معرفی کالا

معرفی برند انکر Anker

  • انکر Anker یک شرکت فناوری است که دفاتری در سیاتل، واشینگتن و شنژن دارد و به طراحی، توسعه و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی مشغول است. استیون یانگ این شرکت را پس از ترک پست خود در گوگل در سال ۲۰۱۱ تأسیس کرد.این شرکت در درجه اول برای شارژر همراه و کابل‌های شارژ شناخته می‌شود.

    انکر در بازار کشورهای غربی به طور مستقیم از طریق وب‌سایت‌های منطقه‌ای و سایت آمازون برای فروش محصولات خود در دسترس است و در ایران نیز میتوانید انکر را از فروشگاه فیزیکی موبایل تداکس و فروشگاه اینترنتی تداکس بصورت آنلاین بهمراه گارانتی تهیه کنید.

    بازار لوازم جانبی موبایل و گدجت ها یکی از جالب توجه ترین و جذاب ترین قسمت و البته جدایی ناپذیر استفاده از  تلفن های همراه و تکنولوژی بشمار میرود.

    با یک گشت و گذار در بازار موبایل و سایتهای تکنولوژی و فناوری میتوان برندهای مختلف و اجناس متفاوتی را مشاهده کرد که از لحاظ کیفیت و قیمت تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

    در این میان بیشترین مسئله ای که مورد توجه کاربران و خریداران واقع شده کیفیت و  مورد تایید بودن شرکت سازنده لوازم جانبی و البته اصل یا به اصطلاح اورجینال بودن کالاهای مد نظر خود میباشد.

    برند انکر  Anker یکی از مطرح ترین برندهای مشهور بازار میباشد که به تنهایی توانسته 35 درصد از سهام بازار لوازم جانبی کانادا را به خود اختصاص دهد. محصولات انکر مورد تایید شرکت اپل و سامسونگ بوده و دارای تاییدیه MFI میباشد.

    اما استاندارد MFI چیست؟!

    اپل برای اطمینان از اینکه شرکت های تولید کننده لوازم جانبی الکترونیکی محصولاتی منطبق با استانداردهای آن شرکت تولید می کنند، طرح انطباق با محصولات را تحت عنوان MFI پیاده کرده است که هر شرکتی برای جلب اطمینان مشتریان خود در خصوص اینکه محصول تولید شده هیچ آسیبی به دستگاه های اپل وارد نمی کند و سازگاری کامل دارد، پس از انجام بررسی های مربوطه نشان درج شده در تصویر پایین را به محصول اعطا می کنند. لذا از این پس برای اینکه مطمئن شوید که به عنوان مثال کابل شارژ لایتنینگی که قصد خرید آن را دارید به شکل صحیح و بدون نقص کار خواهد کرد به علامت پایین بر روی بسته بندی توجه نمائید.

    تمامی محصولات انکر دارای این استاندار بوده و قابل استفاده برای تمامی محصولات اپل و سامسونگ میباشند.

    موبایل تداکس نماینده رسمی انکر Anker در ایران و استان آذربایجان غربی ارائه دهنده تمامی محصولات این برند بهمراه گارانتی معتبر میباشند و مشتریان گرامی میتوانند با بهترین قیمت و گارانتی معتبر اقدام به خرید این محصول نمایند.

     

    این برند تخصص بی نظیری در تولید پاور بانک و کابل های شارژ و شارژرهای دیواری داشته و تنوع بی نظیری از اجناس را در اختیار مشتری خود قرار میدهد.

    در مطالب بعدی به بررسی تخصصی تر و نگاه عمیق تر به انواع محصولات این شرکت خواهیم داشت.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا