راهنمای خریدمعرفی کالانقد و بررسی

بهترین گوشی از نظر سخت افزاری در سال 2022

اگر قصد خرید گوشی توی هر بازه قیمتی رو دارید و سخت افزار و کیفیت کلی براتون اولویت اول محسوب میشه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

  •  

    بهترین گوشی از نظر سخت افزاری مدلیست که قادرست سخت‌ترین و پیچیده‌ترین تسک‌ها را با بالاترین سرعت اجرا کند، در عملکردهایش خبری از لگ زدن نیست، یک باتری بزرگ و بهینه دارد که نیازی ندارد زود به زود شارژ شود، نمایشگری دارد که مخاطب را جذب محتوای ویدئویی می‌کند و بعلاوه ویژگی‌های ریز و درشتی را نیز در کنار این خصوصیات ارائه می‌دهد و در عمل بهترین گوشی از نظر کیفیت ساخت و قطعات است.

    یکی از امکاناتی که چند سالی میشه گوشی های هوشمند ازشون پشتیبانی میکنن بازی کردنه! اونم بازی هایی با گرافیک بالا که کلی طرفدار داره. برای اینکه بتونید با گوشیتون بازی های سنگین گرافیکی رو اجرا کنید و ازش لذت ببرید باید سخت افزار گوشیتون توانایی اجرای اون بازی رو داشته باشه.

    اگر قصد خرید گوشی توی هر بازه قیمتی رو دارید و سخت افزار و کیفیت کلی براتون اولویت اول محسوب میشه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

     

    گوشی آیفون 13

    گوشی
    گوشی

    از میان چهار نسخه سری آیفون 13 که اپل در سال 2021 روانه بازار کرد، آیفون 13 با قیمت 829 دلار گزینه بسیار مناسبی می باشد.

    ایفون 13 معمولی دارای پردازنده جدید، باتری بزرگتر، 128 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و از سنسور دوربین بزرگ آیفون 12 پرو مکس استفاده می کند.

    این یک دستگاه قدرتمند همه جانبه است که تجربه فوق‌ العاده ‌ای را به ارمغان می‌آورد.

    یک سیستم دوربین بسیار توانمند با دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و فوق عریض در پشت، و همچنین دوربین سلفی قوی در جلو این گوشی را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است.

     

    سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس

    S22 Plus دارای صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و سه دوربین پشتی با کیفیت است.

    سامسونگ گلکسی S22 Plus در پشت خود از سه ماژول دوربین در زیر هم و در گوشه بالا سمت چپ بهره میبرد.

    تفاوت بزرگ گوشی موبایل گلکسی اس ۲۲ پلاس با سری قبل خود در این است که این بار دیگر خبری از رنگ متفاوت شاسی دوربین با قاب پشتی نیست و ماژول های دوربین با سطح دوربین هم رنگ هستند.

    Galaxy S22 Plus همراه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی F / 1.8، 12MP F / 2.2 فوق عریض، یک لنز زوم 10MP F / 2.4 3X و دوربین جلویی 10 مگاپیکسل F / 2.2 است.

     

    آیفون 13 پرو و پرو مکس

    هر دو آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس امسال از یک سیستم دوربین استفاده می کنند و یکی از بهترین ها در عکاسی و فیلم برداری محسوب می شوند.

    سه دوربین عقب – استاندارد عریض، فوق عریض و تله فوتو – با پردازش تصویر اپل ترکیب می ‌شوند تا تصاویری خیره ‌کننده ای (به ‌ویژه در نور کم) تولید کنند.

    آیفون 13 پرو از فولاد ضد زنگ تولید شده‌ و در چهار رنگ Graphite, Gold, Silver, Sierra Blue  در دسترس می باشد.

     

    سامسونگ اس 22 اولترا

    گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا با لبه‌های نوک تیز و طراحی متفاوت قاب پشتی و دوربین‌هایش کاملاً با دو مدل دیگر سری S22 متمایز ظاهر شده است. این گوشی از دو قاب پشتی و جلویی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی استفاده می‌کند. رنگ‌بندی آن اکنون متنوع‌ تر از گذشته شده و به جز مشکی و سفید، در رنگ قرمز نیز عرضه می‌شود.

    مایشگر مستطیلی‌شکل گوشی که اندازه ۶.۸ اینچی دارد، از نوع Dynamic AMOLED 2X است و نرخ رفرش انطباق ‌پذیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌ کند. دو ارتقای قابل توجه نمایشگر در اینجا وجود دارد. اولین مورد این است که صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 1750 نیت است که می تواند روشن ترین روشنایی باشد که تا به حال دیده ایم. (سطح روشنایی استاندارد 1250 نیت است که هنوز بسیار بالاست.)

    Galaxy S22 Ultra از اتصال شبکه 5G پشتیبانی می‌کند که البته به اپراتور و منطقه‌‌ای که در آن زندگی می‌کنید بستگی دارد. از دیگر قابلیت‌‌های اتصال این گوشی باید به LTE، وای فای 6E و بلوتوث 5.2 اشاره کرد.

    دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهبود یافته‌ی گلکسی S22 اولترا، به ‌کمک هوش مصنوعی، تصاویری با جزئیات و وضوح رنگ بهتری ثبت خواهد کرد.

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا