معرفی کالانقد و بررسی

بررسی اولیه آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

  •  

    معرفی

    موبایل تداکس نمایندگی رسمی اپل در ارومیه به کالبد شکافی و نقد و بررسی جدید ترین محصول اپل iphone 11 pro پرداخته است با تداکس تا پایان همراه باشید:

    اپل پرچمدار جدید خود آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس که لقب قدرتمندترین گوشی هوشمند را به چالش میکشد ; با صفحه نمایش 5.8 و 6.5 اینچی در چهار رنگ معرفی کرد .

     

     

    با وجود تفاوت ها نسبت به سری های xs و xs max (اینجا بخوانید) این سری تغییر زیادی نکرده است . فاحش ترین مشخصه آیفون 11 پرو دوربین سه گانه و قدرت خارق العاده پردازنده این مدل میباشد , که به ادعای کمپانی اپل قدرتمندترین گوشی هوشمند را عرضه کرده است .

     

     

    که در کل میتوان گفت اپل اینبار در افزایش قدرت و ارتقا کیفیت و تکنولوژی متمرکز شده است .

    پردازنده

    هر دو مدل آیفون 11 پرو تراشه A13 Bionic را دارند , که در زمینه سرعت پردازنده و پردازنده گرافیکی بی بدیل است .

    اپل با ارتقا عملکرد یادگیری ماشینی 20 درصد سریع تر و 15 درصد بهینه تر عمل میکند.حال این ایفون 11 پرو  نسبت به سری قبل خود 4  ساعت عمر باتری بیشتر و ایفون 11 پرو مکس نیز نسبت به سری قبل 5 ساعت عمر باتری بیشتری را داراست .

     

    دوربین

    اپل در زمینه دوربین سه گانه انقلابی به پا کرده که اولین سیستم دوربین سه گانه دوربین برای ترکیب فن آوری برش لبه را هرکدام به تنهایی و جداگانه قابلیت های دوربین حرفه ای را در آیفون 11 پرو ایفا می کنند .

    در کنار دو دوربین 12 مگاپیکسلی واید و تله فوتو این گوشی دو گوشی حالا یک دوربین اولترا واید با زاویه 120 درجه ای را دارا می باشد آیفون 11 پرو به شما امکان می دهد تا از طریق Telephoto برای دوربین جدید Ultra Wide جدید ، از نظر زوم اپتیکی چشمگیر 4 برابر بزرگنمایی کنید.دوربین تله‌فوتو هم در نسل جدید مبتنی بر دیافراگم F/2.0 است که  می‌تواند تا ۴۰ درصد نور بیشتری نسبت به دوربین آیفون XS دریافت کند.

    دوربین سلفی

    از قابلیت های دوربین جلو آیفون 11پرو نیز میتوان به فیلمبرداری 4k و اسلوموشن اشاره کرد  همچنین قدرت همزمان فیلمبرداری 4k  و 60 فریم بر ثانیه هر سه دوربین اشاره کرد و ارتقا سیستم تشخیص چهره را میتوان به آن افزود

    قابلیت نرم افزاری

    در کنار قابلیت های پردازشی و فیزیکی دوربین های آیفون 11پرو اینبار اپل در زمینه نرم افزاری دوربین ها  نیز یک گام فراتر رفته که از این ویژگی ها میتوان به night mode که شفافیت و کیفیت تصویر در محیط تاریک را بهینه تر میکند همه اینها بطور خودکار اتفاق می افتد. همچنین می توانید با کنترل های دستی آزمایش کنید تا جزئیات بیشتر و صدای کمتری به صدا درآید .

    در iOS 13 جلوه High-Key Light Mono را برای تکرنگ های استودیویی اضافه می کنید. و نورپردازی پرتره به شما امکان میدهد تا شدت نور را برای چاپ جلوه دادن سوژه خود کنترل کنید.

     

     

    در نسخه جدید اپلیکیشن فیلمیک پرو (filmik pro) هم نشان داده شد که به گوشی‌های آیفون ۱۱ پرو اجازه می‌دهد به‌صورت همزمان از طریق دوربین‌های اصلی و دوربین سلفی فیلمبرداری کند.

    صفحه نمایش

     آیفون 11پرو و آیفون 11پرو مکس  از نمایشگر های 5.8 و 6.5 اینچی اولد بهره میبرند به گفته اپل صفحه نمایش Super Retina XDR دارای یکی از دو قله روشنایی جدید نیست و می داند چه موقع از آنها استفاده کنید. هنگامی که در معرض آفتاب هستید ، به 800 نیت برخورد می کند – عالی برای عکسبرداری و انتخاب در حال حرکت – و 1200 بار وقتی که محتوای محدوده پویای شدید را مشاهده می کنید. این مانند یک نمایشگر XDR Pro Display درآیفون است.

     

     

    قیمت

    آیفون 11 پرو 64 گیگابایت 999 دلار

    آیفون 11 پرو 256 گیگابایت 1149 دلار

    آیفون 11 پرو 512 گیگابایت 1349 دلار

     

    آیفون 11 پرو مکس 64 گیگابایت 1099 دلار

    آیفون 11 پرو مکس 256 گیگابایت 1249 دلار

    آیفون 11 پرو مکس 512 گیگابایت 1449 دلار

     

     

    شما میتوانید این گوشی را از سایت تداکس و یا فروشگاه موبایل تداکس نمایندگی رسمی اپل در ارومیه خریداری فرمایید ، برای مشاهده یا خرید این گوشی اینجا کلیک کنید .

     

     

    ویژگی جذاب ios 11 که از آن بی خبرید

    عوامل خالی شدن باطری گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا