
ایرفون‌ها پس از 2 ساعت شارژ می‌شوند تا برای 120 ساعت حالت استند بای، شارژدهی داشته باشند. این در حالی است که شارژ کامل کیس شارژ تا چهار ماه در حالت استندبای پایدار است.

 هدفون بی سیم هایلو   GT5  

هدفون بی سیم هایلو مدل GT5 ساخت کمپانی شیائومی است و یکی از محبوب ترین هدفون های بی سیم ساخت این تولید کننده چینی محسوب می شود که در سال 2020 به صورت رسمی وارد بازارهای جهانی شده است.

هایلو GT5 تنها در یک رنگ مشکی عرضه شده است و جنس بدنه آن از پلاستیک است که سبب شده تا وزن آن تا حد زیادی کاهش پیدا کند بدین ترتیب کاربر می تواند به راحتی آن را در هر جایی با خود حمل کند و در استفاده طولانی مدت هیچ گونه ناراحتی را احساس نکند.

بلوتوث 0.5 که برای اتصال این هدفون هایلو با سایر وسایل در آن تعبیه شده است به صورت خودکار و بدون هیچ گونه مشکلی با سایر وسایل از جمله گوشی هوشمند کاربر جفت می شود و تا 10 متر فاصله از دستگاه جفت شده نیز بدون بروز هیچ گونه مشکلی به کار خود ادامه می دهد.

طراحی هوشمندانه و داخل گوشی این هدفون به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی و در هر جایی از این محصول به راحتی استفاده کند؛ همچنین باتری قدرتمند تعبیه شده در محفظه نگهدارنده GT5 مانند یک پاور بانک قدرتمند عمل می کند و به کاربر این امکان را می دهد تا 24 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد از این محصول استفاده کند.

از دیگر قابلیت های شگفت انگیز هایلو GT5 می توان به قابلیت شارژ بی سیم اشاره کرد که شما را از حمل کابل های شارژر مختلف بی نیاز می سازد. اگر شما نیز قصد خرید یک هدفون بی سیم زیبا و جذاب دارید که از قابلیت های بسیار بالایی برخوردار است و همچنین قیمت مناسبی نسبت به محصولات هم رده خود در بین سایر تولید کنندگان دارد پیشنهاد ما به شما این هدفون بی سیم هایلو مدل GT5 است.

طراحی GT5

هدفون بی سیم هایلو مدل GT5 با طراحی هوشمندانه و جذاب خود به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی آن را در گوش خود ثابت کند و به هنگام انجام فعالیت هایی که به تحرک بالایی نیاز دارند مانند ورزش کردن جای هیچ نگرانی را باقی نمی گذارد. محفظه نگهدارنده این محصول نیز با طراحی کوچک و سبک خود به کاربر اجازه می دهد تا آن را به راحتی در جیب خود جای دهد و به راحتی آن را حمل کند.

این محصول تنها در رنگ مشکی قابل عرضه است که در کنار طراحی زیبا ظاهر شکیل و بی نقصی را به کاربر ارائه می دهد. هایلو GT5 از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است به همین سبب وزن بسیار سبکی دارد و به هنگام قرار گرفتن در گوش به مدت طولانی هیچ ناراحتی و نارضایتی را برای کاربر ایجاد نمی کنند.

علاوه بر این Haylou GT5 دو سری سیلیکونی برای گوشی در سایز کوچک و بزرگ درون جعبه خود دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا بر اساس سایز گوش هر یک از سری ها که برای او مناسب تر است را انتخاب کند

باتری GT5

باتری قدرتمند تعبیه شده برای محفظه نگهدارنده هایلو GT5 در حدود 580 میلی آمپری است که به کاربر این امکان را می دهد تا به صورت طولانی مدت بدون نیاز به شارژ مجدد با این هدفون بی سیم کار کند؛

همچنین در هر یک از گوشی های این محصول یک باتری 40 میلی آمپری تعبیه شده است که تا 4 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد به صورت مداوم به کار می پردازند و با استفاده از محفظه نگهدارنده نیز می توانند 24 ساعت به کار مداوم خود ادامه دهند و نیاز به شارژ مجدد ندارند که در نوع خود یک قابلیت بی نظیر محسوب می شود.

صفر تا صد درصد شارژ این محصول تنها به دو ساعت زمان نیاز دارد که هم می توان با استفاده از کابل USB تایپ C تعبیه شده بر روی این محصول و هم به صورت بی سیم آن را شارژ کرد.

عملکرد GT5

کیفیت صدای این هدفون بی سیم GT5 ساخت هایلو از استانداردهای بالایی برخوردار است و صدای رسانه در حال پخش را در بهترین حالت ممکن به گوش کاربر می رساند. هایلو GT5 برای انجام بازی بسیار مناسب است چرا که صداها را با کمترین میزان تاخیر پخش می کند و این مسئله یکی از شاخصه های برتری یک هدفون بی سیم نسبت به سایر مدل های هم رده خود محسوب می شود.

بر روی گوشی های این هدفون هایلو GT5 یک میکروفون تعبیه شده است که به کمک آن میتوانید به راحتی تماس های خود را پاسخ دهید و یا دستیار گوگل را فعال سازی کنید. GT5 قابلیت این را دارد که به راحتی و بصورت خودکار از طریق بلوتوث 5.0 به دستگاه مورد نظر شما متصل شود و تا فاصله ده متری از دستگاه جفت شده بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه دهد.

کیفیت صدای رسانه در حال پخش از این هدفون GT5 حتی در بالاترین میزان صدا نیز با کیفیت بالایی به کار می پردازد. این هدفون به معنای واقعی یک هدفون بی سیم است و شما می توانید در صورت نیاز از هر یک از گوشی های آن به صورت جداگانه استفاده نمایید و نیازی نیست تا حتما از هر دو گوشی به صورت همزمان استفاده کنید.

وزن هدفون‌های GT5 بسیار سبک‌تر از انتظار شما است و تنها ۳.۹ گرم وزن دارند. در کنار این وزن سبک که باعث می‌شود ساعت‌ها هدفون‌ها را در داخل گوش خود حمل کنید، مجهز شدن آن به پد لمسی، کنترل آن را بیش‌ازپیش آسانتر می‌کندهمچنین تشخیص خودکار درآوردن هدفون از گوشی از دیگر ویژگی‌های کاربردی این محصول است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سبد خرید

    سبد خرید شما خالی است.

قیمت کل : 0تومان

مشاهده سبد خرید تسویه حساب

ورود به سایت
بازنشانی گذرواژه ایجاد حساب کاربری