اخبارتکنولوژینقد و بررسی

بهترین اسپیکر گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۱

ما در این مقاله اسمارت فون هایی که بهترین اسپیکر را دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

  •  

    ما در این مقاله اسمارت فون هایی که بهترین اسپیکر را دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

     

    Asus ROG Phone 5

    اسپیکر
    اسپیکر

    ROG Phone 5 دارای یکی از بهترین بلندگوهای سال 2021 است. این گوشی دارای سیستم اسپیکر دوگانه استریو در جلو است، به این معنی که شما یک افکت استریوی واقعی و با کیفیت دریافت می‌کنید.

    برخلاف اکثر پرچمداران، این گوشی دارای جک هدفون نیز می باشد.

     

    سری iPhone 13

    همه گوشی های سری جدید آیفون 13 کیفیت صدای خوبی ارائه می دهند. شرکت اپل هر سال با کیفیت بالای اسپیکر های خود کاربران را شگفت زده می کند، بنابراین جای تعجب نیست که آیفون 13 در لیست بهترین اسپیکر های سال 2021 قرار گرفته است.

    شما می توانید انواع گوشی های آیفون و آیفون 13 را از اپل استور تداکس به صورت حضوری و یا از  وب سایت فروشگاه به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید.

     

     

    Xiaomi Mi 11 Ultra

    Mi 11 Ultra دارای بلندگوهای استریو است و توسط Harman/Kardon تنظیم شده است. این گوشی امتیاز بسیار خوبی را برای بلندی صدا کسب کرده است و کیفیت بهتری را نسبت به Mi 11 و Mi 10 Ultra ارائه می دهد.

    شما می توانید انواع گوشی های شیائومی و می 11 اولترا را از فروشگاه تداکس (نمایندگی شیائومی) به صورت حضوری و یا از  وب سایت فروشگاه به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید.

     

    Xiaomi 11T

    این گوشی دارای بلندگوهای استریو با کیفیت بالا می باشد که از فناوری   Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند. دالبی اتموس صدایی سه‌ بعدی و کاملا ۳۶۰ درجه ارائه می‌دهد که گاهی اوقات حتی بهتر از صدای واقعی است. در سیستم‌های دالبی اتموس صدایی غنی و پویا با عمق زیاد و جزئیات فراوان با حرکت در تمام جهات، تمام فضای اطراف فرد شنونده را پر می ‌کند.

     

    شما می توانید انواع گوشیهای اپل و شیائومی را به صورت حضوری از دیجیتال سنتر تداکس ،نمایندگی اپل و شیائومی در استان آذربایجان غربی،واقع در خیابان شیخ تپه-مابین کوی ۶و۸  و یا به صورت غیر حضوری از فروشگاه آنلاین تداکس به آدرس www.tedax.ir خریداری کنید.

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا