راهنمای خریدمعرفی کالانقد و بررسی

راهنمای خرید تبلت سامسونگ مناسب ترید و بازی (اردیبهشت 1401)

  • چگونه تبلت مناسب به نیاز خود را انتخاب کنیم ؟

    تبلت‌ها رایانه‌ های قابل حمل کاملی هستند که به شما امکان می‌ دهند کارهای بیشتری را در حین حرکت و بیرون از خانه انجام دهید.

    انتخاب تبلت مناسب برای شما بستگی زیادی به این دارد که قرار است از آن برای چه کاری استفاده کنید. موارد کلیدی که هنگام تصمیم گیری برای خرید رایانه لوحی باید در نظر بگیرید اندازه صفحه نمایش، فضای ذخیره سازی، عمر باتری و قدرت و توانایی پردازش است.

     

    معیار های انتخاب تبلت مناسب ترید

    برای تریدر هایی که اکثرا در رفت و آمد هستند و می خواهند در هر مکانی بتوانند معاملات خود را انجام دهند و به رصد بازار بپردازند، خرید رایانه لوحی مناسب ترید بهترین گزینه برای آنها خواهد بود. امروزه صدها مدل از تبلت ها در بازار وجود دارند اما هر کدام دارای ویژگی و امکانات خاص خودشان هستند، که باید قبل از خرید تبلت ابتدا از نرم افزار های مورد نیاز برای ترید و تحلیل اطلاع و آگاهی داشته باشیم تا بتوانید بر حسب نیاز خرید کنیم.

    بهترین تبلت ها برای ترید معمولاً تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگتر هستند( تبلت هایی با اندازه صفحه نمایش بالای 11 اینچ توصیه می شود).

    برای امور تحلیل و ترید Tablet هایی با حافظه رم ۲ گیگابایت به بالا برای شما مناسب هستند.

    پردازنده ای که مناسب تحلیل و ترید تبلت ها باشد، و پاسخگویی و عملکرد تبلت ها را دو چندان کند، حداقل باید ۴ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتز باشد.

    اگر رایانه لوحی با عمر باتری خوب داشته باشید، در هنگام معاملات خیالتان راحت است که شارژتان تمام نمی شود، و باید حداقل یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده شود.

     

    بهترین Tab سامسونگ برای ترید

    Galaxy Tab A7 Lite

    Galaxy TAB S6 Lite

    Galaxy Tab A8

    Samsung Tab S8

    Samsung Tab S7 FE

     

    معیار های انتخاب تبلت مناسب بازی (گیمینگ)

    یکی از مهمترین ویژگی های یک Tablet باکیفیت که اغلب کاربران به آن توجه زیادی می کنند عملکرد تبلت در حین استفاده در گیمینگ است. در اینحا به معرفی نمونه از بهترین مدل های تبلت سامسونگ برای بازی میپردازیم.

    برای کارهای روزمره مانند چک کردن ایمیل ها، پیمایش در اینستاگرام و پخش ویدیو، Tablet های میان رده باید فضای کافی برای رفع نیازهای شما داشته باشند

    با این حال، برای گیمرها و استریمر های بازی، ظرفیت ذخیره سازی بیشتری مورد نیاز است. برخی از بازی‌های موبایل می‌توانند بیش از 1 گیگابایت را اشغال کنند و همچنین برنامه‌های خلاقانه مانند Clip Studio Paint، Adobe Lightroom و Sketchbook نیز می‌توانند بیش از 1 گیگابایت را اشغال کنند. اگر یک گیمر حرفی ای هستید و یا هدفتان از خرید tablet بازی کردن است، باید حداقل به دنبال فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی یا Tablet هایی با فضای ذخیره سازی قابل افزایش باشید.

    میانگین عمر باتری اکثر tablet ها حدود 3 تا 10 ساعت است. برای استفاده حداکثری از قابلیت حمل Tablet خود، باید به دنبال مدل هایی باشید که بتوانند یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورند.

    علاوه بر اندازه صفحه نمایش، باید صفحه نمایش tablet و وضوح صفحه را نیز در نظر بگیرید. نکته کلیدی که باید به خاطر بسپارید این است که هرچه وضوح tablet بالاتر باشد، آنچه روی صفحه نمایش داده می شود واضح تر خواهد بود. اگر قصد دارید از tablet جدید خود برای پخش ویدیو، بازی یا نقاشی استفاده کنید، بهتر است مدلی با وضوح صفحه نمایش 1920 در 1200 یا بالاتر انتخاب کنید.

     

    بهترین Tab های سامسونگ برای بازی

    تبلت
    تبلت

    Galaxy TAB S7 Plus

    Samsung Tab S7 FE

    Galaxy Tab A7

    Galaxy TAB S6 Lite

    Samsung Tab S8

    Samsung Galaxy Tab S8+

    Samsung Galaxy Tab S8 Ultra

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا