معرفی کالانقد و بررسی

نقد و بررسی گلکسی تب اس 8 اولترا

گلکسی تب اس 8 اولترا اکنون برای پیش خرید در دسترس است و در تاریخ 25 فوریه در ایالات متحده، اروپا و کره به طور رسمی عرضه خواهد شد.

  • Samsung Galaxy Tab S8 Ultra (1099 دلار) اولین تبلتی است که می تواند با iPad Pro رقابت کند.

    از دیگر ویژگی های برجسته Tab S8 Ultra می توان به تراشه سریع اسنپدراگون 8 نسل 1، قلم S Pen با حداقل تاخیر، شارژ 45 واتی اشاره کرد.

     

    قیمت و تاریخ عرضه

    گلکسی تب اس 8 اولترا اکنون برای پیش خرید در دسترس است و در تاریخ 25 فوریه در ایالات متحده، اروپا و کره به طور رسمی عرضه خواهد شد. قیمت اولیه آن 1099 دلار است. کاربرانی که Tab S8 Ultra را پیش خرید کنند، کیبورد جلد کتاب جدید را دریافت خواهند کرد.

    از نظر نرم افزاری نیز گفته می‌شود این تبلت به رابط کاربری One UI 4.1 بر پایه سیستم عامل اندروید 12 مجهز است و در این رابط کاربری قابلیت‌های جدیدی مانند Extra Dim هم اضافه شده‌اند.

    این تبلت در سه مدل مختلف عرضه می شود. تب سامسونگ اس 8 اولترا سطح پایه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همتای میان رده آن دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. مدل بالاتر از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

     

    طراحی تب اس 8 اولترا

    اس 8 اولترا
    اس 8 اولترا

    ابعاد گلکسی تب اس 8 اولترا 12.85 در 8.21 در 0.22 اینچ است و در یک شاسی آلومینیومی گرافیتی قرار گرفته است. نمایه به طور چشمگیری نازک است، اگرچه به دلیل نمایشگر بزرگ، نگه داشتن این تبلت با یک دست آسان نیست. نکته قابل توجه این است که تب اس 8 اولترا نسبت به آیپد پرو 12.9 اینچی سبکتر و باریکتر است.

    گلکسی تب اس 8 اولترا مانند مک بوک پرو 14 اینچی جدید و مک بوک پرو 16 اینچی جدید دارای یک بریدگی در مرکز بالای صفحه نمایش است.

     

    صفحه نمایش

    Samsung Galaxy Tab S8 Ultra دارای یک صفحه نمایش بزرگ 14.6 اینچی (2960×1848) AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. صفحه نمایش این تبلت به طور قابل توجهی بزرگتر از Galaxy Tab S7 Plus 12.4 اینچی یا iPad Pro 12.9 اینچی است.

    از طریق برنامه Samsung Notes می ‌توانید یاد آوری‌ ها را روی رایانه لوحی خود یادداشت کنید و بعداً آن‌ها را روی تلفن هوشمند سامسونگ خود انتقال دهید.

    همچنین می‌توانید Galaxy Tab S8 Ultra را به یک مانیتور قابل حمل با قابلیت‌های صفحه لمسی برای رایانه‌های شخصی گلکسی تبدیل کنید.

     

    عملکرد دوربین

    تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا دارای چهار سنسور دوربین است که دو عدد از آن‌ها مربوط به دوربین سلفی بوده و دو عدد دیگر در بخش پشتی گوشی حاضر شده‌اند.

    برخلاف دوربین‌ های تکی 12 مگاپیکسلی موجود در تب اس 8 و تب اس 8 پلاس، دو دوربین 12 مگاپیکسلی در جلوی تب اس 8 اولترا وجود دارد که به عنوان لنز اصلی و فوق عریض را پوشش می‌دهند. قست پشتی دارای دوربین های 13 و 6 مگاپیکسلی است.

    علاوه بر این، Galaxy Tab S8 Ultra شامل سه میکروفون با نرم‌افزار حذف نویز است که به کاهش حواس‌پرتی در هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی کمک می‌ کند.

    دوربین‌های عقب و جلو قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K هستند. یک برنامه ویرایش به نام LumaFusion که به زودی منتشر خواهد شد، به شما امکان استفاده از قلم برای ویرایش دقیق ویدیوها را محیا می کند.

     

    باتری و شارژ

    گلکسی تب اس 8 اولترا دارای باتری 11200 میلی آمپر ساعتی است. این کمی بزرگتر از 10090 میلی آمپر ساعت موجود در تب اس 7 پلاس است. این تبلت از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند که به گفته سامسونگ، می تواند تبلت را در 80 دقیقه به 100 درصد برساند. ساسونگ می گوید که این تبلت تا 15 ساعت دوام می آورد. سامسونگ همچنین می‌گوید که این تبلت می ‌تواند به عنوان یک شارژر قابل حمل عمل کند.

     

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا