راهنمای خرید

راهنمای خرید گوشی تلفن همراه مرداد 1398

  • راهنمای خرید گوشی از 2 تا 3 میلیون تومان (مرداد 1398)

    گوشی های بسیار زیادی در بازار وجود دارند و انتخاب کردن از بین انبوه این دستگاه ها کاری بسیار دشوار است. فهرستی که در ادامه خواهید دید بهترین گوشی های موجود در بازار ایران با قیمت بین 2 تا 3 میلیون تومان را در خرداد 97 شکل می دهند.

    1.سامسونگ آ 20 – Samsung A20

    سامسونگ طی سال گذشته تمرکز زیادی روی معرفی و بازاریابی برای گوشی‌های سری M و A خود کرده است که هر کدام انواع مختلفی دارند. بنابراین با هیچ کمبود انتخابی مواجه نیستید و با هر بودجه‌ای که می‌خواهید، می‌توانید یک گوشی در این سری‌ها پیدا کنید. سری A نسخه‌های گران‌تر و با مشخصات بهتری نسبت به سری M مانند صفحات امولد و رابط کاربری جدید وان سامسونگ هستند. این‌ها ویژگی‌های جذابی هستند که وجودشان در یک گوشی اقتصادی امری قابل توجه است.
    قیمت حدودی:2800000 تومان

    خرید و قیمت لحظه ای از تداکس

    2.سامسونگ جی 4 پلاس – Samsung J4 Plus

     

    در ماه سپتامبر (September) سال 2018 شرکت سامسونگ به طور رسمی از گوشی گلکسی جی 4 پلاس (Samsung Galaxy J4 Plus) رونمایی کرد. این گوشی از سری گوشی‌های میان رده سامسونگ است اما در مقایسه با نسخه‌های سال‌های قبل سری محصولات گلکسی جی این شرکت، طراحی و ظاهر مدرن‌تری دارد. سخت افزار خوب، طراحی زیبا و قیمت مناسب سبب شدند که استقبال خوبی از گلکسی j4 Plus به عمل آید و این گوشی خیلی زود به یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ تبدیل شود.
    قیمت حدودی:2500000 تومان

    خرید و قیمت لحظه ای از تداکس

    3.سامسونگ ام 20 – Samsung M20

    Galaxy M20 یکی از قدرتمندترین گوشی های میان رده­‌ی سامسونگ می­ باشد که برای رقابت با شرکت هایی همچون شیائومی و آنر روانه­‌ی بازار شده است و نسبت به گوشی های میان رده‌­ی قدیمی شرکت سامسونگ بهینه تر و دارای امکانات بیشتری می­ باشد و از نظر کیفیت صفحه­‌ی نمایشگر و طول عمر باتری می­تواند حرف اول را در بازار گوشی های میان رده بزند.
    در این گوشی شرکت سامسونگ به دنبال جبران کاستی ها و باگ های موجود در Galaxy M10 بوده و این موضوع را می­ توانیم در سخت افزار و باتری Galaxy M20 مشاهده کنیم، همچنین گلکسی ام20 بر خلاف برادر کوچک ترش دارای یک سنسور تشخیص اثر انگشت پر سرعت می ­باشد و پنل پشتی تقریبا براق‌تر و زیباتر از Galaxy M10 طراحی شده است.
    قیمت حدودی:2700000 تومان

    خرید و قیمت لحظه ای از تداکس

    4.هوآوی آنر 10 لایت – Huawei Honor 10 Lite

    گوشی هواوی Honor 10 Lite یک گوشی ارزان قیمت با قابلیت های خوبی است که از مزایای آن می توان به پردازنده قدرتمند آن اشاره کرد.این گوشی که در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت عرضه شده است.بر خلاف گوشی هواوی Honor 10 این گوشی از درگاه Type C استفاده نمی کند و طبق سنت گذشته از Micro USB در این گوشی استفاده شده است.همچنین این گوشی از شارژ سریع نیز پشتیبانی نمی کند.
    قیمت حدودی:2900000 تومان

    خرید و قیمت لحظه ای از تداکس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا