اخبارمعرفی کالا

شیائومی از ساعت هوشمند Watch S1 و هندزفری Buds 3T Pro رونمایی کرد.

شرکت شیائومی در رویدادی جدید از چند محصول برای بازار جهانی رونمایی کرد.

  •  

    شرکت شیائومی در رویدادی جدید از چند محصول برای بازار جهانی رونمایی کرد. ساعت هوشمند شیائومی S1 که بهترین و پیشرفته ترین ساعت هوشمند این برند تا به امروز است که صفحه نمایش شیشه ای از جنس یاقوت کبود و بدنه فولادی ضد زنگ را با تمام ویژگی های سنجش سلامت و تناسب اندام ارائه می دهد. شرکت شیائومی در کنار واچ اس1 از ساعت هوشمند واچ S1 اکتیو و هدفون بی‌ سیم بادز 3T پرو نیز رونمایی کرد.

     

    واچ S1 و واچ S1 اکتیو

    شیائومی
    شیائومی

    هر دو ساعت هوشمند جدید شیائومی با صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED عرضه می شوند( اگرچه S1 دارای محافظ شیشه یاقوت کبود است). سری واچ اس1 همچنین دارای حسگر ضربان قلب PPG و خواننده SpO2(اکسیژن خون) هستند و خواب شما را نیز ردیابی می کنند. این ساعت هوشمند (در هر دو مدل) دارای مقاومت 5ATM در برابر آب و همچنین سنجش تناسب اندام با بیش از 117 حالت ورزشی می باشد.

    حداکثر عمر باتری این دستگاه به 12 روز می ‌رسد و از GPS دو بانده بهره می‌برد. واچ S1 اکتیو همچنین از NFC برخوردار است و با دستیار صوتی الکسا می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. به‌علاوه، از طریق بلوتوث می‌توانید جواب تماس‌ها را روی این دستگاه بدهید.

    ساعت هوشمند شیائومی با قیمت 199 دلار وارد بازار می‌شود. فعلا مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی عرضه خواهد شد.

     

    هدفون بی‌سیم بادز 3T پرو

    هدفون بی‌سیم بادز 3T پرو شیائومی دارای درایورهای دینامیک 10 میلی‌متری با آهنرباهای دوگانه و پوشش جزئی DLC است. با پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 4.0 و بلوتوث 5.2، شیائومی توضیح می‌دهد که این هدفون‌ها ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نوآورانه ‌ای را با یکدیگر ترکیب می ‌کند تا «تجربه شنیداری در سطح استودیو» را به کاربران ارائه کرده باشد.

    جوانه ها دارای استاندارد IP55 ضد گرد و غبار و آب هستند و دارای عمر باتری 6 ساعته هستند که با کیس شارژ تا 24 ساعت افزایش می یابد. کیس این هندزفری از طریق USB-C و یا به صورت بی سیم از طریق Qi شارژ می شود.

    Buds 3T Pro هر کدام با قیمت 199 دلار به فروش می رسند، در حالی که Watch S1 با قیمت 269 دلار عرضه می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا