راهنمای خریدنقد و بررسی

جدید ترین و برترین گوشی های شیائومی (اردیبهشت 1401)

این روزها نام برند شیائومی در کنار غول‌های موبایل‌سازی دنیا مثل سامسونگ و اپل حسابی می‌درخشد و این در حالیست که تا همین چند وقت پیش حتی اسم شیائومی به گوش کسی نرسیده بود.

  • این روزها نام برند شیائومی در کنار غول‌های موبایل‌سازی دنیا مثل سامسونگ و اپل حسابی می‌درخشد و این در حالیست که تا همین چند وقت پیش حتی اسم شیائومی به گوش کسی نرسیده بود.

    این شرکت هم اکنون چهارمین تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا به حساب می‌آید که محصولات بسیار باکیفیتی در گروه‌های مختلف تولید و راهی بازار کرده است.

    با این تفاسیر اگر به فکر تهیه یک گوشی جدید افتاده‌اید، به احتمال زیاد گوشی‌های شیائومی را هم جزو گزینه‌های خرید خود دارید و یا حتی ممکن است به غیر از محصولات این برند خواهان گوشی دیگری نباشید.

    ما در این مقاله به برترین و پرفروش ‌ترین گوشی‌های حال حاضر Xiaomi که در محدوده‌های قیمتی مختلف می‌توانند گزینه‌های ایده‌آلی برای خرید باشند می پردازیم.

     

    جدیدترین گوشی شیائومی در رده اقتصادی

     

    Xiaomi Redmi 9A

    شیائومی
    شیائومی

    یکی از بهترین گوشی ها که میتوان در این بازه قیمتی خریداری کرد شیائومی ردمی 9آ است . شیائومی Redmi 9A یک تلفن هوشمند G4 دو سیم کارته با ویژگی های عالی و بدنه ای شیک است. این یک موبایل میان رده می تواند گزینه خوبی در رنج قیمت 2 الی 4 میلیون باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی لمسی با رزولوشن  720×1600 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است.  Redmi 9A مجهز به پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G25 و 2/3 گیگ رم است. Redmi 9A دارای سیستم عامل اندروید 10 است و از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی غیر قابل جابجایی استفاده می کند.

     

    نقاط قوت

    • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی HDR با فلاش LED و فناوری AI عکس های خیره کننده ای با وضوح 4128 x 3096 پیکسل ثبت می کند.
    • 3 گیگابایت رم که برای تجربه کردن بازی و مالتی مدیا عالی است.
    • باتری عالی 5000 میلی آمپری با ماندگاری بالا و پشتیبانی از شارژ سریع.

     

    نقاط ضعف

    • دوربین سلفی معمولی 5 مگاپیکسل.

     

    Redmi Note 10 5G

     

    Redmi Note 10 5G از چیپست  Dimensity 700 MediaTek مجهز به 5G  استفاده می کند و معمولاً با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه UFS2.2 همراه است. شیائومی در این گوشی شکاف microSD را حفظ کرده است. در واقع ، Note 10 5G دارای ویژگی های مورد علاقه طرفداران مانند جک 3.5 میلی متری ، رادیو FM ، IR blaster، NFC است. Redmi Note 10 5G درون یک جعبه کاغذی بسته بندی شده است که دارای یک شارژر 22.5 واتی ، یک کابل USB-C-to-A و یک قاب سیلیکونی شفاف است.

    Redmi Note 10 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح 1080p است. ردمی نوت 10 5جی دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. Redmi Note 10 5G از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و از شارژ سریع قابل قبول 18 وات پشتیبانی می کند.

     

    نقاط قوت

    • عمر طولانی و عالی باتری.
    • پشتیبانی از شبکه 5G.
    • طراحی زیبا و مدرن.
    • نرخ تازه سازی 90 هرتز.

     

    نقاط ضعف

    • صفحه نمایش IPS LCD

     

    جدیدترین گوشی های میانرده شیائومی

     

    Redmi 10

    گوشی Redmi 10  دارای نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل می باشد که به غیر از نرخ تازه سازی 90 هرتز، تفاوت چندانی با Redmi 9 ندارد.

    این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی (شارژر 22.5 واتی موجود در جعبه) و شارژ معکوس 9 واتی می باشد.

    این گوشی با  پردازنده MediaTek Helio G88 همراه با گزینه های رم 6-4 گیگابایت  و 128-64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. فضای ذخیره سازی از طریق درگاه microSD اختصاصی قابل افزایش است.

    شیائومی ردمی 10 دارای رابط کاربری MIUI 12.5 با اندروید 11 است.

     

    نقاط قوت

    • صفحه نمایش فول اچ دی با نرخ تازه سازی 90 هرتز.
    • دارای بلندگوهای استریو.
    • محافظ گوریلا گلس 3.
    • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی.

     

    نقاط ضعف

    • فاقد شارژ بی سیم.

     

    Poco X3 GT

    مدل GT شباهت های زیادی با Pro X3 Poco دارد.از جمله این شباهت ها می توان به طراحی جذاب دارای رتبه IP53 ، صفحه LCD 120 هرتز ، پلت فرم سخت افزاری قدرتمند ، دوربین سه گانه در پشت و باتری بزرگ mAh 5000 اشاره کرد. در این گوشی از جدیدترین محافظ گوریال گلس ویکتوس ، دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و شارژ سریعتر 67 وات استفاده شده است. پوکو همچنین صفحه نمایش را برای نرخ تازه سازی تطبیقی تبلیغ می کند به طوریکه بسته به محتوا باید بتواند بین 30 هرتز ، 48 هرتز ، 50 هرتز ، 60 هرتز ، 90 هرتز و 120 هرتز به طور خودکار تغییر حالت دهد.

     

    نقاط قوت

    • صفحه نمایش LCD IPS با نرخ تازه سازی 120 هرتز.
    • محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass Victus.
    • پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی.
    • پشتیبانی از شبکه  5G.

     

    نقاط ضعف

    • فاقد پشتیبانی از شارژ بی سیم.

     

    سری نوت ۱۱ شیائومی

    شکی نیست که هر سال خانواده ردمی نوت به عنوان گوشی های برتر شیائومی در دنیا شناخته می‌شوند و امسال نیز تا این لحظه چهار نسخه از آن معرفی شده است؛ استقبال جهانی از این سه مدل آنقدر زیاد بود که نام آن‌ها در همان روزهای آغازین معرفی در بازار موبایل به گوش همه می‌رسید. این چهار گوشی خیلی زود به کابوسی برای میانرده‌های سامسونگ تبدیل شدند، شیائومی این محبوبیت جهانی را مدیون سیاست قیمت‌گذاری منصفانه خود است. این سه گوشی به عنوان بهترین گوشی های شیائومی در محدوده میان‌رده در مدل‌های زیر معرفی شده‌اند:

    Redmi Note 11
    • Redmi Note 11s
    • Redmi Note 11 Pro 5g
    • Redmi Note 11 Pro 4g

     

    Xiaomi 11T

    شیائومی 11تی مجهز به پردازنده مدیاتک MT6893 Dimensity 1200 5G و پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 است.

    این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل است و توسط Corning Gorilla Glass Victus  می شود.

    دوربین پشتی Xiaomi 11T متشکل از یک دوربین سه گانه است که شامل 108 مگاپیکسل (عریض) + 8 مگاپیکسل (فوق عریض) + 5 مگاپیکسل (ماکرو تله فوتو) است و دوربی سلفی آ 16 مگاپیکسل (عرض) ی باشد.

    حسگرهای تعبیه شده در دستگاه عبارتند از: اثر انگشت (ساخته شده در کنار)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت و قطب نما.

    این گوشی هوشمند از یک باتری غیر قابل تعویض Li-Po 5000 میلی آمپر ساعتی + شارژ سریع 67 واتی(100٪ در 36 دقیقه) تغذیه می کند.

    این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 11 + MIUI 12.5 است.شیائومی ۱۱ تی در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی آسمانی عرضه می‌شود.این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

     

     

    بهترین مدل گوشی شیائومی  میانرده برای خانم‌ها

     

    Xiaomi Mi 11 Lite 5G NE

    ۱۱LiteNE با رنگ‌های جذاب و طراحی ظریف یک انتخاب عالی برای خانم‌هاست، از آن مهم‌ تر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به همراه سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد که به خانم‌ها اجازه می‌دهد عکس‌های دوستانه بگیرند و سلفی‌های عالی برای پروفایل و اینستاگرام داشته باشند.

     

    پرچمدارهای شیائومی با ارزش خرید بالا

     

    Xiaomi 11t pro

    می‌توان گفت این دستگاه درحال حاضر به عنوان بهترین گوشی برای گرفتن عکس در این برند شناخته می‌شود و برای طرفداران کالاهای لوکس یک مدل کاملاً ایده‌ال است پس اگر از طرفداران پر و پا قرص گوشی‌های خاص هستید، اما برای شما منطقی نیست که بابت خرید گوشی پرچمدار هزینه‌ی سرسام آوری صرف کنید، Xiaomi 11t Pro همان مدلی است که برای شما ساخته شده است.

    Redmi k50 Gaming

    تراشه آمریکایی کار شده روی این گوشی یعنی snapdragon 8 Gen 1 یکی از قوی‌ترین تراشه‌های حال حاضر دنیاست و با کسب امتیاز یک میلیونی از بنچمارک آنتوتو در صدر جدول قدرتمندترین گوشی شیائومی از نظر سخت‌افزار قرار می‌گیرد. این گوشی برای ایجاد کیفیت و حجم بالای صدا از چهار اسپیکر فوق‌العاده استفاده کرده و اگر بگوئیم با کیفیت‌ترین، رسا‌ترین و بلندترین صدا را تولید می‌کند، بی‌راه نگفته‌ایم.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا