راهنمای خرید

بهترین گوشی های هوشمند در بازه قیمت 15 تا 25 میلیون (آبان 1402)

بهترین گوشی که میتونیم به این قیمت بگیریم چی هست؟

  • گوشی موبایل شیائومی پوکو اف 5 / Xiaomi Poco F5

    شیائومی پوکو اف 5 دارای صفحه نمایش  AMOLED  است و از تراشه مخصوص Snapdragon 7+Gen 2 استفاده میکند که میشه گفت تراشه به صرفه و قدرتمند محسوب میشه.

    دوربین اصلی شیائومی پوکو اف 5 از سنسور 64 مگاپیکسلی  استفاده می کند ، سپس دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی ، دوربین 2 مگاپیکسلی با لنز تله ماکرو و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل بهره میبرد.

    این گوشی شیائومی پوکو اف 5 با کیفیت 4کا 30 فریم بر ثانیه 1080پی 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری میکند

    سایر ویژگی های جالب Xiaomi Poco F5 بلندگوهای با کیفیت و بدون نویز است. همچنین گوشی دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که قابلیت شارژ سریع 67 واتی را دارد و آداپتور برق در قوطی شیائومی پوکو اف 5 موجود است

    شیائومی پوکو اف 5 / Xiaomi Poco F5 دارای استاندارد IP53 برای حفاظت از گرد و غبار و آب است

    نگاه کلی به مشخصات به مثبت شیائومی پوکو اف 5

    • نرخ نوسازی 120 هرتز
    • حسگر اثرانگشت زیر صفحه (سرعت عالی عملکرد)
    • باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر
    • بدنه خوش فرم و خوش دست
    • صفحه نمایش Super AMOLED کیفیت خیره کننده 
    • دوربین اصلی با کیفیت با قدرت 64 مگاپیکسل
    • اسپیکرهای دوگانه استریو
    • مناسب برای گیم معولی

    گوشی موبایل شیائومی پوکو اف 5 پرو /  Xiaomi Poco F5 Pro

    اگر به دنبال خرید گوشی هوشمند میان‌رده‌ای هستید که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و البته قدرتمند، قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هم داشته باشد، بدون شک گوشی‌های سری Poco شیائومی می‌توانند پیشنهاد‌های بسیار جذابی برای شما باشند. Poco F5 Pro یکی از این گوشی‌های با‌کیفیت است. این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1440×3200 پیکسل از نوع امولد مجهز شده که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز و البته حداکثر روشنایی 1400 نیت (nits) را دارد که عملکردی روان و وضوح تصویر بسیار خوب حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید را ارائه می‌کند. در قیمت پشتی این گوشی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسل در کنار سنسور 8 مگاپیکسل فوق عریض (ultrawide) و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو در نظر گرفته شده است که سنسور دوربین اصلی برای عکاسی در نور روز و نور شب عملکرد بسیار خوبی دارد و توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 8K آن سبب شده تا خیالتان ار بابت فیلمبرداری راحت باشد. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده که برای ثبت تصاویر در نور روز گزینه بسیار مناسبی است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری، این گوشی به پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک شرکت کوالکام مجهز شده است. پردازنده‌ای که به راحتی هرچه تمام‌تر از پس اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا بر‌می‌آيد. باتری با میزان ظرفیت 5160 میلی‌آمپر‌ساعت این گوشی هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) دو روز را در حالت استفاده معمولی دارد. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 واتی هم سبب شده تا امکان شارژ صفر تا 50 درصدی باتری Poco F5 Pro در مدت زمان 15 دقیقه فرام باشد. در مجموع باید بگوییم که شیائومی Poco F5 Pro با بهره بردن از صفحه‌نمایش قدرتمند 120 هرتزی، دوربین اصلی قدرتمند، فیلمبرداری 8K و پردازنده پرچمدار، می‌تواند گزینه بسیار خوبی در بین گوشی‌های هوشمند این بازه قیمتی باشد.

    این گوشی هوشمند به پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 8+ Gen 1 4 nm مجهز شده است. پوکو اف 5 پرو 5 جی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی و وضوح تصویر 1440 در 3200 پیکسل است کیفیت بی نظیر و خیره کننده به مصرف کنند میرساند این صفحه نمایش از استاندارد های HDR10+ دالبی ویژن پشتیبانی میکند و نرخ ثبت 480 هرتز و با نمایش 68 میلیارد رنگ بهره میبرد و صفحه نمایش آن توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

    دوربین پشتی از دوربین سه‌ گانه 64 مگاپیکسل (واید)  8 مگاپیکسل (فوق عریض)  2 مگاپیکسل (ماکرو) تشکیل شده است در حالی که در جلو یک دوربین 16 مگاپیکسلی  وجود دارد. حسگرهای تعبیه شده در دستگاه عبارتند از: اثر انگشت (ساخته شده در کنار)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت و قطب نما.

    این گوشی هوشمند از یک باتری غیر قابل جابجایی Li-Po 5160 میلی آمپر ساعتی  شارژ سریع 67 واتی شارژ 0 تا 100% در 46 دقیقه تغذیه می کند. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید  MIUI 14 است. Poco F5 Pro 5G در سه رنگ: مشکی ، سفید  عرضه می‌شود.

    این گوشی هوشمند دارای 8 و 12 گیگابایت رم با 512 و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو 5 جی از شبکه 2G / 3G / 4G / 5G بهره میبرد.

    مشخصات کلی شیائومی پوکو اف5 پرو 5 جی / Xiaomi Poco F5 Pro 5G

    • نرخ نوسازی 120 هرتز
    • حسگر اثرانگشت کنار صفحه نمایش (سرعت عالی عملکرد)
    • باتری قدرتمند 5160 میلی آمپر شارژ دهی 67 واتی
    • نرخ ثبت لمس 480 هرتز
    • نمایش 68 میلیارد رنگ
    • صفحه نمایش OLED کیفیت خیره کننده
    • دوربین اصلی با کیفیت با قدرت 64 مگاپیکسل
    • اسپیکرهای دوگانه استریو
    • مناسب برای گیم های گرافیکی اجرا به روان ترین حالت ممکن

    گوشی موبایل سامسونگ اس 21 اف ای / Samsung Galaxy S21FE

    سری FE گوشی‌های هوشمند سامسونگ با توجه به بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قدرتمند و البته قیمتی مقرون به‌صرفه‌تر به نسبت پرچمداران این شرکت، طرفداران بسیاری زیادی دارند و توانسته‌اند عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را به‌نمایش بگذارند. سامسونگ Galaxy S21 FE 5G به عنوان یکی از این محصولات سامسونگ شناخته می‌شود و در کنار قیمتی معقول، از مشخصات فنی قابل توجه‌ای هم بهره‌مند است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی از صفحه‌نمایش با ابعاد 6.4 اینچی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل از نوع Dynamic AMOLED 2X قرار گرفته است و به وضوح می‌توان این صفحه نمایش را یکی از برترین‌ها در بین گوشی‌ها هوشمند لقب داد. همچنین، این صفحه‌نمایش به تراکم 403 پیکسل به ازای هر اینچ و حداکثر نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز شده است و طبعاً در این زمینه عملکردی معادل یک پرچمدار را خواهد داشت. در قسمت پشتی این گوشی یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع تله‌فوتو با قابلیت زوم سه برابری اپتیکال (زوم بدون کم شدن کیفیت) و سنسور 12 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) با زاویه دید 123 درجه، سنسور‌های دوربین سه‌گانه سامسونگ Galaxy S21 FE 5G را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی این گوشی هم سنسور با رزولوشن 32 مگاپیکسل از نوع عریض در نظر گرفته شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری در نظر گرفته شده هم این گوشی با دست پر وارد میدان رقابت شده است. حضور پردازنده اگزینوس 2100 5G سبب شده تا سامسونگ Galaxy S21 FE 5G به راحتی توانایی اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل و آسفالت 9 را داشته باشد. از طرفی این پردازنده توانایی پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را هم دارد. باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی‌آمپر‌ساعت و شارژر 25 وات مجهز به تکنولوژی شارژ سریع هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است

    این گوشی هوشمند به پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 888 5G 5NM مجهز شده است. سامسونگ اس 21 اف ای دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی و وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل است با سرعت نرخ تازه سازی 120 هرتز میباشد  و صفحه نمایش آن توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

    دوربین پشتی از دوربین سه‌ گانه 12 مگاپیکسل (واید) + 12 مگاپیکسل (فوق عریض) + 8 مگاپیکسل (تله فوتو) تشکیل شده است در حالی که در جلو یک دوربین 32 مگاپیکسلی  وجود دارد. حسگرهای تعبیه شده در دستگاه عبارتند از: اثر انگشت (ساخته شده در زیر صفحه نمایش)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت و قطب نما.

    این گوشی هوشمند از یک باتری غیر قابل جابجایی Li-Po 4500 میلی آمپر ساعتی  شارژ سریع 25 واتی تغذیه می کند. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید  One Ui 5.1 است. Samsung A34 در 4 رنگ:

    مشکی
    بنفش
    سفید
    زیتونی
    در بازار به فروش میرسد.
    گوشی موبایل سامسونگ اس 21 اف ای با 2 تراشه Snapdran  و Exynos عرضه شده است

    این گوشی هوشمند دارای 6 و 8 گیگابایت رم با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. فضای ذخیره سازی را نمی توان با کمک microSDXC افزایش داد زیرا فاقد اسلات مموری کارد میباشد

    این گوشی موبایل مناسب برای عکاسی و کارهای روزمره به بهترین نحو مورد استفاده قرار میگیرد.

    نگاه کلی به گوشی موبایل سامسونگ اس 21 اف ای

    • نرخ نوسازی 120 هرتز
    • حسگر اثرانگشت زیر صفحه (سرعت عالی عملکرد)
    • باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر
    • بدنه خوش فرم و خوش دست
    • صفحه نمایش  Dynamic AMOLED 2X با  کیفیت خیره کننده 
    • گوریلا گلس Victus
    • فیلم‌برداری +HDR10
    لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا