اخبارتکنولوژی

شایعات در مورد سامسونگ گلکسی اس 22

اخبار و شایعات سامسونگ گلکسی اس 22 قبل از انتشار آن

  • به نظر می رسد گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 22 اولترا، بیش از هر زمان دیگری از گلکسی نوت الهام گرفته است. در واقع، یک خبر غیر رسمی که به تازگی توسط Evan Blass منتشر شده است، تأیید می کند که این گوشی از هر نظر تقریباً یک Note است و به نوعی سری اس و نوت را ادغام می کند.

    اس 22
    اس 22

    اخبار و شایعات سامسونگ گلکسی اس 22

    در اخبار و شایعات منتشر شده توسط وبسایت Let’s Go Digital، به نظر میرسد که هیچ برآمدگی عظیم دوربین یا دکمه های سبکی وجود ندارد. به احتمال زیاد سری اس 22 سامسونگ یک آرایه دوربین تقریباً هم سطح با صفحه نمایش منحنی روی یک صفحه شیشه ای ساده خواهد داشت. و همانطور که شایعات حاکی از آن است، یک اسلات برای قلم S Pen بسیار محبوب نیز وجود دارد که مختص اس 22 اولترا خواهد بود.

    همچنین طبق شایعه‌ ای، عنوان شد که این دستگاه قرار است به‌ عنوان جایگزین گلکسی نوت معرفی شود. حال، آخرین شنیده‌ها، تمامی گفته‌های پیشین را کنار زده و بیان می‌کند که گلکسی Note 22 Ultra و S22 Pro به‌ترتیب، نامگذاری جدید سامسونگ برای جانشینان گلکسی S21 Ultra و +S21 می‌ باشد.

    و در سری Galaxy S22، کاربران منتظر ارتقاء دوربین، چیپست جدید، طراحی زیبا و موارد دیگر هستند.

    یکی از افشاگران می گوید که نسخه 1 ترابایتی گلکسی اس 22 اولترا تنها در بازارهای خاص عرضه می شود.

    انتظار می رود جدیدترین پرچمدار سامسونگ از پردازنده جدید – اسنپدراگون 8 نسل 1 – و نمایشگرهای روشن تر بهره مند شوند.

    درمورد باتری سامسونگ اس 22 اولترا به نظر می‎رسد همانند نسخه قبل یک باتری 5000 میلی‌آمپری با فست شارژ 45 واتی و Fast Qi/PMA wireless charging 15W برای گلکسی اس 22 اولترا عرضه شود و بقیه مدل ها باتری 4500 میلی آمپری با فست شارژ 25 واتی عرضه خواهند شد.

    از نظر محافظت، به نظر می رسد این دستگاه ها دارای صفحه نمایش گوریلا گلس Victus+، قاب آلومینیومی Armor سخت تر و استاندارد ضد آب IP68 خواهند بود.

    بیشترین تحول و پیشرفت گوشی s22 ultra دوربین آن قلمداد می‌شود. بر اساسا شایعات، سامسونگ برنامه دارد از فناوری زوم متغیر که در دوربین پریسکوپ تاثیر بسزایی خواهد داشت و کیفیت را تا حد زیادی بالا می‌برد و دیگر نیازی به ویرایش نرم افزاری ندارد، استفاده کند. با استفاده از این تکنولوژی دوربین پرچمداران سامسونگ وارد مرحله جدیدی در زمینه عکاسی می‌شود. همچنین لنز اصلی فوق‌العاده 108 مگاپیکسلی برای اس ۲۲ اولترا در نظر گرفته شده است که پیشرفت چشمگیر این برند در دوربین را به رخ رقبا خواهد کشید و احتمالاً طرفداران بی‌شماری را به سمت خود جذب کند. این لنز احتمالاً اندازه بزرگی دارد و به خوبی در ماژول توجه را به خود جلب می‌کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا