اخبار

دیجیتال سنتر تداکس

دیجیتال سنتر تداکس زیر نظر شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمند  فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده و قرارداد همکاری با شرکت ها و برند های معتبر بسته و با اخذ نمایندگی های این شرکت ها و برندها گامی دیگر در جهت پیشرفت فروش آنلاین و حضوری برداشته است .

  • فروشگاه دیجیتال سنتر تداکس

     

    دیجیتال سنتر تداکس زیر نظر شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمند  فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده و قرارداد همکاری با شرکت ها و برند های معتبر بسته و با اخذ نمایندگی های این شرکت ها و برندها گامی دیگر در جهت پیشرفت فروش آنلاین و حضوری برداشته است .

    دیجیتال سنتر تداکس

     

    نمایندگی اپل ارومیه

     

    موبایل تداکس نمایندگی اپل ارومیه فروش محصولات اپل و همچنین خدمات پس از فروش محصولات اپل ارومیه شامل آیفون، آیپد،  مک بوک، اپل واچ وایرپاد از اصلی ترین تخصص موبایل تداکس در ارومیه می باشد.

    فروشگاه موبایل تداکس نمایندگی اپل استور ارومیه با فراهم کردن گوشی های آیفون بصورت ریجستر شده و دارای گارانتی تضمین خرید شما در مورد خرید این کالای پر طرفدار می باشد.

    تداکس شامل دو بخش فروش و تعمیرات محصولات اپل می ‌باشد. بخش فروش این مرکز از کارشناسان حرفه ای تشکیل شده است که ضمن معرفی هر یک از محصولات اپل و مدل‌های مختلف آن‌ها به کاربران، آن‌ها را برای خرید دستگاه مورد نیاز خود متناسب با بودجه‌ای که دارند راهنمایی می ‌کنند.

    آیفون اپل

    به دنبال خرید هر کدام از گوشی‌های آیفون که باشید و هر مشکلی که گریبان‌گیر گوشی شما شده باشد، می‌توانید از خدمات فروش و تعمیرات نمایندگی آیفون اپل استفاده کنید.

    این مرکز از دو بخش فروش و تعمیرات گوشی‌های آیفون تشکیل شده است که بخش فروش آن دارای کارشناسان خبره‌ ای است که خدمات فروش گوشی‌های آیفون( آیفون 11 , آیفون اس ای , آیفو 12 مینی , آیفون 12 , آیفون 12 پرو , آیفون 12 پرو مکس , آیفون 13 مینی , آیفون 13 , آیفون 13 پرو , آیفون 13 پرو مکس ) را متناسب با نیاز و بودجه ‌ای که دارید به شما ارائه می‌ دهند.

     

    مک بوک اپل

    این مرکز نه تنها کارشناسانی دارد که با در نظر گرفتن بودجه و نیاز شما بهترین مدل‌های مک بوک را به شما معرفی کرده و شما را راهنمایی می‌کنند؛ بلکه دارای تعمیرکارانی است که ابتدا با عیب‌ یابی مشکل اصلی سیستم شما را پیدا کرده و هزینه تعمیرات آن را برآورد می ‌کنند.

    لوازم جانبی محصولات اپل

    فروشگاه موبایل تداکس نمایندگی اپل ارومیه و اولین مرکز اپل ارومیه و برندشاپ تخصصی آیفون در ارومیه بوده و با فراهم کردن برندهای اصلی و اورجینال و مطرح بازار فناوری خیال مشتریان خود را از جانب تهیه لوازم جانبی راحت کرده است .

     

    آی مک اپل

    آی مک نوعی کامپیوتر بدون کیس است که تمامی اجزاء آن در یک مانیتور جمع شده اند. نمایندگی اپل ارومیه آی مک اپل با این هدف راه اندازی شده که متقاضیان خرید این محصول بتوانند با اطمینان خاطر اقدام به خرید آن نمایند.

     

    نمایندگی شیائومی ارومیه

     

    تمامی لوازم جانبی محصولات شیائومی ،تعمیرات دستگاه های شیائومی ، و تمامی قطعات گوشی های موبایل شیائومی در فروشگاه موبایل تداکس موجود میباشد.

    دیجیتال سنتر تداکس

    شما میتوانید تمامی محصولات شیائومی را اعم از پاوربانک شیائومی , هدفون بلوتوثی شیائومی , کاور گوشی شیائومی , آداپتور شیائومی , کابل شیائومی , شارژر فندکی شیائومی و هر محصولی که فکرش را بکنید از نمایندگی لوازم شیائومی ارومیه خریداری کنید .

    از این دسته می‌توان به شرکت‌های MIJIA، QCY، Yeelight ، Deerma ، Amazefit ، Haylou، و بسیاری دیگر اشاره کرد.

     

    محصولات Amazefit

    محصولات آمازفیت توسط شرکتی که زیر مجموعه ‌ای از شیائومی است، به نام Huami ساخته می‌شود. تخصص شرکت هوآمی تکنولوژی، در ساختن انواع ساعت و دستبند هوشمند می باشد.

    دیجیتال سنتر تداکس

    از جمله این ساعت‌ها می‌توان به ساعت  GTR و GTS  آمازفیت، ساعت آمازفیت Bip و بسیاری دیگر اشاره کرد.

     

    هدفون بلوتوثی شیائومی

    انواع هدفون بلوتوثی های ایرداتز،  QCY و هایلو را نمایندگی محصولات شیائومی به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید .

    شما میتوانید تنوع خارق العاده هدفون بلوتوثی رو از فروشگاه محصولات شیائومی ببینید و انتخاب کنید .

    دیجیتال سنتر تداکس

     

    تلویزیون و مانیتور شیائومی

    مانیتور و تلویزیون های شیائومی از جمله محصولات جدید و باکیفیت کمپانی شیائومی است که محبوبیت آن بین خریداران تلویزیون افزایش یافته است.

    این تلویزیون ها در سری های 4s- p1- mi surface- Qled tv- mi desktop به صورت گلوبال هم اکنون عرضه شده اند.

    شما می توانید انواع تلویزیون و مانیتور های شیائومی را به صورت حضوری و به زودی از دیجیتال سنتر تداکس ،نمایندگی شیائومی در استان آذربایجان غربی،واقع در خیابان شیخ تپه-مابین کوی ۶و۸  و یا به صورت غیر حضوری از فروشگاه آنلاین تداکس به آدرس www.tedax.ir خریداری کنید.

     

    پاوربانک شیائومی

    اگر دنبال پاوبانک خوب می گردید پیشنهاد ما به شما پاوربانک شیائومی و پاوربانک ردمی است که می توانید در ظرفیت های 10000 و 20000 میلی آمپر از نمایندگی شیائومی در ارومیه تهیه کنید .

    پاور بانک های شیائومی و پاوربانک های ردمی با تکنولوژی فست شارژ گوشی موبایل شما را در کمترین زمان ممکن شارژ میکنند .

    تمامی پاوربانک های شیائومی و ردمی دارای گارانتی 18 ماهه شرکتی در نمایندگی محصولات شیائومی هستند .

     

    نمایندگی سامسونگ

    سامسونگ با موفقیت در تجارت لوازم الکترونیکی خود، در سطح جهانی به‌عنوان یک پیشرو صنعت در عرصه فناوری شناخته شده است و اکنون به‌عنوان یکی از 10 برند برتر جهانی قرار گرفته است.

    دیجیتال سنتر تداکس

    گوشی موبایل سامسونگ

    فروشگاه تداکس انواع مختلف گوشی های سامسونگ از پرچم دار گرفته تا گوشی های رده متوسط را داراست.

    سامسونگ در سال 2021 گوشی های پرچم دار خود یعنی اس 21 الترا,اس 21 پلاس ، اس 21 و زد فولد 3 را معرفی کرد که امکان پشتیبانی از اینرتنت 5 جی را نیز به آن ها افزوده است. همچنین بعضی از پر فروش ترین گوشی های میان رده سامسونگ مانند آ72 و آ52 اس را که دو مدل قبلی آن ها یعنی آ30 و آ52 که جز پر فروش ترین گوشی های سامسونگ بوده اند را روانه بازار کرده است.

    تبلت سامسونگ

    سامسونگ در زمینه ی تبلت نیز حرفی برای گفتن دارد.

    تبلت های سامسونگ دارای پردازنده های قوی و کارایی بسیار عالی می باشند.شاید هم رده تبلت های اپل نباشند ولی در مقایسه با تبلت های اپل دارای قیمت بسیار مناسب تری می باشند و می تواند نیاز های روزمره و حتی کار های اداری شما را راه بیاندازد.

    تبلت های سامسونگ از بهترین و پر فروش ترین آن ها عبارت هستند: Samsung Galaxy Tab S7+

    Samsung Galaxy Tab S7-Samsung Galaxy Tab S6 Lite-Samsung Galaxy Tab A7 Lite

    دیجیتال سنتر تداکس

     

    ساعت های هوشمند سامسونگ

    اگر شما دوست دار اندروید هستید و همچنین می خواهید ساعتی با طراحی منحصر به فرد و زیبا را در اختیار داشته باشید ساعت های هوشمند سامسونگ بهترین گزینه می باشند.

    سامسونگ ساعت های هوشمند خود را با کیفیت بسیار خوب و طراحی های منحصر به فرد می سازد که طرفدار های بسیاری نیز دارد.

    بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ: Samsung Galaxy Watch Active (40mm),Samsung Galaxy Watch Active 2(40mm),Samsung Galaxy Watch(42mm),Samsung Galaxy Watch(46mm) , Samsung Galaxy Watch Active 2(44mm می باشند.

    شما همچنان می توانید برای خریداری ساعت های هوشمند سامسونگ به سایت رسمی تداکس نمایندگی رسمی سامسونگ در آذربایجان غربی مراجعه کنید.

     

    هدفون بلوتوثی سامسونگ

    بی شک یکی از بهترین برند های هدفون های بی سیم موجود سامسونگ می باشد.

    سامسونگ دارای یکی از زیباترین و با کیفیت ترین هدفون های بی سیم موجود می باشد.سامسونگ سالانه هدفون های بی سیم جدیدی را وارد بازار می کند تا طرفداران خود را بروز نگه دارد.

    بهترین هدفون های بی سیم موجود سامسونگ را می توان به  galaxy buds pro-galaxy buds live-galaxy buds2-  اشاره کرد.

    شما کاربران عزیز می توانید برای خریداری هدفون های بی سیم سامسونگ به فروشگاه رسمی تداکس نمایندگی رسمی سامسونگ در آذربایجان غربی مراجعه کنید.

     

     

    فروش انواع  کنسول بازی

    تداکس نمایندگی رسمی کنسول های پلی استیشن در ارومیه میباشد و فروش محصولات و لوازم جانبی این برند و کلیه خدمات مربوط به نرم افزاری (نصب بازی) و سخت افزاری (تعمیرات) محصولات این برند را ارائه می نماید.

    دیجیتال سنتر تداکس انواع بازی های Playstation را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در کمترین زمان در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

    تمامی قطعات سخت افزاری کنسول های PS در این مرکز موجود می باشد و توسط تکنیسین های فنی تداکس قابل تعمیر و تعویض می باشند.

     

     

    فروش اقساطی

    فروشگاه تداکس انواع گوشی موبایل را به صورت اقساطی طی اقساط 2 الی 12 ماهه با کمترین کارمزد ماهانه به فروش می رساند

    شما می توانید انواع گوشی موبایل را طی اقساط بلند مدت از فروشگاه تداکس خریداری کنید

    دیجیتال سنتر تداکس با کمترین کارمزد ماهانه در سطح استان آذربایجان غربی انواع گوشی موبایل را به فروش می رساند .

    بدون نیاز به ضامن و پیش پرداخت و طی اقساط بلند مدت به صورت اقساطی از دیجیتال سنتر تداکس خریداری کنید .

    شما می توانید هر برند گوشی اعم از اپل , سامسونگ , شیائومی و …. را به صورت نقد و اقساطی از فروشگاه تداکس خریداری کنید .

    فروشگاه تداکس انواع گوشی موبایل , کنسول بازی , لوازم خانگی را طی اقساط بلند مدت و کمترین کارمزد ماهانه به صورت اقساطی به فروش می رساند .

    شرایط استثنایی فروش اقساطی

    شما می توانید تنها با یک فقره چک ضمانت و بدون ضامن طی اقساط بلند مدت از فروشگاه تداکس اقساطی خریداری کنید

    به صورت ماهانه اقساط خود را آنلاین و به راحتی از سامانه لیزینگ تداکس پرداخت کنید .

     

    • شرایط اقساطی گوشی های موبایل و لوازم جانبی الی 12 ماهه با چک کارمندی یا چک آزاد معتبر (بدون برگشتی)  قابل خرید میباشد.
    • یک فقره چک ضمانت مبلغ مجموع اقساط و به تاریخ سر رسد اولین اقساط خواهد بود .
    • چک ضمانت بایستی از نوع صیادی بوده و برای مبالغ بیشتر از 15 میلیون تومان صرفا چک صیاد بنفش قابل قبول می باشد .
    • اقساط با مدت زمان 3 ماه و کمتر از 3 ماه صرفاً بصورت چکی بوده و برای مدت زمان 4 ماه و یا بیشتر بصورت اقساطی یا چکی میباشد.
    • کارمزد فروش اقساطی ماهانه کمترین درصد کل مبلغ میباشد که مبلغ پیش پرداخت از کل مبلغ کسر و سپس کارمزد اضافه خواهد گردید .
    • هیچ گونه ضامنی نیاز نمیباشد.
    • کلیه کالاها و محصولات با گارانتی شرکتی و بصورت رسمی میباشند.
    • قیمتها پایین ترین قیمت در بازار بوده و  بصورت لحظه ای و سراسری آپدیت میشود
    • مبلغ پیش پرداخت برای کلیه ی محصولات تا سقف 10 میلیون برای کارمندان و صاحبین پروانه کسب اختیاری و برای چک های آزاد حداقل یک پنجم مبلغ کل میباشد.
    • برای کالاهایی که قیمت آنها بالای 10 میلیون تومان است برای کارمندان و صاحبین پروانه کسب حداقل یک پنجم مبلغ کل و برای چک های آزاد حداقل یک سوم است
    • جعبه و رجیستری دستگاه های تلفن همراه تا زمان تسویه حساب در مرکز فروشگاه تداکس امانت میباشد

     

    دیجیتال سنتر تداکس

    تعمیرات

    کارشناسان خبره در بخش تعمیرات دیجیتال سنتر تداکس انواع گوشی های اپل , سامسونگ , شیائومی را به صورت تخصصی و با کم ترین ریسک تعمیر می کنند .

     

    کارشناسان فنی تداکس هرگونه عیب , نقص , شکستگی گوشی موبایل شما را به بهترین و در اسرع وقت برطرف می کنند .

    شما بدون هیچ گونه نگرانی و در کمترین زمان گوشی خراب خود را همانند روز اول از تداکس تحویل بگیرید .

    تیم تخصصی تعمیرات تداکس با کادری مجرب و حرفه ای با کم ترین ریسک انواع تعمیرات گوشی موبایل اعم از شکستگی , تعویض تاچ ال سی دی گوشی موبایل , تعویض باتری , تعویض قطعه مورد نظر , مشکلات آی سی , بورد و تعوض آن ها با قطعه های کاملا اورجینال انجام می دهد .

     

    تدبیر توان اکسیر هوشمند

    دیجیتال سنتر تداکس زیر نظر شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمند فعالیت خود را در زمینه لوازم دیجیتال فعالیت می کند .

    دیجیتال سنتر تداکس

    شرکت سهامی خاص تدبیر توان اکسیر هوشمند در تاریخ 29/02/1400 به شماره ثبت 19568 به شناسه ملی 14010037847 ثبت شده

    موضوع فعالیت شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمند تهی  ه و تولید و خرید و فروش و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و تجهیزات رایانه ای , اخذ وام و تسهیلات از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری انعقاد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی  , خرید و فروش تهیه , تولید , صادرات و واردات انواع گوشی تلفن همراه و تلفن ثابت , لب تاپ , تبلت , کامپیوتر , کلیه قطعات سخت افزاری و نرم افزاری آنها و ارائه خدمات پس از فروش آن ها , ارائه خدمات اینترنتی در حوزه تعمیرات تلفن های هوشمند , ارائه کلیه خدمات مربوط به موبایل , لوتزم جانبی , تعمیرات موبایل فروش اقساطی انواع کالاهای حوزه دیجیتال , تلفن همراه و تبلت و لوازم خانگی و آشپزخانه و لوازم آرایشی و لوازم مصرفی خانه وتجهیزات ساختمان هوشمند سازی منازل و کارخانجات و ادارات می باشد

     

    فروش عمده

    دیجیتال سنتر تداکس علاوه بر فروش خرده به صورت عمده نیز انواع لوازم دیجیتال را اعم از گوشی موبایل , لب تاپ , تبلت , کامپیوتر , لوازم جانبی موبایل , لوازم جانبی کالای دیجیتال را به صورت عمده به فروش می رساند .

    همکاران محترم حوزه دیجیتال در اقصی نقاط کشور می توانند کالای دیجیتال مورد نظر خود را به قیمت عمده و با ضمانت کیفیت از فروشگاه تداکس خریداری کنند .

    فروشگاه تداکس با تضمین اصالت کالا، انواع کالای دیجیتال را با کمترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به دست همکاران محترم می رساند .

     

     

    فروش سازمانی :

    شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمند  عقد قرارداد رسمی با ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی برای فروش اقساطی انواع تلفن همراه , تب لت , لب تاپ و انواع کالای دیجیتال را دارد

     

    در صورتی هر سازمان و ارگانی قراردادی با دیجیتال سنتر تداکس منعقد کند علاوه بر تخفیف ویژه برای پرسنل و کارمندان خود از مزایای ویژه ای برخوردار می شود

    از مزایای عقد قرارداد با شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمند می شود به خرید اقساطی با کمترین کارمزد و بدون پیش پرداخت از دیجیتال سنتر تداکس اشاره کرد .

    و در صورتی که پرسنل و کارمندان هر ارگانی که قرارداد با شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمند داشته باشند می توانند از تخفیفات ویژه فروش نقدی بهره مند شوند .

    شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمند با هر سازمان دولتی و خصوصی به صورت کوتاه مدت و بلند مدت قرارداد عقد می کند .

    پرسنل هر ارگانی که با شرکت تدیر توان اکسیر هوشمند قرارداد داشته  باشند می توانند هر گوشی موبایل به صورت اقساطی طی اقساط بلند مدت 2 الی 12 ماهه از دیجیتال سنتر تداکس با کمترین کارمزد خریداری کنند

    علاوه بر شرایط ویژه اقساطی برای پرسنل و کارمندان ارگان ها جشنواره های ویژه و تخفیفات گسترده انواع لوازم جانبی گوشی موبایل می توانید بهره ببرید

     

    فروش رسمی:

    شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمند به سازمان ها ارگان ها و شرکت ها که خواهان فاکتور رسمی مباشند فاکتور رسمی ارائه می دهد

    لازم به ذکر است فاکتور ارائه شده در دسته بندی گوی موبایل بدون اضفه بلغ می باشد .

    شما با خیال راحت و بدون ارزش افزوده گوش موبایل خودهمراه فاک از دیجیتال سنتر تداکس خریداری کنید  .

    با عقد قرارداد با شرکت تدبیر توان اکسیر هوشمد علاوه بر مزایای خرید اقساطی , خفیف ویزه نقدی از دریافت فاکتور رسمی بدونپرداخت مبلغ اضافی برخوردار شوید  .

    در صورتی که گوشی موبایل خود را از دیجیتال سنتر تداکس خریداری کرده باشید و خواهان فاکتور رسمی از فروشگاه باشید می توانید فاکتور رسمی را بدون ارزش افزوده دریافت نمایید.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا