اخبارراهنمای خرید

محبوب ترین گوشی های سامسونگ 2021

ما در این مقاله بهترین و محبوب ترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 را معرفی می کنیم.  

  • ما در این مقاله بهترین و محبوب ترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 را معرفی می کنیم.  

     

    Samsung Galaxy S21 Ultra

    سامسونگ
    سامسونگ

    صفحه نمایش به کار رفته در این مدل از گوشی های سامسونگ دارای وضوح  1440 پیکسلی میباشد که می تواند تصاویر را با نرخ تازه سازی 120 هرتز در اختیار شما قرار بدهد.

    صفحه نمایش بکار رفته در S21 Ultra از نوع دینامیک آمولد میباشد که دارای وضوح تصویر3200*1400 پیکسل می باشد. برای محافظت از صفحه نمایش از تکنولوژی گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده است تا بتواند مقاومت خود را به حداکثر برساند . چیزی که در گلکسی S21 Ultra شاهد آن هستیم ، پشتیبانی از ویژگی اچ دی آر 10 پلاس میباشد که یعنی بالاترین کیفیت تصویر را در بین رسانه های پخش ویدئو و تصویر در اختیار کاربر قرار می دهد.

    گوشی گلکسی S21 Ultra با آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 11 عرضه می شود و بنا به گفته گوگل سری S21 همه واجد شرایط دریافت اندروید 14 در سال 2023 هستند و می توانند تا ورژن 14 اندروید آپدیت شوند . همچنین موبایل سامسونگ اس 21 اولترا از رابط کاربری Google OneUI 3.1 ، بهره می برد.

    دوربین اصلی به کار رفته در اس 21 اولترا از جدیدترین سنسور به نام ایزوسل پتشیبانی میکند که دارای کیفیت 108 مگاپیکسل می باشد

    امسال هم سامسونگ همانند سال های گذشته از دو تراشه برای پردازنده مرکزی این گوشی استفاده کرده است . پردازنده مرکزی اسنپدراگون 888 کوالکام و پردازنده مرکزی اگزینوس 2100 (جهانی)می باشد.

    گلکسی اس 21 اولترا در سه حافظه 128 گیگ حافظه ذخیره سازی و رم 21 گیگ ، 256 گیگ حافظه ذخیره سازی و 12 گیگ رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 16 گیگ رم روانه بازار شده است.

     

    چرا بخریم؟

    • دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسلی با قدرت زوم بالا.
    • طراحی زیبا.

     

    چرا نخریم؟

    • چیپست اسنپدراگون در سطح جهانی در دسترس نیست.

    شما می توانید گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra را از فروشگاه تداکس(نمایندگی سامسونگ) به صورت حضوری و یا از  وب سایت فروشگاه به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید.

     

     

    Samsung Galaxy S21

    سامسونگ در گلکسی S21 از یک صفحه نمایش داینامیک امولد X 2 استفاده کرده است. این صفحه نمایش دارای ریفرش ریت 120 هرتز بوده و از +HDR10 پشتیبانی می‌کند. همین مشخصات کافی است تا بدانید که گلکسی S21 یکی از بهترین نمایشگرهای بازار را در اختیار دارد.

    نمایشگر گلکسی S21 همانند پرچمدار سال گذشته سری S در اندازه 6.2 اینچ ساخته شده، این نمایشگر به رزولوشن 1080 در 2400 مجهز است و در هر اینچ آن 421 پیکسل قرار دارد.

    گلکسی S21 از اولین گوشی‌های بازار است که با اندروید 11 عرضه می‌شود، البته بر روی اندروید رابط کاربری One UI 3.1 نصب شده است.

    این مدل در اروپا و خاورمیانه با اگزینوس 2100 مجهز بهG 5 عرضه می‌شود که به گفته سامسونگ، سریع‌ ترین پردازنده تولیدی این شرکت است.

    چرا بخریم؟

    • صفحه نمایش داینامیک امولد X 2.
    • بلندگوهای استریو.

    چرا نخریم؟

    • شارژ سریع نسبتا ضعیف 25 واتی.

    شما می توانید گوشی Samsung Galaxy S21 را از فروشگاه تداکس(نمایندگی سامسونگ) به صورت حضوری و یا از  وب سایت فروشگاه به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید.

     

    Samsung Galaxy S21 Plus

    سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس در میان 2 مدل اس21 و اس21 اولترا قرار گرفته است. قیمت آن یک مقدار بیشتر از گلکسی اس 21 سامسونگ است.

    صفحه ‌نمایش این با 6.7 اینچ، بزرگتر از اس21 است و پشت شیشه‌ای دارد، جایی که گلکسی اس 21 استاندارد از پلاستیک است. S21 Plus همچنین دارای یک باتری بزرگتر 4800 میلی آمپر ساعتی است.

    چرا بخریم؟

    • طراحی جدید و زیبا.
    • عملکرد عالی.

     

    چرا نخریم؟

    • قیمت بالا نسبت به اس 21.

     

    Samsung Galaxy Z Fold 3

    در بخش بیرونی شاهد نمایشگر ۶٫۲ اینچی هستیم که از رزولوشن ۸۳۲ در ۲۲۶۸ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می ‌برد. به لطف تعبیه ‌ی شیشه‌ ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس بر روی آن، از نظر دوام حرف زیادی برای گفتن دارد. نمایشگر داخلی هم مانند نسل قبلی ۷٫۶ اینچ اندازه دارد و رزولوشن آن به ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ می‌ رسد. این نمایشگر هم رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

    گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند ولی برخلاف گوشی‌های سری نوت، در بدنه‌ ی این گوشی جایگاهی برای تعبیه‌ی این قلم وجود ندارد.

    قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ است که این یعنی خریداران این گوشی از نظر قدرت پردازشی با مشکلی روبرو نخواهند شد.

    گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی شرکت سامسونگ است که با دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می ‌شود. این دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی زیر نمایشگر داخلی تعبیه شده که با توجه به ۲ میکرومتری بودن پیکسل‌های آن، احتمالا از نظر کیفیت تصاویر می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند. درون حفره‌ی نمایشگر بیرونی هم یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد.

    ماژول دوربین این گوشی از سه دوربین تشکیل شده است. دوربین اصلی از سنسور ۱۲ مگاپکیسلی و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. در بخش فوقانی این ماژول هم دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده که زاویه دید ۱۲۳ درجه ‌ای را به ارمغان می‌آورد. در نهایت نباید دوربین تله ‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم که زوم اپتیکال ۲ برابری را ارائه می‌دهد.

    ضخامت این گوشی در حالت بسته و باز به ترتیب ۶٫۴ و ۱۴٫۴ میلی‌متر است و در کل در مقایسه با نسل قبلی ضخامت کمتری دارد. همچنین سامسونگ موفق شده وزن آن را با کاهش ۱۱ گرمی به ۲۷۱ گرم برساند.

     یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، بهره‌گیری از گواهی IPx8 است که این یعنی تا عمق ۱٫۵ متر تا ۳۰ دقیقه می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

    انرژی گلکسی زد فولد ۳ از طرف باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و کاربران برای شارژ کردن آن می‌توانند از شارژ سیمی ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۱ واتی بهره ببرند.

     

    چرا بخریم؟

    • طراحی تاشو با نمایشگر دوتایی AMOLED.
    • محافظ شیشه Victus در صفحه جلویی.

     

    چرا نخریم؟

    • عملکرد دوربین نسبتا ضعیف.

     

    Samsung Galaxy Z Flip3 5G

    سامسونگ گلکسی Z Flip 3 نسخه به‌روز شده گلکسی Z Flip است که در پی استقبال مردم از نسخه قبلی، سامسونگ تصمیم گرفت که آن را معرفی کند و با ارتقای سخت‌افزار و نسبتاً ارتقای ظاهر آن، حس و حال تازه‌ای به دنیای تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند دهد.

    صفحه نمایش بیرونی Samsung Galaxy Z Flip3 5G یک پنل Super AMOLED است که از طرف 1.9 اینچی تشکیل شده است. رزولوشن این صفحه نمایش 260 در 512 پیکسل است که نسبت به اندازه آن بسیار مناسب بوده و باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید با آن کار کنید.

    در پشت گوشی Galaxy Z Flip3 5G دو دوربین (دوربین اصلی و واید) به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته است که در کنار یک فلش LED قرار گرفته است.

    دوربین اصلی این گوشی را یک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8  تشکیل داده که لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار دوال پیکسل را هم دارد. دوربین دوم یک لنز اولترا واید است که f/2.2 تشکیل داده.

    قلب تپبنده گلکسی زد فلیپ 3 ، تراشه اسنپدراگون 888 است که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم سنگین ترین پردازش ها را به بهترین نحو انجام می دهد.

    گلکسی زد فلیپ 3 در دو مدل 128 و 254 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود، بنابراین کاربران می‌توانند با خیال راحت هر اطلاعاتی را درون گوشی خود ذخیره کنند. البته توجه داشته باشید که این گوشی قابلیت پشتیبانی از micro SD را ندارد.

     

    چرا بخریم؟

    • موجود در رنگ های مختلف و طراحی تاشو زیبا.
    • فیلمبرداری K4.

     

    چرا نخریم؟

    • ظرفیت باتری کم(3300 میلی آمپر).

     

    شما می توانید انواع گوشیهای سامسونگ  را به صورت حضوری از دیجیتال سنتر تداکس ،نمایندگی سامسونگ  در استان آذربایجان غربی،واقع در خیابان شیخ تپه-مابین کوی ۶و۸  و یا به صورت غیر حضوری از فروشگاه آنلاین تداکس به آدرس www.tedax.ir خریداری کنید.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا