آموزشاخبارعلم و دانش

مشکل خاموشی پوکو ام 3

دلایل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 بعد از آپدیت کردن آن

  • گوشی پوکو ام 3 پس از آخرین به روز رسانی برای برخی از کاربران روشن نمی‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 بپردازیم.

    پوکو ام 3 یک گوشی مقرون به صرفه بوده که در نوامبر سال گذشته عرضه شده است. این گوشی نسبت به قیمت خود مشخصات بسیار عالی و کیفیت خوبی دارد اما موضوعی که باعث شده این گوشی به یکی از پر طرفدارترین محصولات دنیا تبدیل شود طراحی و دیزاین آن بوده است.

    گوشی های شیائومی پوکو M3، با ظاهر و امکانات جذاب و همچنین قیمت مناسب، با ورود به بازار، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کردند. اما سیل شکایت های کاربران از گوشی های سری پوکو، باعث شد شرکت شیائومی اعلام کند که این مشکلات، در نسخه های جدید سری پوکو حل می شود.

    چند وقتی است مشکل بسیار عجیب گریبان مالکین شیائومی POCO M3 را گرفته شاید باور نکنید اما از هر 10 گوشی پوکو ام 3 حدودا 7 تای آنها بدون دلیل پس از بروزرسانی یا فکتوری ریست خاموش شده است.

    پوکو ام 3
    پوکو ام 3

    روش های حل مشکل خراب شدن گوشی شیائومی پوکو ام 3

    1.  پس از خرید گوشی پوکو ام 3، گوشی را ریست فکتوری کنید. ریست فکتوری موجب باطل شدن گارانتی نمی شود، پس بدون نگرانی، این کار را انجام دهید.
    2.  میو ای خود را بصورت آفلاین آپدیت کنید. بسیاری از کاربران با آپدیت رام از طریق سیم کارت با مشکل مواجه شده اند؛ به طوری که رام گوشی آنها درست کار نمی کند. برای بررسی وجود آپدیت جدید، فقط از طریق سایت رسمی en.miui.com دانلود آپدیت را انجام دهید. در صورت عدم مشاهده آیکن downloads، از طریق ویندوز برای آپدیت گوشی اقدام کنید.
    3.  برنامه و اپلیکیشن ها را از طریق Google store یا فروشگاه گوگل انجام دهید.
    4.  آخرین راه حل این مشکل به گونه‌ ای است که باید باتری خود را به طور کامل خالی کنید. برای انجام این کار گوشی تلفن خود را کنار گذاشته تا سطح باتری آن تا صفر درصد کاهش پیدا کرده و خاموش شود.
    5. یکی از بدترین ویژگی های گوشی پوکو M3، این است که نصب برنامه های جدید، به مرور زمان انجام می شود. همچنین، این برند با نصب هر برنامه ای سازگار نیست و در صورت نصب برنامه های ناسازگار، ممکن است عملکرد رام گوشی به شدت دچار مشکل شود. بنابراین، برای حل مشکل خراب شدن گوشی شیائومی POCOm3 ، بهتر است برنامه های جدید را با فاصله زمانی زیاد نصب کنید تا اگر مشکلی به وجود آمد، بتوانید منشا آن را شناسایی کنید.
    6. برای تعدادی ار کاربران مشکل خاموشی در حین شارژ شدن گوشی اتفاق افتاده و حدس کاربر این می باشد که گوشی شارژ نشده است و دوباره گوشی را به شارژر متصل می نماید که متاسفانه مشکل باز هم برطرف نمی گردد. برای رفع این مشکل شما می توانید مثل مرحله قبل گوشی را با نگه داشتن همزمان کلید ولوم پایین و کلید پاور به مدت 10 تا 15 ثانیه گوشی را ری استارت نمایید.
    7. ضربه خوردن گوشی یکی از عوامل شایع خاموش شدن گوشی در اکثر دستگاه های الکترونیکی اتفاق می افتد. اما یکی از عیب های شایع در گوشی پوکو ام 3 ضربه خفیف می باشد که باعث خاموش شدن این مدل می شود.
    8.  هنگام شارژ کردن یا انجام کارهای سنگین، دقت کنید که دمای گوشی، از 45 درجه عبور نکند. مکان های خیلی گرم و گارد و گلس نامرغوب، در افزایش دمای گوشی بسیار موثر هستند.

    تمامی قطعات سخت افزاری گوشی موبایل شیائومی پوکو ام 3 در نمایندگی شیائومی موجود می باشد و توسط تکنیسین های فنی د یجیتال سنتر تداکس قابل تعمیر و تعویض می باشند.

    حل مشکل خاموشی پوکو M3

    قبل از اینکه بریم سراغ آموزش یه نکته بگم خدمت خریداران این گوشی

    حل مشکل خاموشی این مدل چه نرم افزاری باشد یا سخت افزاری نیازمند ابزار تخصصی چون دانگل . باکس و هویه هوا گرم (هیتر) میباشد.

    ب هیچ وجه بدون داشتن دانش کافی گوشی رو دستکاری نکنید .

    توصیه میشود گوشی تحت نظر تکنسین تعمیرات گوشی موبایل تعمیر شود

    خاموشی این گوشی دو دلیل داره

    1: نرم افزار

    2: سخت افزار

    که معمولا گزینه دوم میباشد دلیل خاموشی پوکو ام 3

    خاموشی گوشی موبایل شیائومی پوکو ام 3  بر اثر یک قطعه معیوب میباشد که در مسیر شارژ قرار دارد

    و در نهایت بعد رفع این مشکل خاموشی پوکو ام 3 به طور کامل حل میشود و مالک گوشی موبایل میتواند با خیال راحت از گوشی استفاده نماید.

    با تشکر تداکس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا