اخبارراهنمای خریدمعرفی کالانقد و بررسی

نقد و بررسی دستبند هوشمند شیائومی می بند 7

می بند 7 با نمایشگر بزرگ‌تر، ویژگی‌های جدید، همان برچسب قیمت ارزان،به صورت رسمی عرضه شد

  • سری Mi Band شیائومی بدون شک یکی از موفق ترین ها در بازار ردیاب تناسب اندام است. مچبندهای ارزان قیمت از اولین مدلی که در سال 2014 بدون نمایشگر عرضه شد تا الان که به محبوب ترین مچ بند تبدیل شده  است .

    طراحی می بند 7

    اولین چیزی که در مورد جدیدترین می بند شیائومی باید به آن توجه کرد این است که صفحه نمایش بزرگتر آن است. می بند 7 دارای صفحه نمایش 1.62 اینچی Always-on AMOLED  در مقایسه با صفحه نمایش 1.56 اینچی می بند 6 است. به گفته شیائومی، این امر باعث افزایش 25 درصدی منطقه دید می شود. تراکم پیکسلی نمایشگر مانند قبل باقی می ماند و 326 PPI است.

    با صفحه نمایش بزرگتر، شیائومی همچنین رابط کاربری , آیکون های جذاب تر , جلوه های جدید و تصاویر بصری داده تغییر داده است. شما همچنین صفحه‌های ساعت تازه‌ای دریافت می‌کنید  به طور دقیق، 100 نمونه جدید و قابل تنظیم.

    شیائومی دو رنگ جدید  برای می بند 7 در رنگ‌های استتار و فلورسنت اضافه می‌کند. ، می بند 7 در شش رنگ مختلف در دسترس خواهد بود.

    به صورت کلی، طراحی می بند 7 تقریباً مشابه مدل قدیمی است و این واقعاً چیز بدی نیست. صفحه نمایش قرص شکل که به یک نوار باریک متصل شده است، می بند  را کاربردی و راحت می کند.

    می بند 7 فراتر از مچ بندسلامتی

     

    شیائومی چهار گزینه جدید تجزیه و تحلیل داده های ورزشی را برای اندازه گیری بار تمرین، زمان ریکاوری، حداکثر اکسیژن مصرفی و اثرات تمرین هوازی/بی هوازی پیشنهاد می کند. ما مطمئن نیستیم که این ابزارهای تحلیلی جدید چقدر خوب کار می کنند، اما پس از بررسی می بند 7  مطمئن خواهیم شد که آنها را بررسی می کنیم.

    می بند 7  دارای 120 حالت ورزشی است که ورزش‌های خارج از منزل و تمرین‌های داخل سالن، از جمله تمرین در باشگاه، ایروبیک و غیره را پوشش می‌دهد. همچنین می تواند مصرف کالری را ردیابی کند و نتایج را به همراه آمار ضربان قلب تجزیه و تحلیل کند تا کارایی کاهش چربی را درک کند

    یکی دیگر از پیشرفت ها به صورت نظارت مداوم بر اکسیژن خون و هشدارهای SpO2 پایین است. می بند 7 هنگامی که اکسیژن خون آنها به زیر 90 درصد کاهش می یابد، به لرزش در می آید و به کاربران هشدار می دهد. این ویژگی برای کوهنوردان و دوندگان مسافت طولانی هدف قرار گرفته است تا به آنها کمک کند تا در زمان واقعی نسبت به محتوای اکسیژن خون خود بینش پیدا کنند..

    علاوه بر این، می بند 7 همچنین از نظارت بر ضربان قلب در تمام طول روز، نظارت بر خواب، نظارت بر استرس، ردیابی سلامت زنان، آموزش تنفس و سایر عملکردهای محبوب ردیابی سلامت پشتیبانی می کند.

    می بند 7 نیز مانند نسل قبلی خود دارای گواهی 5ATM است. این بدان معنی است که می تواند فشار آب معادل عمق 50 متر را تحمل کند. در اصل، شما می توانید با این چیز در استخر شیرجه بزنید.

    متأسفانه، هنوز GPS داخلی وجود ندارد.

    باتری

    می بند 7

    می بند های  شیائومی همیشه عمر باتری قابل توجهی را ارائه می دهد و این بار نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت به دلیل داشتن باتری 180 میلی آمپر ساعتی، قول 14 روز استفاده بدون وقفه با استفاده منظم را می دهد. این باعث می شود که به طور قابل توجهی بزرگتر از باتری 125 میلی آمپر ساعتی می بند 6 باشد.

    شما میتوانید جدیدترین اخبار شیائومی را از مجله اینترنتی تداکس دنبال کنید و چنانچه قصد خرید می بند 7 را داشته باشید می توانید به صورت آنلاین و حضوری از فروشگاه تداکس خریداری نمایید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا