کنسول و بازی

بازسازی‌ دو بازی Max Payne و Max Payne 2

استودیو بازی‌ سازی رمدی به ‌صورت رسمی از ریمیک بازی Max Payne و ریمیک بازی Max Payne 2: The Fall of Max Payne خبر داد.

  •  

    بازسازی جالب بازی Max Payne در موتور گرافیکی Unreal Engine

    Max Payne
    Max Payne

    استودیو بازی‌ سازی رمدی به ‌صورت رسمی اعلام کرد که ریمیک بازی Max Payne و ریمیک بازی Max Payne 2: The Fall of Max Payne را در توافق با شرکت راک‌استار تولید می‌کند.

    این بازی ها با هم به صورت یک پکیج به فروش می رسند و برای Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهند شد. هر دو بازی از موتور بازی Remedy’s Northlight استفاده خواهند کرد که برای بازی های Quantum Break و Control استفاده شده است.

    Max Payne
    Max Payne

    ریمیک‌های دو بازی مکس پین در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارند و براساس توضیحات استودیو Remedy نباید منتظر باشیم که زود به‌ دست ما برسند.

    Remedy دو بازی اول مکس پین را توسعه داد که در سال‌های 2001 و 2003 منتشر شدند. این بازی‌ ها در آن زمان به دلیل جلوه‌ های بصری پیشگامانه ‌شان،( از جمله استفاده از یک افکت زمان آهسته { bullet time} مشابه آنچه در The Matrix دیده می‌شود) مورد تحسین قرار گرفتند.

    سم هوزر، موسس راک‌استار در رابطه با این خبر گفت: «وقتی دوست‌ های قدیمی ما از رمدی به سراغ راک‌ استار آمدند تا در رابطه با بازسازی بازی مکس پین و بازی مکس پین 2 صحبت کنند، هیجان‌ زده شدیم. ما به‌ شدت طرفدار آثار ساخته‌ شده توسط تیم رمدی در طول سال‌های فعالیت این استودیو هستیم و نمی‌توانیم برای تجربه‌ی نسخه‌ های جدید صبر کنیم».

    مدیر عامل شرکت Remedy، Tero Virtala افزود: “مکس پین همیشه جایگاه ویژه ای در قلب همه افراد در Remedy داشته است و می دانیم که میلیون ها طرفدار در سراسر جهان همین احساس را دارند.”

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا