بدون دسته بندیراهنمای خریدمعرفی کالانقد و بررسی

مقایسه ایرپادز سری 3 و ایرپادز پرو اپل

مقاله ما به شما در تصمیم گیری بین ایرپاد 3 و ایرپاد پرو کمک می کند.

  • اگر قصد خرید ایرپادهای اپل را دارید بهتر است ابتدا به مقایسه ایرپاد 3 (AirPods 3) و ایرپاد پرو (AirPods Pro) بپردازید تا با تفاوت های آن‌ها آشنا شوید. مقاله ما به شما در تصمیم گیری بین ایرپاد 3 و ایرپاد پرو کمک می کند.

    جفت این هدفون ها دارای ساقه کوتاه‌ تر با سر منحنی هستند و کیفیت صدای بهتری را نسبت به ایرپاد استاندارد ارائه می‌دهند. تفاوت های واقعی در نهایت به حذف نویز و نوع سرِ گوش هدفون برمی گردد.

    ایرپاد نسل 3 جدید اپل شباهت های زیادی نسبت به ایرپاد پرو دارد.

    تفاوت اصلی بین ایرپاد3 و ایرپاد پرو قابلیت حذف نویز(نویز کنسلینگ) فعال است که همچنان منحصر به ایرپاد پرو است.

     

    طراحی

    پرو
    پرو

    جدیدترین الهام گیری اپل از ایرپادپرو ، با ساقه‌های کوچک‌ تر، حسگرهای جدید ، و گوشواره‌ های زاویه ‌دار برای قرار گیری هرچه بهتر درون گوش همراه شده است. ایرپادز سری 3 نیز مانند AirPods Pro در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند که می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در حین ورزش و فعالیت های خارج از منزل باشد.

    با توجه به اینکه ایرپاد ۳ قابلیت نویز کنسلینگ را بهمراه ندارد ، هر هدفون این مجموعه دارای وزن کمتری است.به طور کلی وزن هر هدفون ایرپاد۳ حدود ۴ گرم است و این در حالی است که وزن هرهدفون ایرپاد پرو ، ۵.۴ گرم بوده است.

     

    صدا

    پرو
    پرو

    صدای فضایی فناوری جدیدی است که با بهره گیری از این ویژگی می‌توانید از موزیک ‌های دارای قابلیت فضایی اپل موزیک و همچنین فیلم‌ ها و نمایش‌ هایی که به شما احساس حضور در سینما را می‌دهند، بهره کامل را ببرید. اپل این ویژگی را در آپدیت iOS 14 سال گذشته به AirPods Pro معرفی کرد و ظاهراً این ویژگی در حال تبدیل شدن به بخش اصلی تجربه AirPods3 است.

     

    عملکرد و باتری

    به طور کلی ایرپاد ۳ در این بخش می تواند برنده ای قاطعانه و صد البته به لطف بهره نگرفتن از قابلیت های نویز کنسلینگ و باتری های جدید باشد.

    نسل سوم ایرپادها عمر باتری بیشتری نسبت به نسل های قبلی خود دارند. ایرپادز 3 با یک بار شارژ 6 ساعت و با فعال کردن صدای فضایی تا 5 ساعت کار می کنند. شما همچنین تا 4 ساعت زمان مکالمه خواهید داشت.

    در مقایسه، AirPods Pro تا 4.5 ساعت با یک بار شارژ و 5 ساعت در صورت غیرفعال کردن حالت حذف نویز فعال کار می کند. طبق گفته اپل، ایرپاد پرو 3.5 ساعت زمان مکالمه را ارائه می دهد.

    هر دو نسل سوم AirPods و AirPods Pro دارای تراشه H1 اپل هستند، بنابراین ب عملکرد مشابهی را ارائه می دهند.

     

    سخن پایانی

    ازآنجا که ایرپاد ۳ جانشین ایرپادهای استاندارد اپل محسوب می‌شود، قیمت آن ارزان ‌تر از نسخه پرو است.

    ایرپادهای استاندارد اکنون بسیار شبیه به ایرپادز پرو هستند و تقریباً همه ویژگی‌های مشابه را با قیمت پایین ‌تری ارائه می‌دهند. در نتیجه، ایرپادهای نسل سوم می تواند انتخاب خوبی برای اکثر کاربران باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا