راهنمای خرید

شیائومی یا سامسونگ مسئله این است ؟

دلایلی که مطرح شده که به شما در انتخاب خرید گوشی بین گوشی موبایل سامسونگ و شیائومی کمک می کند

  • طبیعتا حین خرید گوشی موبایل بین دوراهی خرید گوشی موبایل سامسونگ یا شیائومی گیر افتاده اید .

    در اینجا با ارائه دلایل و گزینه هایی شما را در انتخاب بهترین گزینه موبایل راهنمایی خواهیم کرد .

    بودجه شما برای خرید موبایل چقدر است؟

    مهم ترین فاکتوری که در خرید گوشی موبایل دارید هزینه ای است که تمایل دارید برای خرید گوشی موبایل هزینه کنید .  که در هر بازه قیمتی انواع گوشی موبایل شیائومی و یا سامسونگ گزینه های متفاوتی عرضه می کنند که هر کدام ویژگی و مزیتی نسبت به دیگری دارد .

    اما در کل اگر یه صورت کلی در نظر بگیریم گوشی های موبایل سری شیائومی امکانات بسیار بهتری نسبت به قیمتی که عرضه می کنند نسبت به گوشی های  موبایل سامسونگ برتری دارند .

    برفرض مثال در سری گوشی های میانرده شیائومی شما با حدود قیمت 10 میلیون تومان می توانید شیائومی ردمی نوت 12 پرو 4 جی خریداری نمایید که با امکاناتی نظیر دوربین 108 مگاپیکسلی فست شارژ 67 واتی و پردازنده قدرتمند را دارد در صورتی که با همین قیمت گوشی موبایل سامسونگ با امکانات ساده تری بدون آداپتور می توانید خریداری نمایید .

    رابط کاربری شیائومی یا سامسونگ

    یکی دیگر از فاکتور هایی که در هنگام خرید گوشی موبایل باید در نظر بگیرید تسهیل استفاده از گوشی موبایل است که در این زمینه گوشی های موبایل سامسونگ تجربه استفاده راحت تری را برای شما به ارمغان می آورد .

    البته بایستی این را در نظر داشته باشید که رابط کاربری بستگی به خود شما دارد و ممکن است رابط کاربری شیائومی را بیشتر بپسندید . لذا توصیه می کنیم خودتان در این مورد تصمیم بگیرید .

    کیفیت قطعات موبایل

    یکی از فاکتورهایی که هنگام خرید موبایل باید در نظر داشته باشید کیفیت قطعات استفاده شده در موبایل هست .

    کیفیت قطعات گوشی های موبایل شیائومی و گوشی های سامسونگ بستگی به قیمت گوشی متفاوت است ولی به صورت کلی در بازه قیمتی مشابه گوشی های سری شیائومی کیفیت بهتری را به نمایش می گذارند .

    به طوریکه قطعات استفاده شده درگوشی های شیائومی عملکرد بهتری دارند و از متریال برتری استفاده شده اند . فلذا عمتوسط عمر گوشی های موبایل شیائومی به نسبت از سری گوشی های سامسونگ بیشتر است

    عمر باتری موبایل

    به صورت کلی در زمینه باتری سری گوشی موبایل های شیائومی دست برتری دارند چه از لحاظ ظرفیت باتری و چه از لحاظ توان پشتیبانی از فست شارژ .

    به صورت مثال اگر دو گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس و گلکسی آ54 را مقایسه کنیم ظرفیت باتری هردو گوشی 5000 میلی امپر بوده ولی آداپتور شارژر شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس 120 واتی و در جعبه گوشی تعبیه شده است در صورتی که موبایل گلکسی آ54 از آداپتور شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند که آن را باید جداگانه تهیه کنید

     

    نتیجه آیا شیائومی بخریم یا سامسونگ

    به صورت کلی دلایلی که بالا ذکر شدند به صورت کلی بودند و سلیقه فردی و نحوه استفاده شما از گوشی در انتخاب شما تاثیر گذار خواهد بود .

    طبیعتا شما با توجه به استفاده و راحتی خود در ختم کلام گوشی موبایل خود را انتخاب خواهید کرد .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا