اخبار

آپدیت جدید سامسونگ One UI 2.5

  • سامسونگ به روزرسانی One UI 2.5 را برای Galaxy S20s منتشر کرد ، Galaxy Note 10s برنامه Notes به روز شده را دریافت کرد.

    نسخه های 5G سامسونگ Galaxy S20 سه گانه از طریق یک بروزرسانی بی سیم که در حال حاضر در اروپا منتشر شده است ، یک UI 2.5 را دریافت می کنند – نسخه های Galaxy S20 5G ، S20 + 5G و S20 Ultra 5G سیستم عامل را با G981BXXU4BTH5 ، G986BXXU4BTH5 و G988BXX44THTH5 دریافت می کنند. به ترتیب. مدل های 4G نیز به زودی همین آپدیت را دریافت می کنند.

    سامسونگ

     

    نسخه 2.5 از اولین UI مورد استفاده سامسونگ با تلفن های Galaxy Note20 ساخته شده است و به نظر می رسد همه ویژگی های جدید از جمله Wireless DeX ، پشتیبانی ناوبری حرکتی اندروید 10 برای لانچرهای شخص ثالث ، بهبود حالت فیلمبرداری حرفه ای و موارد دیگر ساخته شده است.

    در همین حال ، Galaxy Note10 و +Note10  نیز در حال دریافت به روزرسانی هایی هستند که با هدف بهبود تجربه یادداشت برداری با S Pen ساخته شده اند. اول از همه ، اکنون یادداشت ها در قالب پرونده جدید ذخیره می شوند زیرا از یک ویژگی جدید پشتیبانی می کنند.

    رابط کاربری سامسونگ Notes بازسازی شده است و برنامه اکنون توانایی وارد کردن PDF ها ، یادداشت های صادراتی به عنوان فایلهای PDF یا PowerPoint را دارد. یک دکمه مفید به شما امکان می دهد متن نوشتاری را به طور خودکار تصحیح کنید. و اکنون می توانید صدایی را که به صورت همگام با نقشه خود پخش می شود ضبط کنید.

    دیجیتال سنتر تداکس به عنوان نمایندگی رسمی سامسونگ در ارومیه آماده ارائه تمام خدمات به مشتریان عزیز خود می باشد.تداکس با پاسخگویی 24 ساعته آماده رفع تمام مشکلات سخت و نرم افزاری مدل های مختلف سامسونگ می باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا