اخبارتکنولوژینقد و بررسی

هر آنچه که تاکنون در مورد سامسونگ گلکسی S21 FE می دانیم.

گلکسی S21 FE با ارائه بسیاری از ویژگی‌های موجود در سری گلکسی S با هزینه بسیار کمتر، کاربران را به خود جذب کرده است.

  •  

    Samsung Galaxy S21 FE به احتمال زیاد اولین گوشی سامسونگ می باشد که در سال 2022 وارد بازار می شود.

    این گوشی با ارائه بسیاری از ویژگی‌های موجود در سری گلکسی S با هزینه بسیار کمتر، کاربران را به خود جذب کرده است.

    با توجه به اینکه سامسونگ متعاقباً هزینه گلکسی اس 21 را کاهش داد، تخمین قیمت احتمالی گلکسی اس 21 FE سخت خواهد بود. این نظریه توسط گزارش‌هایی از کره پشتیبانی شده است که نشان می‌دهد S21 FE با قیمتی حدود 100 دلار ارزان‌تر از مدل قبلی خود عرضه خواهد شد. اما شایعات به برخی از مشخصات چشمگیر این گوشی اشاره می کنند.

    بر اساس آنچه که شنیده ایم، گلکسی اس 21 FE احتمالاً از طراحی گلکسی اس 21 استفاده خواهد کرد. این گوشی دارای مشخصات چشمگیری مانند تراشه اسنپدراگون 888 و صفحه نمایش 120 هرتزی با قیمتی مقرون به صرفه است.

    به نظر می رسد که در نهایت سامسونگ گلکسی اس 21 FE در ماه ژانویه 2022 وارد بازار می شود. Jon Prosser ادعا کرده است که Galaxy S21 FE در 4 ژانویه 2022 معرفی می شود و سپس در 11 ژانویه به فروش می رسد.

     

    طراحی  S21 FE

    S21 FE
    S21 FE

    سامسونگ گلکسی S21 FE بسیار شبیه به گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس و احتمالاً برای کاهش قیمت به استفاده بیشتر از مواد پلاستیکی در بدنه روی آورد.

    انتظار می رود که اندازه صفحه نمایش حدود 6.4 اینچ خواهد بود و از دوربین سلفی پانچ استفاده می کند. این گوشی در نسخه های مشکی، سفید و سبز زیتونی عرضه خواهد شد.

     

    صفحه نمایش S21 FE

    سامسونگ گلکسی S21 FE که اندازه آن حدود 6.4 اینچ است، از صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده می کند. با این حال، ممکن است که شکل نرخ تازه‌ سازی تطبیقی ​​که توسط یک پنل LTPO تسهیل می‌شود، در حال انجام باشد که به صفحه اجازه می ‌دهد در مواقعی که نیازی به عملکرد سریع نیست، بین 120 هرتز و 10 هرتز  تغییر می کند. این ویژگی عمر باتری را نیز افزایش می دهد.

     

    عملکرد دوربین

    S21 FE
    S21 FE

    WinFuture ادعا می کند که آرایه دوربین اساساً نسبت به Samsung Galaxy S20 FE تغییر چندانی نخواهد کرد. (یعنی آرایه دوربین سه گانه با سنسور 12 مگاپیکسلی که توسط لنز دیگر 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می شود و دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو اپتیکال).

    ما انتظار داریم که Galaxy S21 FE کیفیت تصویر بهتری را ارائه دهد. 

     

    شما می توانید اس 21 اف ایی را به صورت حضوری و به زودی از دیجیتال سنتر تداکس ،نمایندگی سامسونگ در استان آذربایجان غربی،واقع در خیابان شیخ تپه-مابین کوی ۶و۸ و یا به صورت غیر حضوری از فروشگاه آنلاین تداکس به آدرس www.tedax.ir خریداری کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا