معرفی کالانقد و بررسی

نقد و بررسی Amazfit GTR 2e

با اینکه در GTR 2e تغییرات کمی نسبت به مدل قبلی آن به چشم می‌خورد، این ساعت هوشمند با قیمتی ارزان ‌تر و عمر باتری بیشتر نسبت به GTR 2 ارزش خرید بالایی دارد.

  • با اینکه در GTR 2e تغییرات کمی نسبت به مدل قبلی آن به چشم می‌خورد، این ساعت هوشمند با قیمتی ارزان ‌تر و عمر باتری بیشتر نسبت به GTR 2 ارزش خرید بالایی دارد.

     

    طراحی و ساخت GTR 2e

    امیزفیت GTR 2e  با یک صفحه دایره ای بزرگ و یک بند سیلیکونی دارای طراحی بسیار مشابه نسبت به GTR 2 است. کابران می‌توانند ساعت را در رنگ های مشکی، سبز روشن یا خاکستری تهیه کنند.

    قاب اطراف این ساعت هوشمند از آلومینیوم ساخته شده و با شیشه پوشانده شده است.

    GTR 2e دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED می باشد و دارای پوشش ضد اثر انگشت است.

    GTR 2e دارای حسگر اپتیکال ضربان قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج، سنسور فشار هوا، سنسور دما، سنسور نور محیط می باشد و تا 5ATM ضد آب است و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

    GTR 2e
    GTR 2e

    نرم افزار و امکانات

    نمایشگر ضربان قلب در این ساعت بصورت دقیق کار می کند همچنین می‌تواند میزان استرس و میزان SpO2 شما را اندازه ‌گیری کند.

    از سایر امکانات ساعت می توان به زنگ هشدار، تقویم، اعلان های تلفن و پیش بینی آب و هوا اشاره کرد.

    با این حال، یکی از دلایل اصلی خرید این ساعت، توانایی های ردیابی تناسب اندام آن است. Amazfit GTR 2e دارای بیش از 90 حالت مختلف ورزشی است. این حالت ها شامل ورزش ‌های داخل سالن مانند یوگا، شنا و وزنه‌ برداری، تا ورزش‌های خارج از منزل مانند پیاده ‌روی، دوچرخه‌ سواری و دویدن و می باشند.

    ساعت هوشمن جی تی آر 2ایی زمان تمرین، مسافتی که طی کرده اید، کالری هایی که سوزانده اید و ضربان قلب شما را نیز ردیابی می کند و می سنجد.

    این ساعت دارای “تشخیص هوشمند” برای شش حالت ورزشی اصلی (پیاده روی، دویدن، بیضی، دوچرخه سواری، شنا در استخر و تردمیل) است که به طور خودکار تشخیص می دهد که شما در حال انجام یکی از این تمرینات هستید و آن را در برنامه شما ثبت می کند.

    باتری

    یکی از ویژگی های برجسته GTR 2e عمر باتری آن است. علیرغم داشتن همان باتری 471 میلی آمپر ساعتی GTR 2، به کمک حذف برخی از ویژگی ها میانگین عمر باتری تخمینی ساعت 24 روز شده است، یعنی ده روز بیشتر از ساعت GTR 2. این ساعت هوشمند همچنین با فعال بودن حالت استفاده اولیه می تواند تا 45 روز کار کند.

    شارژ ساعت تقریباً دو ساعت و نیم طول می کشد.

    نتیجه گیری

    Amazfit GTR 2e یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند Amazfit است که نسبت به قیمت آن بسیار خوب است، به خصوص در مورد عمر باتری. این یکی از بادوام ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است.

     

    شما می توانید برای خریداری آنلاین ساعت هوشمند Amazfit GTR 2e  به تداکس نمایندگی رسمی شیائومی در آذربایجان غربی به لینک https://www.tedax.ir/ مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا