معرفی کالانقد و بررسی

نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

این ساعت یکی از پر فروشترین اسمارت واچ های برند شیائومی می باشد که با امکاناتی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در بین کاربران محبوب می باشد.

  • Mibro Lite یک ساعت هوشمند جدید و مقرون به صرفه با صفحه نمایش گرد AMOLED است.

    این ساعت یکی از پر فروشترین اسمارت واچ های برند شیائومی می باشد که با امکاناتی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در بین کاربران محبوب می باشد.

     

    کیفیت طراحی و ساخت

    Mibro Lite

    ساعت هوشمند Mibro Lite دارای طراحی دایره‌ ای است که در رنگ مشکی عرضه شده است و مناسب برای مردان و زنان است و دارای صفحه نمایش منحنی صاف با یک قاب فلزی است که به آن ظاهر یک ساعت گران قیمت می‌دهد. این ساعت دارای دکمه فیزیکی است که توسط آن روشن و خاموش می شود و وارد منو می شود. این ساعت هوشمند  48 گرمی دارای بدنه باریک و سبک است و از آلیاژ فلزی با کیفیت بالا ساخته شده است و در نتیجه به راحتی روی مچ دست قرار می گیرد.

    پهنای بند مشکی ساعت Mibro Lite 20 میلی متر و کاملا استاندارد می باشد و جنس آن از سیلیکون طبی و انعطاف پذیری طراحی شده است.

     

    صفحه نمایش Mibro Lite

    Mibro Lite
    Mibro Lite

    صفحه نمایش Mibro Lite یکی از نقاط قوت این ساعت هوشمند و یکی از بهترین ها در محدوده قیمتی خود است، این صفحه نمایش یک پنل خیره کننده AMOLED 1.3 اینچی رزولوشن تصویر HD صفحه نمایش آن 360 در 360 پیکسل می باشد که از کیفیت بسیار بالا، واضح و شفافی برخوردار است. همین طور واچ فیس های بسیار جذابی طراحی شده است که کاربران می توانند با سلیقه خود انتخاب کرده و به نمایش بگذارند که این قابلیت از طریق اپلیکیشن Mibro Fit به راحتی نصب می شود.

     

    عملکرد باتری

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite  دارای یک باتری لیتیوم یونی بسیار قدرتمند با ظرفیت اسمی 230 میلی‌آمپر است و با یک بار شارژ کردن کامل آن تا 8 روز شارژ خواهد داشت البته با غیر فعال کردن حسگر ضربان قلب تا 10 روز نیز شارژ آن باقی می ماند که از قابلیت های مهم این محصول محسوب می شود. لازم به ذکر است که شارژ این ساعت مغناطیسی می باشد.

     

    امکانات Mibro Lite

    ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite مدل XPAW004، از امکانات عالی برخوردار است مانند محاسبه 15 حالت ورزشی، نمایش پیام و اعلان شبکه های اجتماعی، محاسبه ضربان قلب در 24 ساعت، محاسبه جاذبه و کیفیت خواب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون یا SpO2 را دارد. این ساعت میزان استرس شما را در طول روز نمایش می دهد و به شما کمک می کند که با تمرینات تنفسی و کارهایی که باعث می شود بر استرس خود غلبه کنید را انجام دهید تا بر طرف شود.

    این ساعت هوشمند، از طریق بلوتوث نسخه 5.0 با برد انتقال 10 متر به صورت پایدار و سریع، گوشی شما را شناسایی کرده و وصل می شود. کاربران می توانند تمام اپلیکیشن ها و رویدادهای مختلف را بر روی ساعت نصب کرده و از آن استفاده کنند.

    یکی دیگر از مزایای ساعت MiBro Lite این است که می توانید هنگام پوشیدن آن دستان خود را بشویید یا بدون ترس از آسیب دیدن زیر باران بدوید، زیرا گواهی IP68* از آن در برابر آب و گرد و غبار محافظت می کند.

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا