معرفی کالانقد و بررسی

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی تب اس 8 و تب اس 8 پلاس

اگر به دنبال یک تبلت اندرویدی هستید، سری اس 8 بدون شک یک انتخاب عالی برای سال 2022 خواهد بود. 

  • سامسونگ گلکسی تب اس 8 و تب اس 8 پلاس در مقایسه با گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس 2020 به طور قابل توجهی ارتقا یافته اند. اگر به دنبال یک تبلت اندرویدی هستید، سری اس 8 بدون شک یک انتخاب عالی برای سال 2022 خواهد بود. 

    سامسونگ گلکسی تب اس 8 و تب اس 8 پلاس جدیدترین تبلت های سطح بالا هستند و در کنار گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی تب اس 8 اولترا نیز معرفی شده اند.

     

    تاریخ عرضه و قیمت گلکسی تب اس 8 و تب اس 8 پلاس سامسونگ

    قیمت Samsung Galaxy S8 Plus از 899.99 دلار / 849 پوند با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود. 

    Samsung Galaxy Tab S8 ارزان‌ترین عضو خانواده تبلت‌های اندرویدی است که از 699.99 دلار / 649 پوند  برای نسخه Wi-Fi با 128 گیگابایتی و 8 گیگابایت رم شروع می‌ شود.

     

    طراحی و صفحه نمایش

    اس 8
    اس 8

    سری اس 8 سامسونگ از نظر طراحی می تواند با محصولات iPad و سایر گزینه های تبلت اندرویدی برتر رقابت کند. این تبلت دارای طراحی فلزی است که ظاهر مدرنی دارد و لبه های مربعی در اطراف آن وجود دارد.

    هر تبلت در سه رنگ – گرافیت، نقره ای و طلایی صورتی عرضه می شود.

    لبه پایینی تبلت دارای درگاه شارژ است و در این لبه و همچنین بالای تبلت اسپیکرها قرار گرفته اند.

    صفحه نمایش Tab S8 یک صفحه نمایش 11 اینچی با وضوح 2560 در 1600 است که 276 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد. نرخ تازه سازی  تا 120 هرتز ، به این معنی است که تصاویر شما هنگام اسکرول یا بازی کردن، روان به نظر می رسد.

    Tab S8 Plus دارای یک صفحه نمایش 12.4 اینچی با وضوح بالاتر 2800 در 1752 است.

     

    دوربین و عملکرد باتری

    در پشت تبلت یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض 6 مگاپیکسلی تعبیه شده است. 

    در جلو یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض قرار دارد که باز هم برای تماس های ویدیویی به اندازه کافی خوب است اما نمی تواند با دوربین های سلفی که در سری گلکسی S22 دیده ایم مقایسه شود.

    Tab S8 دارای یک باتری قدرتمند 8000 میلی آمپر ساعتی است که انتظار داریم به خوبی کار کند. باتری این مدل با گلکسی تب اس 7 سال 2020 مطابقت دارد، بنابراین با یک بار شارژ، انتظار داریم حدود هشت ساعت پخش ویدیو را تضمین کند.

    تب اس 8 پلاس باتری بزرگ‌تری دارد، زیرا انرژی صفحه نمایش بزرگ‌تری را تامین می‌کند. این تبلت دارای یک باتری 10090 میلی آمپر ساعتی است. ظرفیت این باتری به اندازه کافی بزرگ است و می تواند تا یک روز کامل دوام بیاورد.

    شارژ سریع نیز وجود دارد که اکنون به 45 وات می رسد که به این معنی است که می توانید آن را به سرعت شارژ کنید.

     

    عملکرد و نرم افزار

    شایان ذکر است که کل سری Galaxy Tab S8 با قلم S Pen در جعبه عرضه می شود. اپل برای Apple Pencil 2 خود 129 دلار دریافت می کند، اما قیمت اولیه iPad Air نسل چهارم 699 دلار (64 گیگابایت) است.

    تب اس 8 و اس 8 پلاس با گزینه 8 گیگابایت رم شروع می شوند (فقط Ultra تا 16 گیگابایت رم ارائه می دهد). Tab S8 و S8 Plus از بلوتوث 5.2 و Wi-Fi 6E نیز پشتیبانی می کنند.

    مانند سری جدید Galaxy S22، تمامی تبلت های Samsung Galaxy Tab S8 از همان پردازنده 4 نانومتری Octa Core (کوالکام اسنپدراگون یا اگزینوس، بسته به بازار) استفاده می کنند.

    هر تبلت دارای آخرین نرم‌افزار سیستم عامل اندروید 12 است و منابع خود سامسونگ نشان می‌دهد که این محصول را تا چهار سال آینده به‌ روزرسانی خواهد کرد.

     

    شما می توانید برای خریداری آنلاین Tab S8  به تداکس نمایندگی رسمی شیائومی در آذربایجان غربی به لینک https://www.tedax.ir/ مراجعه کنید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا