اخبار

نمایندگی رسمی انواع ساعت هوشمند (دیجیتال سنتر تداکس)

تمامی محصولات برند های مطرح اسمارت واچ را که نیاز دارید را از دیجیتال سنتر تداکس ارومیه یا به صورت حضوری یا آنلاین از فروشگاه اینترنتی تداکس نمایندگی ساعت هوشمند خریداری کنید.

  • با پیشرفت روزانه تکنولوژی در سال‌های اخیر این پوشیدنی‌های هوشمند به قابلیت‌های پیشرفته‌ تری از جمله مکالمه، سنجش ضربان قلب و استرس و ردیابی با GPS مجهز شده‌ اند و حالا ابزارهایی کاربردی‌تر از مدل‌های سال‌ها قبل هستند.

    گجت‌های پوشیدنی به دو دسته‌ ی کلی «ساعت هوشمند» (Smart Watch) و «مچ بند هوشمند» (Smart Band) تقسیم می شوند؛ دسته ‌ی اول (ساعت هوشمند) شباهت بیشتری به ساعت‌های‌ کلاسیک دارند، بزرگ‌ تر هستند، قیمت بیشتری دارند و البته امکانات بیشتری هم در مقایسه با مچ بندهای هوشمند در اختیارتان قرار می ‌دهند. در سمت دیگر، مچ بندهای هوشمند نمایشگر کوچک‌ تری دارند که اطلاعات کمتری را در مقایسه با ساعت های هوشمند به نمایش می‌گذارد و بیشتر به عنوان مچ بند ورزشی استفاده می شوند.

     

    نمایندگی ساعت هوشمند

    دیجیتال سنتر تداکس به عنوان نمایندگی انواع ساعت هوشمند و مچ بند در ارومیه و استان آذربایجان غربی است.

    تمامی محصولات برند های مطرح اسمارت واچ را که نیاز دارید را از دیجیتال سنتر تداکس ارومیه یا به صورت حضوری یا آنلاین از فروشگاه اینترنتی تداکس نمایندگی ساعت هوشمند خریداری کنید.

     

    نمایندگی اپل واچ

    نمایندگی
    نمایندگی

    اپل استور ارومیه ساعت های هوشمند اپل را نیز به قیمت مناسب همراه گارانتی و با ضمانت شرکتی به فروش می رساند . اپل واچ سری 5 (apple watch 5)اپل واچ سری 6  (apple watch 6) اپل واچ سری 7 (apple watch 7) در اندازه های 38, 40, 42 و 44 میلی متری در نمایندگی اپل و ساعت هوشمند اپل واچ به فروش میروند.

     

    نمایندگی ساعت هوشمند شیائومی

    ساعت هوشمند و مچ بند خود را فقط از معتبرترین نمایندگی محصولات شیائومی خریداری کنید . شما میتوانید تمامی ساعت های هوشمند شیائومی (سری می واچ و می واچ لایت، پوکو واچ، سری واچ اس 1 و ردمی واچ و زیر برند های شیائومی را اعم از امیزفیت ، میبرو ، هوامی ، ویلوپ و هر محصولی که فکرش را بکنید از نمایندگی لوازم شیائومی ارومیه خریداری کنید .

     

    نمایندگی ساعت هوشمند سامسونگ

    در دنیای دیجیتال امروز ساعت های هوشمند جای ساعت های معمولی و سنتی را گرفته و طرفداران بسیاری را برای خود جذب کرده اند. شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های تولید ساعت های هوشمند می باشد که ساعت های آن دارای کیفیت و عملکرد بالایی می باشند.

    سامسونگ هم‌اکنون جدید ترین پوشیدنی‌های خود را تحت سری گلکسی واچ به بازار عرضه می‌کند و آخرین محصولات این شرکت نیز شامل گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک می‌شوند. این محصولات از سیستم‌عامل WearOS برخوردار شده‌‌اند؛ سیستم‌عاملی که به‌صورت مشترک توسط مهندسان سامسونگ و گوگل طراحی شده و از ویژگی‌های سیستم‌عامل تایزن نیز برخوردار است.

    انواع ساعت هوشمند سامسونگ {گلکسی واچ} را می توانید از نمایندگی محصولات سامسونگ و  گلکسی واچ به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید .

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا