راهنمای خریدمعرفی کالانقد و بررسی

بهترین تبلت های سال 2021

برترین‌ و پرفروشرین تبلت های 2021

  • تبلت‌ ها طی سال‌ های گذشته دچار تغییراتی شده‌اند که استفاده از آن‌ها برای کاربران بسیار ساده‌تر و لذت بخش‌تر شده است.ما لیستی از برترین‌ و پرفروشرین تبلت های 2021 را جمع‌ آوری کرده‌ ایم و آنها را به شما معرفی می کنیم.

    iPad mini (2021)

    تبلت
    تبلت

    شرکت اپل دو سال پس از عرضه آخرین تبلت مینی خود، سرانجام تصمیم گرفت که تغییراتی مدرن و اساسی را برای تبلت 8 اینچی خود ارائه دهد. طراحی آیپد مینی به وضوح از مدل‌های iPad Pro و Air (با حاشیه‌ های یکنواخت براق و بدون دکمه فیزیکی هوم)الهام گرفته شده است. چیپ A15 بایونیک در این تبلت عملکردی عالی دارد و حتی به راحتی آیپد ایر و مدل‌هایی به غیر از آیپد پرو را از میدان به درمی ‌کند. آیپد مینی با چهار گزینه رنگ متفاوت، پشتیبانی از نسل دوم Apple Pencil و عمر باتری عالی بهترین تبلت کوچک سال به نظر می رسد.

     

    iPad Pro 12.9 (2021)

    آیپد پرو 12.9 اینچی اپل (2021) را می توان به عنوان بهترین تبلتی که خرید در نظر گرفت. چیپست داخلی اپل M1 به تنهایی این تبلت را به یکی از قوی ترین ها در بازار تبدیل کرده است. شارژدهی باتری این تبلت عالی است و در مقایسه با مدل بزرگتر، از نظر ابعاد سازگاری بهتری با مجیک کیبورد دارد. آیپد پرو ۲۰۲۱ در کنار تراشه‌ی M1، اکنون امکان برقراری اتصال 5G را نیز دراختیار کاربر می ‌دهد و مدل ۱۲٫۹ اینچی‌ اش از همان فناوری به ‌کاررفته در نمایشگر ۵ هزار دلاری Pro Display XDR برای دستیابی به روشنایی فوق ‌العاده‌ی ۱۶۰۰ نیتی و کنتراست بسیار بالا استفاده می‌کند. این تبلت نمایشگر بسیار با کیفیتی دارد و اسپیکرهای ۴ گانه آن هم بسیار قوی‌ تر از انتظار هستند. گزینه های 1 ترابایتی و 2 ترابایتی با 16 گیگابایت رم عرضه می شوند. با کاهش ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر و حذف کلید Home از آیپد پرو، ژست‌های حرکتی آیفون به‌دنیای تبلت‌های اپل نیز راه یافتند و حسگر اثر انگشت نیز جای خود را به ماژول تشخیص چهره‌ی Face ID‌ داد.

     

    +Samsung Galaxy Tab S7

    اگر در بین بهترین تبلت های 2021 به دنبال یک مدل اندرویدی هستید، گلکسی تب اس ۷ پلاس بهترین انتخاب است. این مدل بزرگترین تبلت پرچمدار صفحه نمایش سامسونگ تا به امروز است و تمام ویژگی هایی را که می خواهید را به همراه دارد. پنل AMOLED 12.4 اینچی 120 هرتزی آن یکی از بهترین ‌ها در بین تبلت ها محسوب می شود. قلب تپنده تبلت پرچمدار سامسونگ چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است که قدرت بسیار بالایی دارد و تمامی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها را به راحتی اجرا می‌کند.

    این تبلت برای شارژدهی مناسب نیاز به یه باتری پرظرفیت داره که با توجه به ابعاد بزرگ این تبلت هم کار سختی برای شرکت سازنده به نظر نمیاد. سامسونگ هم به خوبی این نیازمندی رو درک کرده و یه باتری حجیم 10090 میلی آمپری رو توی بدنه Galaxy Tab S7 Plus قرار داده تا کاربر این تبلت بتونه بدون هیچ نگرانی از امکانات جذابش مثل اسپیکر چهارگانه یا رفرش ریت 120 هرتزی استفاده کنه. شارژدهی تبلت پرچمدار سامسونگ مطابق انتظار فوق‌العاده اس و میتونه با استفاده معمولی (ترکیبی از وب‌گردی و یک یا دو ساعت بازی سنگین) تا سه روز بدون نیاز به شارژ شدن پا به پا پاتون بیاد. گلکسی تب اس 7 پلاس از فست شارژ 45W پشتیبانی می کند.

    گلکسی تب S7 پلاس به یه سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و پیکسلای 1.0 میکرومتری اکتفا کرده که مطابق انتظار از فوکوس خودکار هم پشتیبانی می‌کنه. برای دوربین دوم یا اولترا واید هم از یه سنسور کوچیک 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.2 استفاده شده که از مشخصات هر دو دوربین پیداست که نباید انتظار ثبت نتایج عالی رو داشته باشیم.پ

     

    Samsung Galaxy Tab S7 FE

    گلکسی تب اس 7 اف ای (Galaxy Tab S7 FE) قرار است با گلچین بهترین ویژگی‌های گلکسی تب اس 7، آنها را با قیمتی مناسب و جذاب در اختیار ما قرار دهد Galaxy Tab S7 FE . به اندازه Galaxy Tab S7 Plus بزرگ است چرا که نمایشگر 12.4 اینچی با رزولوشن زیاد دارد هرچند این ‌بار پنل آن TFT LCD با نرخ بازسازی 60 هرتزی است این دستگاه همچنین، جدیدترین نسخه اندروید و One UI را درون خود نصب شده دارد و به صورت پیش ‌فرض از حالت تبلت پشتیبانی می‌کند و حالت DeX هم در آن در دسترس قرار گرفته است تا با بهره‌مندی از آن به طور بیسیم، به تلویزیون وصل شوید. عمر باتری سلول عظیم 10090 میلی آمپر ساعتی با توجه به صفحه نمایش بزرگ کم مصرف مناسب است. به خاطر داشته باشید که بسته به مدل وای فای (Snapdragon 778G 5G) در مقابل مدل 5G (Snapdragon 750G 5G) ، چیپست های مختلفی دریافت می کنید.

     

    Xiaomi Pad 5

    شیائومی ثابت کرده با کیفیت ساخت مطمئن و ارائه قابلیت های جدید و به روز می تواند جایگاه ویژه خود را کسب کند. این برند تا کنون با عرضه انواع گوشی موبایل و لپ تاپ ,طوفانی بزرگ در بازار به پا کرده و مدتی است که جدیدترین تبلت خود را نیز ارائه کرده است. تبلت شیائومی Xiaomi Pad 5 Pro مدت زیادی نیست که آماده خرید کاربران شده اما خیلی زود توانسته توجه علاقه مندان به دستگاه های هوشمند را جلب کرده و با آی پد و گلکسی تب مقایسه گردد.

    صفحه نمایش 11 اینچی شیائومی پد 5 برای تماشای برنامه های تلویزیونی، ویدیوهای یوتیوب یا مسابقات ورزشی تجربه لذت بخشی را ارائه می دهد. این پنل هر دو قابلیت HDR10 و Dolby Vision را دارد و در صورت نیاز به روشنایی مناسبی می رسد.

    شیائومی در زمینه سخت افزار و کارایی این تبلت نیز کم نگذاشته و آن را به یکی از قدرتمندترین چیپست های حال حاضر یعنی اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز نموده است. که البته به خوبی با اتصال ۵G نیز هماهنگ بوده و بالاترین سرعت اینترنت داده را فراهم می کند.

    یکی از بزرگترین مزایای تبلت شیائومی مدل Mi Pad 5 Pro بهره مندی آن از یک باتری بزرگ با ظرفیتی معادل ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که ۱۰ ساعت کار و بازی مداوم را تضمین می کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا