اخبار

معرفی سامسونگ تداکس

در این مقاله سامسونگ تداکس را معرفی کرده و انواع خدمات و محصولاتی را که به فروش می رساند به شما اطلاع می دهیم

  • تداکس نمایندگی رسمی سامسونگ در آذربایجان غربی می باشد که در مقاله امروز قصد معرفی تداکس و محصولات موجود را برای شما عزیزان را داریم.

    گوشی

    فروشگاه تداکس انواع مختلف گوشی های سامسونگ از پرچم دار گرفته تا گوشی های رده متوسط را داراست.

    سامسونگ در سال 2020 گوشی های پرچم دار خود یعنی نوت 20 الترا,نوت 20, اس 20 الترا,اس 20 پلاس و اس 20 را معرفی کرد که امکان پشتیبانی از اینرتنت 5 جی را نیز به آن ها افزوده است. همچنین بعضی از پر فروش ترین گوشی های میان رده سامسونگ مانند آ30 اس و آ50 اس را که دو مدل قبلی آن ها یعنی آ 30 و آ 50 که جز پر فروش ترین گوشی های سامسونگ بوده اند را روانه بازار کرده است.

    شما همچنین می توانید به  فروشگاه رسمی تداکس به لینک https://www.tedax.ir/ مراجعه کرده و مدل های دیگر گوشی های سامسونگ مانند آ 10 اس, آ 20 اس, آ 71, نوت 10 و کلی مدل دیگر را مشاهده و خریداری کنید.

    تبلت

    سامسونگ در زمینه ی تبلت نیز حرفی برای گفتن دارد.

    تبلت های سامسونگ دارای پردازنده های قوی و کارایی بسیار عالی می باشند.شاید هم رده تبلت های اپل نباشند ولی در مقایسه با تبلت های اپل دارای قیمت بسیار مناسب تری می باشند و می تواند نیاز های روزمره و حتی کار های اداری شما را راه بیاندازد.

    تبلت های سامسونگ از بهترین و پر فروش ترین آن ها عبارت ان از:Samsung Galaxy Tab S6,Samsung Galaxy Tab 4,Samsung Galaxy Tab S5e,Samsung Galaxy Tab A,Samsung Galaxy Tab S2,Samsung Galaxy Tab Book.

    که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیاتی می باشند.

    شما برای خریداری تبلت های سامسونگ می توانید به تداکس نمایندگی رسمی سامسونگ در آذربایجان غربی مراجعه کنید.

     

    ساعت های هوشمند

    اگر شما دوست دار اندروید هستید و همچنین می خواهید ساعتی با طراحی منحصر به فرد و زیبا را در اختیار داشته باشید ساعت های هوشمند سامسونگ بهترین گزینه می باشند.

    سامسونگ ساعت های هوشمند خود را با کیفیت بسیار خوب و طراحی های منحصر به فرد می سازد که طرفدار های بسیاری نیز دارد.

    بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ: Samsung Galaxy Watch Active (40mm),Samsung Galaxy Watch Active 2(40mm),Samsung Galaxy Watch(42mm),Samsung Galaxy Watch(46mm) , Samsung Galaxy Watch Active 2(44mm می باشند.

    شما همچنان می توانید برای خریداری ساعت های هوشمند سامسونگ به سایت رسمی تداکس نمایندگی رسمی سامسونگ در آذربایجان غربی مراجعه کنید.

    هدفون های بی سیم

    بی شک یکی از بهترین برند های هدفون های بی سیم موجود سامسونگ می باشد.

    سامسونگ دارای یکی از زیباترین و با کیفیت ترین هدفون های بی سیم موجود می باشد.سامسونگ سالانه هدفون های بی سیم جدیدی را وارد بازار می کند تا طرفداران خود را بروز نگه دارد.

    بهترین هدفون های بی سیم موجود سامسونگ را می توان به:Gear Icon X 2018 Edition,U Flex,Level U Pro,Galaxy Buds SM-R170  اشاره کرد.

    شما کاربران عزیز می توانید برای خریداری هدفون های بی سیم سامسونگ به فروشگاه رسمی تداکس نمایندگی رسمی سامسونگ در آذربایجان غربی مراجعه کنید.

     

    لوازم جانبی

    شما همچنان می توانید لوازم جانبی محصولات سامسونگ مانند:شارژر های فندکی سامسونگ,شارژر های وایرلسی سامسونگ,پاور بانک های سامسونگ, کاور و گلس های تلفن های همراه یا تبلت خود را از فروشگاه تداکس خریداری کرده و لذت ببرید.

     

    نتیجه گیری

    تداکس نمایندگی رسمی سامسونگ در آذربایجان غربی تمامی محصولات سامسونگ را با گارانتی های معتبر و با پاسخگویی به تمامی سوالات شما در کنار شما عزیزان است.همچنین تمامی تعمیرات در کمترین زمان و کمترین هزینه با بهترین و وارد ترین مهندسین فنی صورت می گیرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا