راهنمای خرید

بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی K30 اولترا

بررسی و نگاه کلی به گوشی شیائومی ردمی k30 اولترا همراه با نقد و مرروری به ویژگی های این گوشی

  • مقدمه

    بسیاری از طرفداران شیائومی چند ماهی است که منتظر رونمایی از گوشی جدید شیائومی هستند که شرکت شیائومی در آخرین مقالاتی که منتشر کرده گوشی Redmi K30 Ultra را آماده معرفی کرده است این گوشی نسخه ارتقا یافته گوشی قبلی این شرکت یعنی K30 Pro است که با اطلاعات بروز تر و بهتر از سری های قبلی عرضه شده بود. این گوشی با شماره مدل M2006J10C قابل عرضه خواهد بود که خبر های رسیده حاکی از این است که این گوشی حالا در TENAA مهمان است و با صفحه نمایش جدیدش آشنا می شود.

    ردمی K30 اولترا
    ردمی K30 اولترا

    یک تفاوت مهم و اساسی میان این دو گوشی را می توان در پردازنده های آنها مشاهده کرد که گوشی جدید با یک Snapdragon قوی تری عرضه خواهد شد که احتمال میرود از یک پردازنده Snapdragon 865 برخوردار باشد که احتمالا از طرف کمپانی مدیاتک این پلتفرم بر روی آن مونته می شود.

    TENAA معمولا فقط فرکانس CPU را در اختیار قرار می دهد اما وقتی به ورودی 2.6 گیگاهرتزی آن نگاه می کنیم احتمال می رود با یک تراشه مدیاتک ( احتمالا دامینسیتی 1000 ) عرضه خواهد شد.

    رم ردمی k30 اولترا

    رم و محل ذخیره هرکدام در سه مدل برای این گوشی عرضه خواهد شد رم های این سری احتمالا در 12-8-6 گیگابایت و محل ذخیره در ظرفیت های 512-256-128 گیگابایتی وجود خواهد داشت ولی چگونگی بارگذاری هنوز جای سوال است.

    دوربین

    دوربین اصلی به سنسور 46 مگاپیکسلی مجهز شده است و احتمالا ردمی K30 Ultra و Redmi K30 Pro Zoom با یکدیگر یکسان خواهند بود.در پنل جلویی یک سنسور 20 مگاپیکسلی مونته خواهد شد.

    احتمال می رود که شیائومی برای 14 آگوست یک بیانیه آماده خواهد کرد و به زمان معرفی آن اشاره خواهد کرد.ردمی K30 Ultra در حال نزدیک شدن به معرفی است که با یک باتری 4500 میلی آمپری و 33W جریان شارژ روانه بازار خواهد شد.

    دیجیتال سنتر تداکس به عنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات شیائومی در ارومیه بهترین و بروز ترین گوشی های موجود در بازار ایران را به مشتریان عزیز خود عرضه می کند.

    مشتریان عزیز می توانند از طریق سایت اینترنتی تداکس محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند و در صورت تمایل می توانند از فروشگاه حضوری تداکس واقع در خیابان شیخ تپه پایین تر از مجتمع گل فرشید بین کوچه 6 و 8 روبه روی نمایندگی ایرانسل از کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا