تداکس نمایندگی فروش انواع لوازم خانگی

تداکس نمایندگی فروش انواع لوازم خانگی

مقدمه :

دیجیتال سنتر تداکس به تازگی نمایندگی رسمی فروش شرکت های تولید لوازم خانگی از قبیل بوش ، ال جی ،بکو،دوو و سامسونگ را در سطح کشور به خدمت گرفته است . ما مفتخریم با ارائه و معرفی لوازم خانگی از طریق سایت رسمی تداکس شما هموطنان عزیز شما را به یک خرید امن و با کیفیت راهنمایی کنیم.

یک نکته قابل توجه در فروش  اقساطی این محصولات از سایت تداکس فروش اقساطی بدون ضامن میباشد که برای بار اول در سطح کشور انجام خواهد گرفت.

در ادامه ی این مقاله به معرفی شرکت سازنده و بررسی نمونه ای از محصولات موجود در سایت تداکس میپردازیم که همچنین شما میتوانید با مراجعه به سایت رسمی تداکس اطلاعات کامل و جامعی از این محصولات کسب کنید.

شرکت بوش :

شرکت بوش در سال ۱۸۸۶ بوسیله ی رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس گردید. از بوش به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده ی لوازم خودکار در جهان نام برده می شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن آلمان واقع است و فعالیت آن در عرصه تکنولوژی های صنعتی و خودکار، محصولات ساختمانی و مصرفی، به فروشی معادل ۴۷,۵ میلیارد یورو در سال 2010 دست یافته که با رشدی حدود ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود داشته است.

دیجیتال سنتر تداکس نمایندگی مرکزی شرکت بوش بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه اینترنتی در سطح استان میباشد همچنین این شرکت دارای نماد الکتریکی از وزارت صنعت ،معدن و تجارت است.کمبود وقت در دنیای پر مشغله امروز مردم را بر آن وامیدارد تا از حداکثر وقت خود استفاده کرده و نیاز های خود را به صورت اینترنتی فراهم کنند. دیجیتال سنتر تداکس به منظور ارزش گذاری به وقت مشتریان خود امکان بررسی و مقایسه محصولات و همچنین بررسی عکس های محصولات را نیز فراهم کرده است.

در ادامه به بررسی چند محصول نمونه موجود  از شرکت بوش میپردازیم :

ماشین ظرفشویی بوش آلمان مدل SMS88TW01M

مشخصات عمومی :

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW01M که از نوع ActiveWater بوده با مصرف 9.5 لیتر آب را در هر سیکل شستشو دارای رتبه انرژی A++ است. این ماشین‌‌ ظرفشویی بوش فضای داخلی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد: کشوهای موجود فضای بیشتری را برای ظروف بزرگی مثل قابلمه در اختیارتان می‌گذارد. همچنین در دو طرف کشو نیز فضایی برای وسایل کوچک یا حتی فنجان‌ها دارید. موتور بسیار آرام این ظرفشویی بوش از نوع Super Silence Plus بوده و کاملا عایق بندی شده به طوری که در صورت روشن بودن دستگاه تنها 40 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. جالب است که این دستگاه چنان بی صدا است که شما متوجه روشن بودن دستگاه نخواهید شد. این مزیت خوبی نسبت دیگر مدل‌های ظرفشویی موجود در بازار است.

مشخصات فنی کامل این محصول در سایت تداکس قرار گرفته است.

ماشین لباسشویی بوش مدل  WAT2846XME

ماشین لباسشویی بوش BOSCH مدل WAT2846XME با رده انرژی +++A موجب کاهش 30% انرژی نسبت به دیگر مدل های لباسشویی، با همین رده انرژی میشود و جزء کم مصرف ترین لباسشویی های موجود در بازار میباشد. ظرفیت لباسشویی بوش 8 کیلوگرم بوده و حجم زیادی از البسه را در هر بار استفاده ، شستشو می نماید. سیستم شستشوی آبشاری یا 3D AquaSpa سبب ورود آب از 3 جهت مختلف درون دیگ شده و موجب نفوذ کامل آب به بافت البسه میشود . این سیستم، شستشوی بهتر و کامل تری را به ارمغان می آورد. پنل این لباسشویی شامل ولوم چرخشی جهت انتخاب برنامه شستشو ، نمایشگر و پنل لمسی برای تنظیم عملکرد دستگاه میباشد. برنامه های شستشو شامل شستشوی بلوز ، البسه ورزشی ، البسه تیره ، ملحفه ، الیاف نخی ، الیاف پشمی ، پرده ، شستشوی ترکیبی ، شستشوی سریع ، شستشوی ضد آلرژی ، چرخش و آبکشی و شستشوی دیگ میباشد. توسط پنل لمسی نیز میتوان دمای آب ، میزان چرخش موتور در دقیقه ، شستشو با تاخیر و … را تنظیم نمود. ویژگی شروع با تاخیر، شستشوی البسه را از 1 تا 24 ساعت به تعویق می اندازد. در این صورت حتی در زمان هایی که در منزل نیستید نیز میتوان دستگاه را روشن و شستشو را انجام دهید. از طریق قابلیت Vario Perfect در این لباسشویی میتوان متناسب با نوع لباس ، برنامه شستشو را انتخاب نمود که موجب صرفه جویی 65 درصدی در زمان و 50 درصدی در مصرف انرژی میشود. لباسشویی بوش مجهز به سیستم Reload Function بوده که اجازه میدهد پس از آغاز شستشو ، لباس های جا مانده را اضافه نموده و یا در صورت نیاز لباس های در حال شستشو را از ماشین لباسشویی خارج نمایید. با قفل نمودن پنل از دسترسی کودکان حین کار لباسشویی میتوان جلوگیری نمود.

مشخصات فنی کامل این محصول در سایت تداکس قرار گرفته است.

محصولات دیگر شرکت بوش از جمله چرخ گوشت ، همزن ،بلندر ،چایساز و ساندویچ ساز نیز بزودی در سایت رسمی تداکس قرار خواهد گرفت.

شرکت بکو :

بکو (انگلیسی: Beko) شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی ترکیه‌ای و یکی از برندهای آرچلیک است و توسط کوچ هولدینگ مدیریت می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۶۷ دراستانبول توسط وهبی کوچ بنیانگذار کوچ هولدینگ تأسیس شد. بکو در سال ۲۰۰۴ شرکت آلمانی گروندیگ را خریداری کرد و در ژانویه ۲۰۰۵ بکو و رقیب اصلی آن یعنی شرکت وستلبیش از نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در ژوئن ۲۰۰۹ تصمیم گرفته شد که بکو با شرکت آرچلیک ادغام شود. هم اکنون تعدادی از محصولات آرچلیک مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی با برند بکو ارائه می‌شود.

سه محصول موجود در سایت دیجیتال سنتر تداکس از این برند شامل لباسشویی ، ظرفشویی و یخچال میباشد که به بررسی 2 محصول از این شرکت میپردازیم.

یخچال و فریزر بکو مدل DN 161220DX

یخچال و فریزر بکو مدل Dn 161220Dx به‌گونه‌ای طراحی شده است که فریزر آن در قسمت بالای دستگاه قرار گرفته است. طراحی این یخچال و فریزر با آخرین متدها و فن‌آوری روز دنیا صورت گرفته است که نقش بسزایی در راحتی زندگی روزمره هر یک از ما دارد که این امر، بسیارحائز اهمیت است. ظرفیت یخچال و فریزر مدل Dn 161220Dx بکو، 611 لیتر است که 417 لیتر به قسمت یخچال و 139 لیتر آن به بخش فریزر اختصاص داده شده است. این یخچال و فریزر علاوه بر دارا بودن فضای داخلی بزرگ، قادر است که به مدت زمان طولانی، به حفظ اغذیه کمک نماید. سیستم خنک کننده جداگانه نوفراست (No Frost)، با انجام عملیات خنک کردن در خارج از محفظه مانع از به جود آمدن هر نوع برفکی چه در قسمت یخچال و چه در قسمت فریزر می شود. علاوه بر آن به‌دلیل مجهز بودن به فیلتر بو، هوای سردی که درون محفظه این دستگاه به صورت یکپارچه به گردش درمی آید تصفیه شده، بوهای موجود را از بین برده و از انتقال باکتری‌ها به بخش‌های دیگر یخچال و فریزر جلوگیری می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود کیفیت هوای داخلی یخچال همچنان حفظ شده و مواد غذایی، میوه وسبزیجات تر و تازه بمانند و طعم واقعی خود را حفظ کنند. چراغ‌های LED بکار رفته روی دیواره‌های جانبی این یخچال و فریزر، در مقایسه با یخچال و فریزرهای معمولی، روشنایی یک‌دست و گرمای کمتری تولید می‌نماید که با استفاده از آن به آسانی می‌توان مواد موردنظر را پیدا کنید. به کمک بخش آبریز تعبیه شده بر روی بدنه یخچال و فریزر بکو مدل Dn 161220Dx قادر خواهید بود که به‌راحتی در محفظه آن، لیوان‌ها و پارچ‌های بلند قرار دهید و از آب تصفیه شده، استفاده نمایید. با استفاده از صفحه نمایش لمسی این یخچال و فریزر می‌توان تنظیماتی از قبیل، فعال کردن حالت‌های انجماد سریع، تغییر دمای دستگاه و ... را انجام داد. قفسه‌های یخچال و فریزر بکو مدل Dn 161220Dx به شما این امکان را می‌دهد تا به طور کار آمد مواد غذایی، میوه و سبزیجات را ذخیره و سازمان‌دهی کنید و به آسانی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN26420W

ماشین ظرفشویی DFN26420W محصول شرکت بکو است.بکو این ماشین ظرفشویی را با امکانات فوق العاده ای روانه بازار کرده است.این ماشین ظرفشویی بسیار باکیفیت می باشد که کشورهای اروپایی کارکرد این محصول را تا 10 سال تضمین کرده اند.این محصول دارای مصرف انرژی و آب بسیار پایینی می باشد که رده ی مصرف انرژی آن A++ و مصرف آب آن 9.5 لیتر است.ظرفشویی DFN26420W دارای صدای 46 دسیبل می باشد که فوق العاده کم صدا می باشد.این محصول دارای 3 طبقه و 14 نفره می باشد که بسیار جاساز و مطمئن است.ظرفشویی DFN26420W دارای سنسور تشخیص لکه می باشد و با توجه به میزان هر لکه برنامه ی خاصی را به اجرا در می آورد.به طور کلی این محصول دارای 8 برنامه شستشو می باشد و از سنسور نشتی آب نیز برخوردار است. ماشین ظرفشویی DFN26420W دارای امکانات زیادی است.این محصول دارای 3 طبقه و گنجایش ظرف 14 نفر می باشد.در قسمت راست ظرفشویی محفظه ای به نام Zone Booster وجود دارد.این قسمت نسبت به قسمت های دیگر بیشتر در معرض آب و شستشو قرار دارد از این رو برای ظروف کثیف مانند قابلمه یا ماهی تابه یا ظروفی که بسیار کثیف هستند مناسب می باشد.ظرفشویی DFN26420W دارای قفل کودک نیز می باشد که شما می توانید با خیال راحت از ماشین ظرفشویی استفاده کنید.صفحه نمایش LED این محصول در قسمت بالای آن جای گرفته است که مدت زمان شستشو و برنامه ی اعمال شده و میزان نمک باقی مانده دیگر تنظیمات را نمایش می دهد.این محصول از Time Delay نیز برخوردار است که می تواند زمان شستشو را تا 24 ساعت افزایش داد.یکی دیگر از امکانات این ماشین ظرفشویی ، Water Safetyاست که در هنگام نشتی آب جریان آب را قطع و فرایند شستشو را خاتمه می دهد

محصولات برند بکو در سایت تداکس شامل لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و یخچال میباشد که با مراجعه به سایت تداکس میتوانید اطلاعات کاملی از محصولات این شرکت را مشاهده کنید.

شرکت دوو :

شرکت لوازم‌خانگی دوو در سال 1967 به مدیریت کیم وو چونگ در شهر سئول تأسیس ‌شده است. نام این شرکت از نام مدیرمسئول آن گرفته ‌شده است و به‌طورکلی از دو بخش به معنای عالی و woo تشکیل‌شده است. تا پیش از بروز بحران مالی در قاره آسیا در سال 1997 این شرکت پس از شرکت هیوندای به‌ عنوان دومین شرکت بزرگ در کره جنوبی شناخته ‌شده می‌شد. این شرکت دارای بیش از 20 زیرمجموعه و شرکت تابعه است که امروزه برخی از آن‌ها در زمینه‌های صنعتی مختلف به‌عنوان شرکت‌های مستقل شناخته ‌شده‌اند. یکی از شرکت‌های اقماری دوو، شرکت دوو الکترونیک است که برای شرکت‌های زیر مجموعه دوو در دهه 90 ، دهه حضور محصولات لوازم‌ خانگی با قدرت بالا در بازار بین‌المللی شناخته می‌شود.

این شرکت امروزه در کره جنوبی دارای سایت‌های تولیدی پیشرفته در سطح جهان و بسیاری از کشورها از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین و ویتنام می‌باشد. این امر بیانگر قدرت بالای رقابتی و محصولات لوازم‌خانگی دوو در سراسر جهان است

سه محصول موجود از این شرکت یعنی ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و یخچال میباشد که در سایت تداکس قرار گرفته است .

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما مدل DWK-8100

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما مدل DWK-8100 یکی از محصولات جدید شرکت DAEWOO می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده، در واقع این مدل محصول بروز شده مدل قبلی یعنی DWK-8020 می باشد که توسط کارشناسان شرکت دوو تکمیل و کیفیت مواد اولیه قطعات و همچنین ساختار کلی آن را مستحکم تر و بروز کرده اند. این محصول که به 15 برنامه شستشو و همچنین موتور دایرکت درایو مجهز شده جز محبوب ترین لباسشویی های حال حاظر بازار می باشد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8100 نیز دارای موتور تسمه ای  است. مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم ارائه میگردد . این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد شست و شو برخوردار هستند

طراحی منحصر به فرد دیگ شست و شو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شست و شو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها ورنگ آنها جلو گیری می کندجلوگیری می کند وباعث حفظ رنگ بیشتر لباسها میشود.

ماشین ظرفشویی دوو DDW-M1411 

با داشتن یک ماشین ظرفشویی مناسب ظرف های خود را با خیال راحت به آن می سپارید و به کارهای دیگر خود خواهید پرداخت. ماشین ظرفشویی دوو در دو رنگ سفید و نقره ای با مدل  DDW-M1411  و DDW1412  موجود می باشد. ماشین ظرفشویی دوو DDW-M1411 سفید دارای یک طراحی منحصر به فرد و زیباست. یک پنل ال ای دی بر روی دستگاه امکان دسترسی به همه ی برنامه ها را به شما می دهد. ظرفیت 14 نفره ی این ظرفشویی امکان شستشوی تعداد زیادی از ظروف را به شما می دهد. این ظرفشویی دارای 6 برنامه ی شستشو می باشد. این برنامه ها از طریق پنل انتخاب می شوند. برنامه ای کاربردی مثل Dual Zone Wash شما را از شر جدا سازی ظروف شیشه ای و فلزی نجات می دهد. از برنامه های دیگر آن می توان به برنامه ی نیم بار و Time Delay اشاره کرد. برنامه ی Time Delay به شما کمک می کند که ساعت شروع شستشو را به تاخیر بیندازید. با این برنامه می توانید زمان شستشو را از 3 تا 12 ساعت به تاخیر بیندازید. سیستم Aqua Stop مانع از نشتی آب از هر جای دستگاه میشود. نمای داخلی دستگاه بسیار شیک می باشد زیرا که از فلز استیل براق و ضد زنگ استفاده شده است. این ظرفشویی دارای سه طبقه مجزا برای قرار گیری ظروف است. قفسه ای مخصوص برای قاشق و چنگال وجود دارد.

شرکت ال جی :

شرکت کره ای ال جی در سال 1958 فعالیتش را آغاز کرد و در طول فعالیش محصولاتی با کیفیت فوق العاده را تولید کرده است که کاربران فراوانی را جذب خود کرده است. در حال حاضر این شرکت از برترین برند تولید کننده ی لوازم خانگی است، محصولات این برند خوش نام دارای فناوری های خاصی هستند که به واسطه ی آن ها این تولیدات کارایی عالی یافته اند.

در حال حاضر شرکت ال جی محصولاتی متنوع از جمله تلویزیون ، یخچال فریزر، ساید بای ساید، موبایل، تبلت، گجت های اسمارت پوشیدنی و … را تولید و روانه ی بازار کرده است.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی نقره ای ال جی مدل F4V5VYP2T

ماشین لباسشویی F4V5VYP2T که جزو محصولات ال جی بوده دارای حداکثر ظرفیت 9 کیلو است. این مدل با بهرمندی از برچسب مصرف انرژی A+++ در هزینه های آب و برق مصرفی شما صرفه جویی خواهد نمود. ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V5VYP2T تنها از آب ورودی سرد استفاده می کند و می تواند شستشو در دماهای مختلف انجام دهد. دمای آب، از آب سرد گرفته تا 95 درجه سانتی گراد بسته به برنامه شستشو متغییر است. این محصول با برخورداری از حداکثر سرعت 1400 دور در دقیقه قابلیت خشک کردن نیز دارد. دیگ شستشوی آن ظرفیت 68 لیتر و طراحی برجسته دارد. با استفاده از 14 برنامه شستشوی تعریف شده در ماشین لباسشویی LG F4V5VYP2T قادر خواهید بود تا انواع مختلف البسه را در آن بشویید. در این سری از محصولات LG از تکنولوژی ThinQ پشتیبانی شده تا با استفاده از وای فای آن را به خانه هوشنمد خود متصل کنید. الجی F4V5VYP2T امکان شست و شوی لباس در 6 حالت مختلف را داشته که به کمک فناوری AI DD و بررسی نوع و حجم البسه، الگوی مناسب شستشو انتخاب خواهد شد

 نتیجه گیری :

همه ی محصولات معرفی شده در این مقاله تنها بخشی از محصولات موجود در سایت تداکس (نمایندگی رسمی فروش لوازم خانگی ) بود .

دیگر لوازم خانگی موجود در سایت نمایندگی فروش لوازم خانگی ما یعنی تداکس شامل : چایساز ، قهوه ساز ، بخار شور ، ساندویچ ساز ،بلندر ، همزن ، آبمیوه گیر و کولر گازی میباشد در واقع تمامی لوازم خانگی از تمامی بهترین برند های تولید لوازم خانگی را میتوانید از سایت www.tedax.ir مشاهده و اقدام به خرید کنید.

نکته قابل توجه و منحصر به فردی که نمایندگی فروش لوازم خانگی تداکس به خریداران عزیز در نظر گرفته است فروش همه ی محصولات بصورت اقساطی و بدون ضامن میباشد .

شما برای مشاهده و خریداری آنلاین همه ی این محصولات میتوانید به سایت رسمی تداکس www.tedax.ir مراجعه کنید.

 

سبد خرید

    سبد خرید شما خالی است.

قیمت کل : 0تومان

مشاهده سبد خرید تسویه حساب

ورود به سایت
بازنشانی گذرواژه ایجاد حساب کاربری