اخبار

نمایندگی شیائومی ارومیه

  • موبایل تداکس پس از بازخورد و کسب نتایج قابل قبول در فروش محصولات شیائومی اقدام به کسب نمایندگی شیائومی در ارومیه نمود.

    در این مقاله نگاهی به فعالیت های نمایندگی شیائومی در شهر ارومیه و فروش انواع محصولات شیائومی را به صورت نقد  و اقساط شرح داده می شود .

    نمایندگی شیائومی

    شرکت شیائومی که حالا در سطح بین‌المللی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده است. بزرگ‌ترین بازار محصولات این کشور، کشورهای چین و هند است و از ابتدای سال 2018 ، این شرکت با گرفتن جایگاه سامسونگ در هند، توانست به پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند در این کشور بدل شود.

    شیائومی دارای بازه گسترده ای از لوازم جانبی تلفن همراه ، گجت های هوشمند ، تلفن های همراه هوشمند و لوازم خانگی هوشمند میباشد. شیائومی دارای قیمت بسیار پایین و کیفیتی بسیار بالاس از این رو مشتریان خاص خود را دارد و باعث شده توان مالی ایرانی ها برای  خرید گجت های هوشمند و گوشی های این برند بیش از بیش شود.

    موبایل تداکس از سال 1391 نمایندگی رسمی شیائومی در ارومیه میباشد و فروش محصولات این برند و کلیه خدمات مربوط به نرم افزاری و سخت افزاری محصولات این برند را ارائه مینماید.

    موبایل تداکس نمایندگی رسمی شیائومی در ارومیه انواع مدل های گوشی تلفن همراه شیائومی را جهت بازدید و خرید مشتریان گرامی ارائه مینماید و همچنین لوازم جانبی این برند محبوب از جمله انواع گلس گوشی های موبایل شیائومی و کاور گوشی های شیائومی را دارا میباشد و میتوانید بصورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی تداکس یا با مراجعه به فروشکاه موبایل تداکس تهیه فرمایید

    تمامی قطعات سخت افزاری انواع تلفن های هوشمند شیائومی در این مرکز موجود میباشد و توسط تکنسین های فنی موبایل تداکس قابل تعمیر و تعویض میباشند.

    تکنسین های فنی موبایل تداکس از بروز ترین روش های نوین تعمیرات تلفن همراه و همچنین جدیترین دستگاه های تعمیراتی جهت بازیابی و تعمیرات تلفن همراه شما استفاده میکنند. بدین ترتیب جای هیچ گونه نگرانی جهت خرید و استفاده از محصولات این کمپانی مطرح نخواهید داشت.

    گوشی موبایل شیائومی

    نمایندگی شیائومی ارومیه انواع گوشی موبایل شیائومی را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند .

    شما میتوانید هر مدل گوشی شیائومی که در نظر دارید را از می استور ارومیه خریداری کنید .

    فروشگاه شیائومی ارومیه این امکان را به شما می دهد که در صورت مراجعه حضوری انواع گوشی های شیائومی را به صورت دمو تست کرده و انتخاب شما مطابق میل شما باشد

    کمترین قیمت گوشی موبایل شیائومی در ارومیه را از نمایندگی شیائومی استعلام گرفته و به صورت حضوری و غیر حضوری نقد و اقساط از فروشگاه تداکس خریداری نمایید .

    هر گوشی شیائومی که در نظر دارید می توانید از با بهترین قیمت موبایل شیائومی در ارومیه از نمایندگی شیائومی ارومیه به صورت نقد و اقساط به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری نمایید .

    شما می توانید موبایل شیائومی خود را طی اقساط بلند مدت با کمترین کارمزد ماهانه بدون ضامن و پیش پرداخت از فروشگاه تداکس خریداری نمایید .

    کارشناسان فروش نمایندگی چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری در هر ساعتی شما عزیزان را با مشاوره رایگان به سمت بهترین انتخاب و بهترین خرید برای شما به ارمغان می آورند .

    گوشی شیائومی سری ردمی , نوت و می

    انواع گوشی های شیائومی در سری های ردمی , ردمی نوت , می در فروشگاه شیائومی ارومیه به فروش می رسد .

    نمایندگی شیائومی ارومیه انواع مدل های سری ردمی شیائومی از جمله ردمی 9آ (redmi 9a), ردمی 9(redmi 9) , ردمی 10(redmi 10) و از سری ردمی نوت نیز ردمی نوت 10 (redmi note 10), ردمی نوت 10 5 جی(redmi note 10 5g) , ردمی نوت 10 اس (redmi note 10s), ردمی نوت 10 پرو (redmi note 10 pro), ردمی نوت 10 پرو مکس(redmi note 10 promax) , ردمی نوت 11 (remi note 11), ردمی نوت 11 اس ,(remi note 11s) ردمی نوت 11 پرو(redmi note 11 pro) و از سری می می توان به می 11تی(xiaomi 11t) , می 11 آی (xiaomi 11i), می 11 تی پرو (xiaomi 11t pro), می 11 (xiaomi 11), می 11 اولترا(xiaomi 11 ultra) اشاره کرد که در نمایندگی رسمی شیائومی در ارومیه به فروش می رسد .

    گوشی شیائومی سری پوکو

    چنانچه در خرید موبایل مورد نظر خود قدرت گوشی اهمیت بالایی برای شما دارد می توانید سری پوکو شیائومی را خریداری کنید

    سری گوشی موبایل های پوکو با پردازنده های بسیار قدرتمند پرچم داران در قالب گوشی های میانرده ظاهر شده و خود را در زمینه قدرت و پردازشگر ثابت کرده اند .

    نمایندگی شیائومی انواع گوشی های سری پوکو از جمله پوکو ام 3 پرو(poco m3 pro) , پوکو ام 4 پرو (poco m3 pro), پوکو ایکس 3 پرو(poco x3 pro) , پوکو ایکس 3 جی تی (poco x3 gt), پوکو ایکس 4 پرو ,(poco x4 pro) پوکو اف 3 (poco f3), پوکو اف 4 جی تی(poco f4 gt) را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند .

    ساعت هوشمند شیائومی

    نمایندگی شیائومی ارومیه انواع ساعت هوشمند شیائومی در مدل های متنوع به فروش می رساند .

    اگر ساعت هوشمند شیائومی خاصی در نظر داشته باشید و قصد خرید داشته باشید با مراجعه به فروشگاه شیائومی ارومیه می توانید ساعت هوشمند مورد نظر خود را خریداری نمایید .

    انواع ساعت هوشمند شیائومی اعم از می بند mi band 6  , امیزفیت amazefit  , هایلو haylou , می واچ mi watch در نمایندگی شیائومی ارومیه به نازل ترین قیمت به فروش می رسد .

    با کمترین قیمت ساعت هوشمند شیائومی در ارومیه هر می واچ و می بند که در نظر دارید از نمایندگی شیائومی ارومیه خریداری نمایید .

    ساعت های هوشمند شیائومی با کیفیت بالا و سنسورهای حساسی که دارند نسبت به قیمت مناسبشان ارزش خرید بالایی نسبت به سایر ساعت های هوشمند دارند که می توانید با مراجعه به نمایندگی شیائومی از تنوع بی نظیر آن ها آگاه شوید .

    کارشناسان فروش نمایندگان شیائومی با هدف راهنمایی شما برای خرید مناسب ترین ساعت هوشمند برای شما چه به صورت حضوری و به صورت غیر حضوری شما را به سمت خرید ساعت هوشمند ایده ال خودتان سوق می دهند .

    هدفون بی سیم شیائومی

    نمایندگی شیائومی ارومیه انواع هدفون بلوتوثی شیائومی و هندزفری بی سیم شیائومی را به فروش می رساند.

    پایین ترین قیمت هدفون بلوتوثی شیائومی دز ارومیه را می توانید از نمایندگی شیائومی ارومیه خریداری نمایید .

    انواع ایربادز شیائومی با کمترین قیمت در ارومیه و با تنوع بسیار بالا در فروشگاه شیائومی ارومیه خریداری کنید .

    انواع هدفون بلوتوثی شیائومی اعم از هایلو haylou  , ایرداتز airdots  , ایربادز airbuds  , کیو سی وای qcy  در فروشگاه شیائومی ارومیه عرضه می شود .

    بهترین قیمت ایربادز شیائومی در ارومیه را از نمایندگی شیائومی ارومیه استعلام گرفته و با مراجعه حضوری از تنوع بی نظیر هدفون بلوتوثی های شیائومی بهره ببرید .

    شما می توانید با توجه به هر کاربری که از هدفون بلوتوثی استفاده می کنید چه برای مکالمه , موسیقی , ورزش با مرجعه می استور ارومیه هدفون مورد نظر خود را خریداری نمایید .

    فروش اقساطی شیائومی

    نمایندگی شیائومی ارومیه شرایط ویژه ای در نظر گرفته تا شما عزیزان گوشی شیائومی خود را طی اقساط یلند مدت با کمترین کارمزد بدون ضامن و پیش پرداخت از فروشگاه شیائومی ارومیه خریداری کنید .

    نمایندگی شیائومی ارومیه زیر نظر شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمند انواع گوشی موبایل های شیائومی را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند .

    هر گوشی شیائومی که در نظر دارید می توانید طی اقساط بلند مدت 2 تا 12 ماهه از فروشگاه شیائومی ارومیه بدون ضامن و پیش پرداخت خریداری کنید .

    فروش اقساطی گوشی موبایل شیائومی در نمایندگی شیائومی ارومیه بدون ضامن و با ضمانت خود شما انجام می پذیرد .

    در صورتی که شما صاحب پروانه کسب یا کارمند رسمی ارگان دولتی باشید می توانید گوشی شیائومی خود را بدون پیش پرداخت طی اقساط بلند مدت اقساطی خریداری نمایید .

    شرایط فروش اقساطی نمایندگی شیائومی ارومیه

    شتریان گرامی میتوانید به دوصورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) ازخدمات فروش اقساطی دیجیتال سنتر تداکس بهره مند شوید.

    خرید اقساطی موبایل و کالاهای دیجیتال :

    • شرایط اقساطی گوشی های موبایل و لوازم جانبی 3 الی 12 ماهه با چک کارمندی یا چک آزاد معتبر (بدون برگشتی)  قابل خرید میباشد.
    • نمایندگی شیائومی ارومیه با کمترین کارمزد ماهانه و طی اقسط بلند مدت انواع گوشی های شیائومی را به صورت اقساطی به فروش می رساند .
    • هیچ گونه ضامنی نیاز نمیباشد.
    • کلیه کالاها و محصولات با گارانتی شرکتی و بصورت رسمی میباشند.
    • قیمتها پایین ترین قیمت در بازار بوده و  بصورت لحظه ای و سراسری آپدیت میشود
    • مبلغ پیش پرداخت برای کلیه ی محصولات تا سقف 10 میلیون برای کارمندان اختیاری و برای چک های آزاد حداقل یک پنجم مبلغ کل میباشد.
    • برای کالاهایی که قیمت آنها بالای 10 میلیون تومان است برای کارمندان حداقل یک پنجم مبلغ کل و برای چک های آزاد حداقل یک سوم است

     

    راه های ارتباطی با ما :

    آدرس : ارومیه ، شیخ تپه ، نبش کوچه هشتم ، فروشگاه موبایل تداکس

    تلفن تماس : 09143483733   33676776-044

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا