اخبارکنسول و بازی

مورد انتظارترین بازی های پلی استیشن 5 در سال 2022

ما در این مقاله لیستی از مورد انتظارترین و بهترین بازی های PS4 و PS5 برای سال 2022 را گردآوری کرده ایم. لطفا تا پایان با تداکس همراه باشید.

  •  

    ما در این مقاله لیستی از مورد انتظارترین و بهترین بازی های PS4 و PS5 برای سال 2022 را گردآوری کرده ایم. لطفا تا پایان با تداکس همراه باشید.

     

    God of War Ragnarok

    2022
    2022

    راگناروک که سه سال پس از پایان بازی God of War در سال 2018 اتفاق می‌افتد، دنیایی را به ما نشان می‌دهد که در آن یک آترئوس نوجوان با مکاشفه‌ هایی که در پایان بازی قبلی تجربه کرده بود دست و پنجه نرم می‌ کند. گاد آور جدید قطعا یکی مورد انتظارترین بازی های 2022 خواهد بود که بسیاری منتظر آن هستند.

    تاریخ انتشار : 2022

     

    Horizon Forbidden West

    2022
    2022

    Horizon Forbidden West یک بازی در سبک ماجراجویی جهان باز می باشد که پیشرفت های چشمگیری نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می دهد. این بازی ابتدا قرار بود در سال 2021 منتشر شود اما به خاطر همه‌گیری کووید ۱۹ با تاخیر رو به رو شد و به فوریه 2022 منتقل شد.

    تاریخ انتشار : 18 فوریه 2022

     

    Elden Ring

    2022
    2022

    Elden Ring یک بازی اکشن نقش آفرینی می باشد که توسط کمپانی FROM Software با همکاری George R.R Martin در حال ساخت است. Elden Ring بازی محبوب Dark Souls را به ‌طور کامل به یک محیط جهان باز تبدیل می‌ کند و ما را در دنیایی عمیق و تاریک و بی پایان فرو می برد.

    تاریخ انتشار : 25 فوریه 2022

    Gran Turismo 7

    هر کنسول پلی استیشن به یک بازی مسابقه ای نیاز دارد و مطمئناً Gran Turismo 7 یکی از بهترین ها در این سبک خواهد بود. نسخه بعدی در سری Gran Turismo با بهبود کیفیت بصری و گیم‌ پلی می تواند گزینه خوبی برای طرفداران Gran Turismo و بازی های مسابقه ای باشد.

    تاریخ انتشار : 4 مارچ 2022

     

    Hogwarts Legacy

    Hogwarts Legacy یک بازی نقش آفرینی اکشن و جهان باز است که برای اولین بار در کتاب های هری پاتر معرفی شد سایت رسمی بازی می‌گوید این بازی را در قرن نوزدهم تجربه خواهید کرد. کاراکتر شما یک دانش‌آموز در دنیای Hogwarts است که کلید یک راز باستانی را با خود دارد. رازی که تهدید بزرگی برای جامعه‌ ی جادوگران محسوب می‌شود.

    تاریخ انتشار : 2022

     

    A Plague Tale: Requiem

    آمیشیا و هوگو پس از فرار از سرزمین ویران شده خود به دنبال وقایع A Plague Tale: Innocence، به مناطق جنوبی سفر می کنند. در آنجا، آنها سعی می کنند زندگی جدیدی را شروع کنند و نفرین هوگو را شکست دهند. زمانی که قدرت های هوگو دوباره بیدار می شوند، مرگ و ویرانی با سیلی از موش های ویرانگر برمی گردند.

    تاریخ انتشار : 2022

     

    Sifu

    یک دانش آموز کونگ فو به دنبال انتقام گرفتن از گروهی متشکل از پنج قاتل که به طرز وحشیانه ای خانواده او را به قتل رسانده اند، می باشد.

    Sifu یک بازی اکشن ماجراجویی beat’em up است که سوم شخص می باشد.

    تاریخ انتشار : 8 فوریه 2022

     

    Dying Light 2

    Dying Light 2  یک بازی اکشن نقش آفرینی آینده است که توسط Techland ساخته و منتشر خواهد است. Dying Light 2 یک بازی ویدئویی ترسناک و نقش آفرینی اکشن است که دارای دنیای باز با مضمون آخرالزمانی زامبی است. داستان 20 سال پس از Dying Light، با بازی یک قهرمان جدید به نام آیدن کالدول (با صداپیشگی جونا اسکات)، که به مهارت های مختلف پارکور مجهز است.

     

    Suicide Squad: Kill The Justice League

    Suicide Squad: Kill the Justice League یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط شرکت Rocksteady Studios توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی ادامه‌ ی سری Batman: Arkham است و اولین بازی در این سری خواهد بود که بتمن را به عنوان شخصیت اصلی نخواهید داشت.

    تاریخ انتشار : 2022

     

    Ghostwire: Tokyo

    Ghostwire: Tokyo یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو Tango Gameworks توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این یک بازی اکشن ماجراجویی است که اول شخص می باشد. کاربر می تواند از توانایی های مختلف ماوراء الطبیعه برای شکست دادن ارواح در شهر توکیو استفاده کند.

    تاریخ انتشار : 2022

     

    Uncharted: Legacy Of Thieves Collection

    Uncharted: Legacy of Thieves Collection یک مجموعه بازسازی شده از دو بازی بزرگ از سری Uncharted (Uncharted 4: A Thief’s End و (Uncharted: The Lost Legacy می باشد.

    تاریخ انتشار : ژانویه 2022

     

    دیجیتال سنتر تداکس انواع بازی های Playstation را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در کمترین زمان در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا