معرفی کالانقد و بررسی

نقد و بررسی Redmi Watch 2 Lite

Redmi Watch 2 Lite جدید ترین ساعت هوشمند ارزان قیمت از شیائومی است. در این مقاله به نقد و بررسی و تفاوت های آن با نسخه قبلی می پردازیم.

  • Redmi Watch 2 Lite جدید ترین ساعت هوشمند ارزان قیمت از شیائومی است. در این مقاله به نقد و بررسی و تفاوت های آن با نسخه قبلی می پردازیم.

    Redmi Watch 2 Lite
    Redmi Watch 2 Lite

    صفحه نمایش لمسی 1.55 اینچی HD

    صفحه نمایش لمسی 1.55 اینچی HD شیائومی ردمی واچ 2 لایت تصویری با وضوح بالا، رنگ‌های زنده و پر از جزئیات واضح ارائه می دهد.

     

    طراحی سبک و کاربردی

    Redmi Watch 2 Lite
    Redmi Watch 2 Lite

    شیائومی ردمی واچ 2 لایت با ابعاد 41.2 x 35.3 x 10.7  میلی متر و وزن 35 گرم دارای طراحی جمع و جور و سبک وزن می باشد، بنابراین می توانید از آن به راحتی در تمام طول روز استفاده کنید و برای هر نوع مچی مناسب است.

    این ساعت هوشمند جدید شیائومی دارای یک بند سیلیکونی استاندارد است که هم برای ورزش و هم استفاده روزمره شما ایده آل است.

     

    بیش از 100 حالت ورزشی

    Xiaomi Redmi Watch 2 Lite به کمک سنسور هایی که دارد فعالیت های ورزشی شما را ارزیابی می کند و گام های شما را می شمارد، کالری های سوزانده شده را محاسبه می کند و ضربان قلب شما را در هر لحظه نمایش می دهد.

    این ساعت دارای بیش از 100حالت ورزشی می باشد. این دستگاه دارای مقاومت آب 5ATm و استاندارد IP68 است، بنابراین می توانید به راحتی با آن شنا کنید یا در یک روز بارانی از آن استفاده کنید.

     

    نظارت دقیق بر سلامت

    Xiaomi Redmi Watch 2 Lite چندین معیار سلامت فوق العاده دقیق را (مانند نظارت بر ضربان قلب یا اکسیژن خون) از طریق یک حسگر اپتیکال بهینه انجام می دهد.

    این ساعت هوشمند همچنین بر کیفیت خواب شما نظارت می کند و به طور جامع سطح استرس شما را می سنجد و تجزیه و تحلیل می کند.

     

    باتری 262 میلی آمپری

    Redmi Watch 2 Lite با باتری ۲۶۲ میلی‌آمپر ساعتی خود، به راحتی شما را در سفرهایتان همراهی می کند و به‌ طور دقیق‌تر، شیائومی ردمی واچ 2 لایت تا 10 روز در استفاده معمولی روزانه و حداکثر 14 ساعت با GPS و حالت ورزشی فعال کار می‌کند.

     

    تفاوت های اصلی بین ردمی واچ 2 لایت و ردمی واچ لایت

    • صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر.
    • شارژر کوچکتر و کاربردی.
    • حالت های ورزشی بیشتر.

     

    شما می توانید Redmi Watch 2 Lite را به صورت حضوری از دیجیتال سنتر تداکس ،نمایندگی شیائومی در استان آذربایجان غربی،واقع در خیابان شیخ تپه-مابین کوی ۶و۸  و یا به صورت غیر حضوری از فروشگاه آنلاین تداکس به آدرس www.tedax.ir خریداری کنید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا