اپل کدهاخبار

ایرپادز نسل جدید اپل

اطلاعاتی که در مورد ایرپادز نسل جدید اپل می دانید

  • مارک گورمن از بلومبرگ امروز در خبرنامه هفتگی Power On خود تاکید کرد که اپل در سال 2024 نسخه نسل چهارم ایرپادها را با تعدادی ویژگی جدید معرفی خواهد کرد تا هدفون ها برای مشتریان جذاب تر شود.

    سه گانه بنفش دارای ویژگی نسل چهارم AirPods

    دو نسخه از AirPods 4 وجود خواهد داشت که با دو قیمت متفاوت در دسترس هستند، با هدف اپل جایگزینی AirPods 3 و AirPods 2 با قیمت پایین تر که همچنان به فروش خود ادامه می دهد. در حال حاضر، تفاوت کمی بین AirPods 2 و AirPods 3 فراتر از طراحی وجود دارد، که گورمن می‌گوید مشتریان را گیج‌کننده می‌کند و زمانی که مصرف‌کنندگان مدل ارزان‌تری را انتخاب می‌کنند، هزینه اپل را به همراه دارد.

    AirPods 4 گزینه های AirPods موجود را ساده می کند. این هدفون ها از طراحی به روز شده ای برخوردار خواهند بود که گورمان در ماه اکتبر به آن اشاره کرد. انتظار می‌رود ایرپادهای جدید مانند ایرپادهای فعلی و ایرپاد پرو با ساقه‌های کوتاه‌تر به نظر برسند. انتظار می رود تناسب بهبود یابد، اما هنوز مشخص نیست که آیا اپل نوک گوش سیلیکونی را اضافه خواهد کرد.

    طبیعتا سلیقه افراد در استفاده ایرپادز بستگی به سر سیلیکونی بودن یا نبودن آن متفات است پس تنوع و به روز بودن می شود یک برد دو طرفه محسوب می شود .


    کیس بازطراحی شده شامل بلندگوهای Find My Alerts و درگاه شارژ USB-C به جای درگاه Lightning خواهد بود. نسخه بالاتر ایرپادها دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) خواهد بود که تا به امروز به AirPods Pro محدود شده است. این به مشتریان امکان می دهد ANC را با قیمت مقرون به صرفه تری دریافت کنند.

    در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری که اواخر سال آینده ارائه می‌شود، اپل عملکرد سمعک را اضافه می‌کند و به AirPods اجازه می‌دهد به عنوان یک سمعک بدون نسخه (OTC) جایگزین سمعک‌های سنتی باشد. FDA در سال 2022 گزینه های سمعک OTC را تأیید کرد و راه را برای اپل برای عرضه ایرپادهای کم شنوایی هموار کرد. گورمن گفته است که اپل همچنین قصد دارد تست‌های شنوایی ارائه دهد که به کاربران AirPods در صورتی که دچار کم شنوایی هستند اطلاع دهند.

    شما می توانید این ایرپادز اپل را به محض موجود شدن از فروشگاه اپل ارومیه خریداری نمایید .

    AirPods 4 در سال 2024 عرضه می شود، شاید حدود سپتامبر زمانی که اپل از مدل های جدید آیفون رونمایی کرد. اپل همچنین در حال برنامه ریزی برای نسخه جدیدی از AirPods Max در سال 2024 است، اما به روز رسانی به رنگ های جدید و اضافه شدن درگاه شارژ USB-C محدود می شود.

    AirPods Pro گران‌تر اپل در سال 2025 به‌روزرسانی می‌شود و اپل قرار است طراحی به‌روزرسانی‌شده «متمرکز بر راحتی» و تراشه سریع‌تر را معرفی کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا