تکنولوژینقد و بررسی

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی آ 12 ناچو

مشخصات و نقد و بررسی گوشی آ 12 ناچو و تفاوت های آن با نسخه قبلی.

  • مشخصات گوشی آ 12 ناچو مشابه نسخه قبلی خود هستند و از جمله تفاوت های اصلی بین 2 گوشی پردازنده و گزینه های ذخیره سازی می باشد. پس بیایید بررسی دقیق گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A12 ناچو را شروع کنیم.

     آ 12 ناچو
    آ 12 ناچو

    طراحی و صفحه نمایش

    آ 12 ناچو دارای یک بدنه آلومینیومی است که در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه شده است. در حالی که دوربین های چهارگانه اصلی بصورت یک مربع کوچک در پشت گوشی قرار گرفته اند.

    حسگر اثر انگشت این گوشی در نوار کناری سمت راست گوشی تنظیم شده است.

    در بخش جلویی، گوشی A12 Nacho دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS IPS با وضوح 720 پیکسل می باشد.

    وزن گوشی 205 گرم است و ضخامت آن 8.9 میلی متر می باشد. این گوشی فاقد هرگونه محافظ گوریلا گلس یا محافظتدر مقابل گرد و غبار/آب است.

    آ 12 ناچو
    آ 12 ناچو

    عملکرد

    این گوشی بر روی اندروید 11 اجرا می شود و رابط کاربری آن One UI 3.1  می باشد وعملکردی روان و بی نقصی را ارائه می دهد. این گوشی با چیپست 8 نانومتری Exynos 850 عرضه می‌ شود و حداکثر سرعت 2.0 گیگاهرتز برای هر دو هسته ارائه می دهد. علاوه بر این، وجود واحد گرافیکی Mali-G52 تجربه های بصری بهتری را به همراه دارد.

    این گوشی با 3 و4 گیگابایت رم و 32و64و128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

    خوشبختانه، شما می توانید ظرفیت ذخیره سازی را از طریق جایگاه اختصاصی microSD افزایش دهید.

    Galaxy A12 Nacho از شبکه های 3G و 4G پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند دارای گیرنده GPS داخلی است. GPS یک سیستم ناوبری مبتنی بر ماهواره است که امکان تعیین موقعیت جغرافیایی دقیق روی زمین را فراهم می کند.

    دوربین آ 12 ناچو

    این گوشی دارای سیستم دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی  A12 Nacho 48 مگاپیکسل و مجهز به فوکوس خودکار است . آ 12 ناچو همچنین دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد.

    فیلمبرداری با کیفیت 1080p از ویژگی های قابل توجه این گوشی است.

    آ 12 ناچو
    آ 12 ناچو

    توانایی باتری

    Galaxy A12 Nacho با داشتن یک باتری Li-Po 5000mAh، عمر باتری یک روز کامل را ارائه می دهد. این مطمئنا بهترین انتخاب برای گیمرها است.

     

    تفاوت های بین آ 12 ناچو و آ 12

    این دو گوشی از نظر طراحی و سخت افزار حدود 99 درصد شباهت دارن ولی دو تفاوت مهم و واضح بین این دو نسخه وجود داره.

    تفاوت اصلی که در بین A12 Nacho و A12 هست مربوط به تراشه به کار رفته هست. A12 ناچو از یک تراشه اگزینوس 850 بهره می ‌برد (که قدرت بیشتری نسبت به A12 دارد) در حالی ‌که A12 دارای هلیو پی 35 است.

    دومین تفاوت اصلی میان این دو نسخه در بخش نرم افزاری است که گلکسی A12 دارای سیستم‌عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 هست به طوری که این بخش نرم افزاری در نسخه ناچو به سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 ارتقا داده شده.

    همچنین در بخش تراشه گرافیکی نیز شاهد ارتقاهایی هستیم که نسبت به پردازنده اصلی انجام گرفته تا این گوشی یک سیستم یکپارچه قدرتمند داشته باشه.

    دیجیتال سنتر تداکس به عنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ در ارومیه آماده ارائه تمام خدمات به مشتریان عزیز خود می باشد.دیجیتال سنتر تداکس به عنوان یکی از معدود فروشگاه های اینترنتی که شعبه حضوری دارند، به آدرس ارومیه خیابان شیخ تپه بین کوی 6 و 8 پایین تر از مجتمع گل فرشید فروشگاه حضوری نیز دارد تا مشتریان بتوانند محصول مورد نیاز خود را به طور حضوری نیز تهیه کنند.در دیجیتال سنتر تداکس شما میتوانید گوشی موبایل آ 12 ناچو و تمامی گوشی های سامسونگ را با گارانتی معتبر شرکتی بصورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید.

     

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا