اخبار

کنفرانس دیروز شرکت اپل

  • کنفرانس اپل

    اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان طبق معمول نسخه‌ی جدید سیستم‌‌های عامل‌ خود در پلتفرم‌های مختلف را رونمایی کرد. کوپرتینویی‌ها نسخه‌ی جدیدسیستم‌ عامل macOS را با نام موهاوی رونمایی کردند که امکان استفاده از تم تیره را نیز به همراه دارد. iOS 12 سیستم‌عامل مهم دیگر اپل است که با بهبودهایی در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون و آیپدهای اپل قرار خواهد گرفت. شاید یکی از ویژگی‌های جالبی که اپل در مراسم خود رونمایی کرد، امکان اجرای اپلیکیشن‌های iOS در مک باشد که به لطف UIKit ممکن شده است. watchOS 5 برای اپل واچ و tvOS از جمله‌ی سیستم‌‌های عامل‌ دیگر اپل بودند که نسخه‌ی جدید آن‌ها رونمایی شد.

    کنفرانس اپل

    در کنفرانس اپل چه گذشت

    قابلیت تماس تصویری گروهی در فیس‌تایم، اعلان‌های گروهی در کنار شمار دیگری از سرویس‌ها و محصولات نرم‌افزار از جمله‌ی موارد دیگری بودند که اپل دیشب از آن‌ها رونمایی کرد؛ البته نباید از کنایه‌ به گوگل در ابتدای مراسم شب گذشته غافل بود که میزان استفاده از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید توسط اپل به استهزا گرفته شد.

    اپل در این کنفرانس از آی‌پد پروی 10.5 اینچی جدید خود رونمایی کرد و آی‌پد پروی 12.9 اینچی قبلی را با مشخصات سخت افزاری جدید معرفی کرد.

     آی‌پد پروی 10.5 اینچی، در ابعاد همان آی‌پد پروی 9.7 اینچ عرضه می شود با این تفاوت که با حذف شدن حاشیه ها، صفحه نمایش بزرگ تر می شود. صفحه نمایش های این دو آی پد جدید این توانایی را دارند تا نیم برابر بیش تر از دیگر محصولات اپل روشنایی دهد.

    شرکت اپل در جریان رویداد شب گذشته خود از سرویس اپل تی وی پلاس به عنوان یک سرویس جدید رونمایی کرد. این سرویس همانند نتفلیکس و Hulu محتوای ویدیویی مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که طی آن کاربران می‌توانند به صورت بهینه به فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دسترسی داشته باشند

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا