راهنمای خریدمعرفی کالانقد و بررسی

نقد و بررسی بلند مدت سامسونگ گلکسی آ54

نقد و بررسی گوشی موبایل پر طرفدار سامسونگ آ54

  • مردم گوشی های میان رده سری Galaxy A5x سامسونگ را دوست دارند. آنها آنقدر آن را دوست دارند، در واقع، که هر یک از اعضای آن برای چند سال متوالی پرفروش ترین مدل برای شرکت کره ای بوده اند. و البته جدیدترین این خانواده گلکسی A54 است. پس جای تعجب نیست که به نظر می رسد این نیز عشق زیادی را به خود جلب کند. بر اساس آمار ما، می‌توانیم تأیید کنیم که این میان‌رده‌ای بوده است که شما بیشتر به آن علاقه دارید و از زمانی که عرضه شده است، بوده‌اید.

    پس چه چیزی A54 را اینقدر فریبنده می کند؟ این برند قطعاً با آن ارتباط دارد. شاید این راهی باشد که برای بسیاری از مردم، بدون خرج کردن پول گلکسی اس، یک سامسونگ دریافت کنید. و این بار هم ظاهر زیادی پیدا می کنید – این شرکت در سال 2023 بیش از هر زمان دیگری طراحی های خود را برای طیف وسیعی از تلفن های هوشمند سبک اسلب خود هماهنگ کرده است، بنابراین از راه دور، قطعاً برای تقریباً هر کسی قابل تشخیص خواهد بود.

    به صورت کلی نمایندگی سامسونگ ارومیه یک نقد بررسی کامل گوشی موبایل آ54 را برای شما تشریح می کند .

    طراحی گوشی موبایل آ 54

    گلکسی A54 قطعاً یک سامسونگ از سال 2023 است. این بدون شک از نظر طراحی سامسونگ است، و این می تواند یک چیز خوب (اگر می خواهید ظاهر سری گران قیمت تر S را تقلید کنید) یا یک چیز بد (اگر دارید) باشد. برای مثال، خیلی بیشتر روی S23+ خرج کرد و افرادی را که از همان ظاهر لذت نمی بردند، تحقیر کرد). برای روشن شدن موضوع، ما در اینجا به پشت سر اشاره می کنیم. مگر اینکه در موقعیت‌یابی فلاش LED در سری‌های سامسونگ به خوبی آشنا باشید، قطعاً این را با چیزی شبیه S23+ از دور اشتباه می‌گیرید. هیچ راه حلی وجود ندارد.

    بدیهی است که این یک انتخاب عمدی از سوی شرکت کره ای است. در حالی که اپل و گوگل یک سنسور دوربین سوم را برای دستگاه‌های گران‌تر خود نگه می‌دارند و تمایز مصنوعی محکمی ایجاد می‌کنند، سامسونگ سه دایره دوربین را در A54، سه دایره در S23+، سه حلقه از آن‌ها را در تقریباً هر دستگاهی بدون در نظر گرفتن قیمت ارائه می‌کند. تقریباً در موقعیت های مشابهی هستند.

    چنانچه قصد خرید گوشی موبایل آ54 چه به صورت نقدو چه به صورت اقساط دارید می نوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین ارومیه اقدام به خرید گوشی آ54 کنید .

    ابه نظر می‌رسد که شیشه پشتی مدل سفید ما اصلاً اثر انگشتی را نشان نمی‌دهد، که بسیار عالی است – اما همانطور که ممکن است بدانید، این همیشه به قیمت لغزنده‌تر بودن نسبت به قبل است. قاب پلاستیکی (یکی دیگر از هدایای مرده که آنقدر گران نیست که سعی می شود از پشت آن عبور کند) نیز کمکی نمی کند. در حالی که به اندازه یک قاب فلزی مات لغزنده نیست ، هنوز هم جزو لغزنده‌ترین قاب‌های پلاستیکی است که اخیراً از آن استفاده کرده‌ایم.

    هندلینگ گلکسی آ 54

    هندلینگ برای افرادی با دست های بزرگ خوب است، فقط برای کسانی که دست های متوسط دارند خوب است و برای کسانی که دست های کوچک دارند وحشتناک است. عرض این تلفن در حال ورود به قلمروی سخت است – با تشکر، حاشیه ها. اگر اندازه دستان شما سخاوتمندانه باشد کاملاً وجود ندارد، اما مطمئناً بزرگ‌تر از اکثر دستگاه‌های رایج موجود در بازار به نظر می‌رسد – حتی اگر کمی هم باشد. همه افراد گشادتر و می‌توانیم بگوییم که دست‌های سایز متوسط برای استفاده با یک دست عرضه می‌شوند، اما شاید اگر به اندازه کافی آکروباتیک هستید، همچنان بتوانید آن را انجام دهید. لوازم جانبی برای شما، اگر چنین است.

    وزن، مانند عرض، مرزی است. در واقع خیلی زیاد نیست، اما ما فرض می کنیم که 5 گرم اضافی ممکن است باعث شده باشد (مثلاً 2 میلی متر اضافی). روی خط است، از آن عبور نمی کند، اما همیشه آنجاست. این چیزی نیست که فراموش کنید در جیب شماست. هر جیبی

    جعبه تقریباً خالی است – نه کاملاً شبیه سونی، اما غیرقابل تعجب است که شبیه سامسونگ است (سلام، اپل). تلفن و کابل را می گیرید. خودشه. نه قاب، نه شارژر، نه چیز دیگری. آیا می توانید آنها را جداگانه خریداری کنید؟ البته. آیا باید مجبور شوید؟ این یک گفتگوی متفاوت است که نمی خواهیم دوباره وارد آن شویم. اما به این نکته اشاره خواهیم کرد که رقبای چینی این گوشی عموماً هم شارژر و هم یک کیف را در جعبه بسته بندی می کنند. به نوعی می توان این کار را در چین انجام داد، اما در کره نه.

    با چرخش به طراحی، احساس می کنم بسیار بسیار، عمومی سامسونگ و به طور کلی امن است. ما حاضریم شرط ببندیم که به سختی می توانید کسی را پیدا کنید که به هر نحوی از آن توهین شده باشد. بنابراین، کار می‌کند، اما این پتانسیل واقعی را نیز دارد که برای بسیاری از مردم احساس کسل‌کننده‌ای باورنکردنی کند.

    بلندگوها

    بلندگوهای A54 وجود دارند، آنها دوتایی هستند که عالی است و کار می کنند. آنها قطعاً به بالاترین کیفیت بلندگوهای تلفنی که ما آزمایش کرده‌ایم نزدیک نیستند، در واقع آنها در این زمینه (یا به قول بچه‌ها، متوسط) بسیار متوسط هستند. اما آن‌ها آنجا هستند و کار را انجام می‌دهند – البته نه در مکان‌هایی با صدای زیاد محیط. در آنجا باید گوشی را به گوش خود نزدیک کنید تا صداها را حتی با حداکثر صدا بشنوید.

    این واقعیت که بلندگوی بالایی فقط یک دهانه از طریق گوشی دارد نیز کمکی نمی کند. شیائومی و برندهای فرعی آن اخیراً این ترفند را انجام داده‌اند، جایی که یک دهانه دوم جداگانه برای آن بلندگو در قسمت بالای قاب وجود دارد، و بنابراین صدا به سادگی کامل‌تر، غنی‌تر و مهم‌تر از همه بلندتر به نظر می‌رسد. بنابراین، بلندگوهای Poco F5 در واقع صدایی بلندتر از اینها دارند، اما نه چندان. فقط یه ذره و با این حال، اگر این موارد را در کنار هم برای مقایسه ندارید، بعید است که A54 شما را ناامید کند. آنها به هیچ وجه، به هیچ وجه، شما را شگفت زده نخواهند کرد

    منابع

    gsmarena

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا