اپل کدهاخبار

اخبار جدید درباره رنگ بندی آیفون 14

شایعه‌ ای جدید می‌ گوید اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را در رنگ ارغوانی نیز روانه ‌ی بازار می‌ کند.

  • درباره تغییرات گوشی‌های سری آیفون 14 تاکنون شایعات بسیار زیادی منتشر شده است. اکنون، شایعه‌ ای جدید می‌ گوید اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را در رنگ ارغوانی نیز روانه ‌ی بازار می‌ کند. احتمالاً این رنگ براساس شرایط نوری محیط تغییراتی به خود خواهد دید.

    طبق گزارش‌های منتشر شده، یکی از منابع شبکه اجتماعی ویبو، در پست خود که اکنون حذف شده توضیح می‌دهد، گوشی‌های Iphone 14 و 14 پرو در رنگ بنفش نیز راهی بازار خواهند شد.

    بر اساس این گزارش، رنگ بنفش برای هر دو گوشی اپل آیفون 14 و آیفون 14 پرو، پوشش منحصر به فردی خواهد داشت که بر اساس شرایط نوری، رنگ را تغییر می دهد. علاوه بر این، گزارش همچنین بیان می ‌کند که مدل‌های آیفون 14 دارای فلاش True Tone جدید هستند که شبیه یک دایره کوچک در یک دایره بزرگ است.

    مشخصات سری آیفون 14  (شایعه شده)

    آیفون 14
    آیفون 14

    گفته می ‌شود که برای سری Iphone 14، اپل ناچ را کنار می‌ گذارد و ترجیح می‌دهد برای قرار دادن سخت‌افزار Face ID و دوربین جلو، یک سوراخ پانچ و یک بریدگی قرصی شکل بگیرد. در مورد دوربین سلفی، کل مجموعه Iphone 14 دارای سنسور دوربین جلویی به روز شده با دیافراگم f/1.9 و پشتیبانی از فوکوس خودکار خواهد بود.

    همچنین انتظار می‌ رود Iphone 14 پرو و ​​14 پرو مکس با پیکربندی دوربین عقب ارتقا یافته عرضه شوند و احتمالاً از یک لنز واید 48 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی با پشتیبانی از فیلم‌ برداری 8K برخوردار باشند. همانطور که در رندرهایی که اخیرا فاش شده است، انتظار می رود که این امر منجر به برآمدگی دوربین ضخیم تر برای گوشی های هوشمند آیفون شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا