راهنمای خریدعلم و دانشفناوریمعرفی کالا

قدرت پردازنده نسل جدید پرچمدار سامسونگ اس 24

اسنپدراگون 8 نسل 3 در مقابل اگزینوس 2400 اس 24

  • سری مورد انتظار سامسونگ گلکسی اس 24 هفته گذشته به طور رسمی معرفی شد. در حالی که گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در ایالات متحده استفاده می کنند، در اکثر مناطق دیگر از جمله هند بر روی اگزینوس 2400 داخلی سامسونگ اجرا می شوند. در مقابل، گلکسی اس 24 اولترا در همه بازارها از اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی استفاده می کند. نتایج اولیه بنچمارک نشان می‌دهد که Exynos 2400 در پشت SoC اسنپدراگون 8 نسل 3 قرار دارد. با این حال، چیپ‌ست‌ها در یک ویدیوی آزمایشی جدید بازی که میزان قدرتمندی CPU و GPU را اندازه‌گیری می‌کند، در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. این ویدئو نشان می‌دهد که پرچم‌دار SoC سامسونگ در حین انجام بازی‌هایی مانند PUBG، Call of Duty و Fortnite، با پیشنهادات کوالکام برابری می‌کند.

    انواع سری گوشی موبایل اس 24 از جمله اس 24 , اس 24 پلاس و اس 24 الترا را می توانید از فروشگاه موبایل ارومیه خریداری نمایید .

    قدرت اسنپدراگون

    کانال فناوری NL Tech ویدیویی 43 دقیقه‌ای را در یوتیوب منتشر کرده است که در آن، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 را در کنار گلکسی اس 24 پلاس مجهز به اگزینوس 2400 در عملکرد بازی در دنیای واقعی مقایسه می‌کند. این بررسی شامل عناوین محبوبی مانند Fortnite، Genshin Impact، PUBG Mobile، PUBG New State، Call of Duty: Mobile، War Thunder و Mobile Legends بود. یوتیوبر Game Booster سامسونگ و “مدیریت عملکرد جایگزین بازی” را در گوشی های جدید فعال کرده است تا از حداکثر قابلیت ها قبل از شروع آزمایش اطمینان حاصل کند.

    هر دو گلکسی اس 24 پلاس و اس 24 اولترا در Genshin Impact و PUBG Mobile با حفظ 60 فریم در ثانیه (فریم در ثانیه) عملکرد مشابهی داشتند. در PUBG New State، هر دو گوشی توانستند نرخ فریم ثابتی در حدود 90 فریم بر ثانیه داشته باشند. این گوشی ها در Mobile Legends به سرعت 60 فریم در ثانیه دست یافتند و هر دو تراشه در فورتنایت سرعت 90 فریم در ثانیه را حفظ کردند که گاهی اوقات به 70 فریم در ثانیه کاهش می یابد.

    فناوری صفحه نمایش جدید سامسونگ می تواند راه را برای گوشی های تاشو نازک تر و سبک تر ایجاد کند

    پردازنده گیمینگ اس 24

    گلکسی اس 24 اولترا مجهز به اسنپدراگون در Call of Duty: Mobile با حفظ سرعت 120 فریم بر ثانیه پیشتاز بوده است. از سوی دیگر، گلکسی اس 24 پلاس مجهز به اگزینوس با سرعت 60 فریم بر ثانیه محدود شده بود. Exynos 2400 با عملکرد بهتر از Snapdragon 8 Gen 3 SoC در War Thunder با رسیدن به سرعت 100 فریم در ثانیه با پشتیبانی از پردازنده گرافیکی Xclipse 940 خود، در حالی که اسنپدراگون به سرعت 40 فریم در ثانیه کاهش یافت، بازگشته است.

    نمایندگی سامسونگ ارومیه به صورت رسمی انواع محصولات سامسونگ را به صورت نقد و اقساطی به فروش می رساند .

    آزمایش‌ها نشان داد که هر دو چیپست Exynos 2400 و Snapdragon 8 Gen 3 در ارائه عملکرد نرم‌افزاری در اجرای بازی‌ها نقش مهمی دارند. علی‌رغم نگرانی‌های اولیه، چیپست داخلی سامسونگ بدون هیچ تفاوت عملکردی عمده در بازی‌ها، می‌توانست با ارائه‌ی کوالکام برابری کند. آزمایش‌ها روی سخت‌افزار پیش‌تولید انجام شد و ممکن است پس از انتشار بهینه‌سازی‌های بیشتر سامسونگ، نتایج تغییر کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا