اخبارراهنمای خریدمعرفی کالا

اپل پرفروش ترین گوشی سال 2023

اپل پیشروترین فروشنده گوشی های هوشمند در سال 2023 بود

  • بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Canalys، اپل در سه ماهه چهارم سال گذشته از سامسونگ به عنوان پیشروترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در جهان پیشی گرفت. کوپرتینو همچنین سال را به عنوان فروشنده برتر به پایان رساند و اولین باری بود که بر اساس سالانه سامسونگ را پشت سر گذاشت. فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه چهارم 2023 به 320 میلیون دستگاه رسید که نشان دهنده افزایش 8 درصدی نسبت به سه ماهه چهارم سال 2022 است.

    شما تمامی مدل های گوشی سری آیفون را می توانید از فروشگاه اپل ارومیه خریداری نمایید .

     

    سه ماهه چهارم 2023 نیز اولین سه ماهه با رشد مثبت پس از هفت فصل کاهش متوالی بود. Canalys 1.1 میلیارد محموله گوشی های هوشمند را برای سال 2023 تخمین می زند که نسبت به سال 2022 کاهش 4 درصدی را نشان می دهد.

    در سه ماهه چهارم 2023، اپل با 24 درصد از کل محموله ها به لطف تقاضای قوی برای سری آیفون 15 خود، پیشتاز بود. سامسونگ با 17 درصد از بازار در رتبه دوم قرار گرفت، اما سهم خود را در بخش ارزان قیمت از دست داد. شیائومی (13 درصد) در جایگاه سوم قرار گرفت، در حالی که Transsion (9 درصد) به روند صعودی خود ادامه داد و به عنوان چهارمین فروشنده پیشرو گوشی های هوشمند، این سه ماهه را به پایان رساند. ویوو (7 درصد) پنج نفر برتر را تکمیل کرد.

    تحلیلگران Canalys معتقدند که افزایش تقاضا توسط بازارهای خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه و آمریکای لاتین تقویت شده است. دستگاه های پایین و متوسط به طور خاص به عنوان محرک های اصلی رشد عمل کردند. با نگاهی به آینده، Canalys انتظار دارد که هوش مصنوعی روی دستگاه تمرکز اصلی دستگاه‌های سطح بالا باشد که در سال 2024 راه‌اندازی شدند و بازیگران اصلی تلاش می‌کنند از اهداف خود برای جلب تقاضای بیشتر بازار حمایت کنند.

    منابع

    gsmarena

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا