اخبارتکنولوژیعلم و دانش

هر آنچه در مورد آیفون 14 می دانیم

آیفون 14 یکی از مورد انتظارترین گوشی های سال آینده است.

  • هنوز چند ماه تا معرفی مدل‌ های آیفون 14 (که در سپتامبر 2022 منتظر آن هستیم)فاصله داریم. از آنجایی که ظاهرا قرار است اپل در این سری دست به تغییرات عمده‌ای بزند، شایعات و اخبار زیادی در مورد گوشی اپل آیفون ۱۴ (iPhone 14) به گوشمان رسیده.

     

    آیفون 14 یکی از مورد انتظارترین گوشی های سال آینده است. اگرچه چندین ماه تا عرضه آیفون 14 فاصله داریم، اما شایعات مکرر به ما کمک کرده است تا اطلاعات زیادی درباره گوشی به دست آوریم.

    شرکت اپل به احتمال زیاد آیفون مینی را از سری 14 حذف می کند و بیشتر بر روی مدل های بزرگتر تمرکز می کند. ما انتظار داریم آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی را ببینیم.

    آیفون 14

    طراحی آیفون 14

    از سال 2017، گوشی های آیفون‌ دارای یک ناچ سلفی برای  فیس آیدی هستند، اما انتظار می رود که با عرضه آیفون بعدی این وضعیت تغییر کند.

    احتمالا مدل های آیفون در 2022 دارای طراحی بدون ناچ با Face ID در زیر نمایشگر و یک hole punch در مرکز برای دوربین جلو باشند. ناچ به معنی بریدگی یا شکاف است یعنی شما بخشی از صفحه نمایش خود را توسط این بریدگی از دست می دهید. حالا با گذشت چند سال طراحی hole punch این بریدگی را به حداقل می رساند و نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی را افزایش می دهد.

    آیفون جدید با بدنه ضخیم تر خود می تواند برامدگی دوربین را نیز از بین ببرد و با بدنه هم سطح کند.

    این بدنه دارای پشتی تیتانیومی می باشد که توسط یک سطح شیشه ای محافظت می شود.

     

    بهبود عملکرد دوربین آیفون 14

    این احتمال وجود دارد که اپل یک لنز زوم “پریسکوپ” را معرفی کند که امکان زوم اپتیکال بسیار بیشتری را فراهم می کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این لنز در سال 2022 یا 2023 عرضه خواهد شد.

     مدل های پرو همچنین می توانند دوربین های 48 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 8K داشته باشند.

     

    شما می توانید انواع سری آیفون را به صورت حضوری از دیجیتال سنتر تداکس ،نمایندگی اپل در استان آذربایجان غربی،واقع در خیابان شیخ تپه-مابین کوی ۶و۸  و یا به صورت غیر حضوری از فروشگاه آنلاین تداکس به آدرس www.tedax.ir خریداری کنید.

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا