اخبار

قیمت سامسونگ اس 9 و اس9 پلاس مشخص شد

  •  

    کمپانی سامسون تا چند روز آینده دو پرچم‌دار گلکسی اس 9 و نسخه‌ی پلاس را معرفی خواهد کرد. با توجه به تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده از این دو محصول، سامسونگ قصد دارد قیمتی بیشتر نسبت به گلکسی اس 8 را در نظر بگیرد. بنابراین، هر دو گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نه تنها قیمتی برابر یا پایین‌تر از نسل قبل ندارند، بلکه گران‌تر نیز خواهند بود.

    Image result for galaxy s9

    قیمت سامسونگ اس 9 و اس9 پلاس 

    طبق اطلاعاتی که Roland Quandt، یکی از افشا کننده‌گان به اشتراک گذاشته است، نسخه‌ی 64 گیگابایتی گلگسی اس 9 در کشور نروژ، 8790 NOK (کرون نروژی) معادل 1130 دلار امریکا و گلکسی اس 9 پلاس 64 گیگابایتی با مبلغ 1260 دلار معادل 9790 کرون نروژی به فروش خواهد رسید.

    هر دو محصول آینده سامسونگ در کشور نروژ در رنگبندی Midnight Black، Lilac Purple و Coral Blue عرضه خواهد شد و خبری از رنگ Titanium Grey نخواهد بود. به نظر می‌رسد حتی سامسونگ قصد دارد این مدل و رنگبندی را به قیمت 1200 و 1300 کرون نروژی ارائه کند. علاوه بر این، به گفته‌ی Roland Quandt، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در اسکاندیناوی حتی گران‌تر از اروپا خواهد بود.

    هر چند ماه گذشته، شایعات قیمت هر دو گوشی هوشند Galaxy S9 و +Galaxy S9 را به ترتیب 893 دلار و 939 دلار تخمین زده بودند، گویا این دو محصول با افزایش 10 درصدی در قیمت تمام شده، عرضه می‌شوند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا