اپل کدهراهنمای خرید

چرا آیفون را قسطی بخریم؟

چهار نکته مهم که چرا باید ایفون را اقساطی خرید .

  • حتما برای شما پیش آمده است که به دلیل قیمت بالای آیفون از خرید ان منصرف شده اید و یا تمایلی به خرید اقساطی ایفون نداشتید .

    ما اینجا دلایلی را ارائه می کنیم که خرید اقساطی آیفون بهترین گزینه برای خرید آیفون است

     

    تورم و قیمت متغیر آیفون

    با توجه به تورم شدیدی که در کشورمان وجود دارد قیمت کالا به صورت لحظه ای و در دراز مدت به صورت فاحشی باعث اختلاف قیمت کالا می شود .

    لذا شما با خرید اقساطی هم صاحب کالا شده و با کارمزد کمی که بابت اقساط پرداخت می کنید تورم را مهار میکنید .

    بر فرض مثال اگر شما در سال 1401 آیفون 13 پرو مکس 256 گیگ را به قیمت 38 میلیون تومان به صورت اقساطی از فروشگاه تداکس خریداری می کردید در شرایطی که 20 میلیون پیش پرداخت پرداخت میکردید طی اقساط یک ساله فقط 8 میلیون کارمزد اقساط میدادید که به صورت کلی قیمت آیفون 13 پرو مکس به 46 میلیون تومان تمام می شد در صورتی که همین امروز اقدام به خرید ایفون 13 پرو مکس 256 گیگ کنید حداقل باید مبلغ 100 میلیون تومان را پرداخت کنید .

    با این تفاسیر خرید اقساطی آیفون بسیار معقولانه و به صرفه تر خواهد بود .

    قیمت آیفون

    بی شک مهم ترین بازدارنده خرید آیفون قیمت بسیار بالای گوشی اپل است که باغث تردید و حتی در مواقعی پشیمانی از خرید می شوید .

    با خرید اقساطی آیفون از اپل استور ارومیه با حداقل پیش پرداخت و کمترین کارمزد می توانید به راحتی و بدون آنکه فشار مالی بر شما وارد شود ایفون مورد نظر خود را به صورت اقساطی طی بلند مدت خریداری نمایید .

    کارمزد پایین فروش اقساطی آیفون

    با توجه به تورم 50 درصدی کشورمان کارمزد پایین فروش اقساطی واقعا قابل مقایسه نیست و با خرید اقساطی آیفون شما یک معامله برد برد خواهید داشت .

    شما می توانید با پایین ترین کارمزد و کمترین قیمت آیفون را به صورت اقساطی از فروشگاه ارومیه خریداری نمایید .

    فروش اقساطی بلند مدت آیفون

    با امکان تقسیط بندی طولانی مدت با کمترین میزان پرداخت اقساط به راحتی نه نگران تغیر قیمت ایفون خواهید بود و نه منجر به پرداخت مبالغ زیادی می شوید .

    شما می توانید با امکان انتخاب اقساط خود به پایین ترین میزان قسط های ایفون خود را به راحتی و با بهترین شرایط پرداخت کنید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا