اخبارکنسول و بازی

نسخه موبایل Rainbow Six Siege 2022

گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌ دهد شرکت یوبی‌ سافت ممکن است برای رونمایی از بازی در ماه آوریل آماده شود.

  • سال گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه شرکت یوبی سافت با همکاری WeGame (Tencent) مشغول ساخت بازی موبایل Rainbox Six Siege است، شروع شد. اکنون، گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌ دهد شرکت یوبی‌ سافت ممکن است برای رونمایی از بازی در ماه آوریل آماده شود.

     

    تاریخ احتمالی

    Rainbow Six Siege
    Rainbow Six Siege

    طبق گزارش eXputer، این بازی در تاریخ 6 آوریل با تریلر بازی ویدیویی که جزئیاتی از Rainbox Six Siege Mobile را نشان می‌دهد، رونمایی می‌ شود. شایعات مربوط به این بازی سال گذشته پس از اینکه سایت Ubisoft Halifax یک نظرسنجی آزمایشی برای گیمرهای موبایل در مورد آشنایی آنها با Rainbow Six Siege ارسال کرد، شروع شد. فراخوان درآمد سه ماهه چهارم Tencent همچنین عبارت «Projects with Ubisoft» را در جدول زمانی 2023 فاش کرد که نشان می دهد بازی ممکن است در سال 2023 عرضه جهانی شود.

    در مراحل اولیه توسعه، انتظار می‌رود که نسخه بتای بازی در دسترس بازیکنانی باشد که در برنامه آزمایش بتا ثبت ‌نام می‌ کنند.

     

    Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

    Tom Clancy’s Rainbow Six Siege یک بازی تیراندازی تاکتیکی اول شخص است که در تاریخ 1 دسامبر 2015 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. این بازی تاکید زیادی بر تخریب محیط بازی و همکاری بین بازیکنان دارد. هر بازیکن کنترل یک مهاجم یا یک مدافع را در حالت های مختلف گیم پلی مانند نجات یک گروگان، خنثی کردن بمب و کنترل یک هدف در اتاق به عهده می گیرد.

    البته هیچ یک از این موارد تاکنون رسما تأیید یا تکذیب نشده است و نمی‌دانیم که شرکت یوبیسافت در صورت درستی این ادعا چه زمانی به‌سراغ رونمایی و عرضه‌ی محدود نسخه‌ی موبایل Rainbow Six Siege در مناطق منتخب خواهد رفت. جالب اینکه تام هندرسون در روزهای گذشته جزئیات بسیاری را از پروژه‌های آتی شرکت Ubisoft فاش کرد. بنابر گزارش این اینسایدر، یوبیسافت بیش از ۲۰ اطلاعیه‌ی تازه برای انتشار دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا