اپل کدهاخبارتکنولوژیهوش مصنوعی

اپل ویژن پرو تولد آهسته محاسبات فضایی

نگاهی کلی به اپل ویژن پرو تا اینجا

  • اپل ویژن پرو شروع به عرضه کرده است و منتقدان در حال ارائه طیف وسیعی از نظرات در مورد این محصول نسل اول هستند. مانند بسیاری از سخت‌افزارهای نسل اول، این محصول از نظر فناوری قوی است، اما همچنان در برنامه‌ها ضعیف است، اما هر دو با تکامل آن تغییر خواهند کرد و توسعه‌دهندگان بیشتری شروع به ساختن آن می‌کنند.

    اپل ویژن پرو , محصولات نسل یک

    دو نوع محصول نسل اول وجود دارد: محصولاتی که نسل اول برای یک فروشنده هستند اما در یک اکوسیستم قوی موجود وجود دارند، و دیگری که محصول قرار است اکوسیستمی را که در نهایت از آن استفاده خواهد کرد راه اندازی کند. اولین کلاس محصول بسیار ایمن تر است زیرا شما بلافاصله با آن کاری دارید و فروشنده ای که محصول را ارائه می کند می تواند از کسانی که اولین بار رفته اند یاد بگیرد.

    Apple Vision Pro آخرین کلاس نسل اول است. در حالی که اپلیکیشن‌های VR و سرویس‌های واقعیت مجازی در بازار وجود دارد، Vision Pro از آن‌ها استفاده نمی‌کند و انتظار می‌رود اپل و شرکای آن اکوسیستم محصول را توسعه دهند.

    محصولات نسل یک از این نوع به کسانی که با این کلاس ارائه می‌شوند بهترین فروش را دارند و می‌خواهند منتظر بمانند یا به توسعه برنامه‌هایی برای آن کمک کنند. این افراد معمولاً از نظر فنی ماهر هستند که می توانند محدودیت های اولیه را برطرف کنند و می خواهند در فرآیند ایجاد بازار که در نهایت محصول را احاطه می کند، شرکت کنند. آنها تحمل شکستگی بالایی دارند و به راحتی می توانند هزینه 3500 دلاری این دستگاه را بپردازند.

    من انتظار دارم که درصد قابل توجهی از 200000 نفری که این هدست را خریدند افراد مناسبی نباشند و با تجربه خود دست و پنجه نرم کنند. با این حال، کسانی که عادت دارند یا آماده تجربه درد منحصر به فرد مرتبط با یک محصول نسل یک هستند، این پیشنهاد را در نهایت جذاب و سرگرم کننده خواهند یافت.

    تمرکز بر عملکرد

    هنگام خرید یک محصول فناوری، یک قانون اساسی این است که بر روی خود محصول تمرکز نکنید، بلکه روی قابلیت‌های آن و آنچه شما را قادر می‌سازد انجام دهید، تمرکز کنید.

    سیستم‌های بازی برای اجرای برخی بازی‌های با نام (مثلاً Halo برای ایکس‌باکس)، و رایانه‌های شخصی برای اجرای مایکروسافت آفیس خریداری می‌شوند. شما معمولاً در کلاس سخت‌افزاری نمی‌خرید، بدون اینکه ایده‌ای از آنچه که قرار است روی آن اجرا کنید.

    با این حال، بسیاری از خریداران Vision Pro هنوز نمی‌دانند از چه برنامه‌هایی روی آن استفاده خواهند کرد و به‌طور خاص به دنبال برنامه‌های نام‌گذاری شده برای دستگاه نیستند. در نتیجه، بسیاری از واحدهای Vision Pro احتمالاً بدون استفاده در قفسه‌ها قرار می‌گیرند تا زمانی که یک برنامه قانع‌کننده ظاهر شود.

    بهتر است منتظر نسل سوم در کلاسی مانند این باشید و از دو نسل اول بگذرید، زیرا کاربران آن نسل ها درد تولد دستگاه را از نظر قابلیت استفاده و برنامه های اختصاصی تجربه کرده اند.

    در نهایت، یک محصول نسل یک دارای انحصار منحصر به فرد خاصی است زیرا وضعیت خاصی را منتقل می کند. با این حال، دید مرتبط می تواند کاربر را در معرض سرقت دستگاه قرار دهد زیرا Vision Pro به عنوان گران قیمت و قابل حمل شناخته شده است و آن را به خطر سرقت احتمالی تبدیل می کند. بنابراین این چیز را در ماشین از پنجره ها در معرض دید قرار ندهید، در غیر این صورت به احتمال زیاد پاها رشد می کند و از زندگی شما خارج می شود.

    جنبه های خوب و بد اپل ویژن پرو

    Apple Vision Pro با نمایشگرهای ۴K شگفت‌انگیز، ساختار سبک و طراحی شیک خود را تحت تاثیر قرار می‌دهد و آن را در بخش واقعیت مجازی متمایز می‌کند. با این حال، در قابلیت‌های واقعیت مجازی واقعی کوتاهی می‌کند، اپلیکیشن‌های قانع‌کننده کمی ارائه می‌دهد و به دلیل محدودیت‌هایش، قیمت بالایی دارد.

    با قیمت 3500 دلاری، بهتر است ابتدا یک دستگاه گران قیمت و بدون سازش را معرفی کنید و سپس با کاهش هزینه و قیمت دستگاه، برای جذب مخاطبان بیشتری تلاش کنید، و به اعتبار اپل، این کاری است که انجام می دهد.

    به این ترتیب، حسادت ایجاد می‌کنید، بررسی‌های اولیه مثبت‌تر هستند (و اکثر بررسی‌های Vision Pro مثبت بوده‌اند)، و پایه‌ای را برای زمانی که دستگاه بالغ می‌شود و به جریان اصلی تبدیل می‌شود، تعیین می‌کنید. من متوجه شده‌ام که عینک‌های Rokid Max AR و Goovis G3 Max بیشتر کارهایی را که در حال حاضر Vision Pro انجام می‌دهند با هزینه بسیار کمتر انجام می‌دهند و نقطه ورود اولیه کم‌تری به محاسبات فضایی ارائه می‌کنند.

    منبع

    technewsworld

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا