راهنمای خریدنقد و بررسی

هر آنچه در مورد اس 24 الترا می دانیم

در این مقاله به بررسی اطلاعات فاش شده و نگاه کلی به جدیدترین پرچمدار سامسونگ می اندازیم

  • اولین تغیری که می شود به آن اشاره کرد ارتقاء دوربین است. در حالی که S23 به عنوان یکی از بهترین دوربین های موجود در نظر گرفته می شد، گاهی اوقات تصاویر با رنگ های غیرواقعی بیش از حد اشباع به نظر می رسید. با حسن نیت ارائه دهنده به نقل از “یک منبع”، اکنون می دانیم که S24 Ultra اشباع تصویر و وضوح تصویر را بهبود می بخشد و در نتیجه ظاهری بسیار واقعی تر خواهد داشت.

    Sondesix همچنین بینش هایی در مورد رنگ ها و مواد ارائه کرد و گفت که نسخه خاکستری تیتانیوم دستگاه “به مراتب بهتر” از معادل آیفون – تیتانیوم طبیعی به نظر می رسد. البته، این موضوع شخصی است، اما مطمئناً برای مشتریان بالقوه دلگرم کننده است که دستگاه قرار است ممتاز به نظر برسد. منبع Sondesix اضافه کرد که این تلفن – به دلیل صاف‌تر بودن نسبت به نسل قبلی خود – در دست گرفتن احساس بسیار بهتری دارد.

    گوشی موبایل سامسونگ اس 24 اولترا به محض عرضه شدن در فروشگاه اینترنتی تداکس به فروش می رسد

    با این حال، بر اساس اطلاعات فاش شده، بزرگترین افزوده شده در قالب ویژگی های مرتبط با هوش مصنوعی است. حدس و گمان ها حاکی از آن است که گلکسی اس 24 از هوش مصنوعی بهره کامل خواهد برد و به نظر می رسد که ممکن است درست باشد. بر اساس گزارش ها، گوشی جدید سامسونگ از هوش مصنوعی داخلی برای انجام کارهایی مانند تولید تصاویر، نوشتن محتوایی مانند ایمیل و پیام، ترجمه متن و تشخیص صداها استفاده می کند.

    افشای اطلاعاتی از احمد کوایدر کمی بیشتر به نمایشگر گوشی می‌پردازد و نشان می‌دهد که دستگاه نه تنها به 2600 نیت می‌رسد، بلکه از شیشه جدیدی به نام Gorilla Glass Victue 2، قوی‌ترین شیشه‌ای که Corning می‌سازد، استفاده خواهد کرد. اگر این روشنایی درست باشد، سامسونگ به طور قابل توجهی از پیکسل پرو گوگل و آیفون 15 پرو مکس اپل با 1500 نیت جلوتر خواهد بود.

    نمایندگی سامسونگ ارومیه تمامی محصولات سامسونگ را به صورت نقد و اقساطی به فروش می رساند .

    با این حال، MysteryLupin کمی هیجان را کاهش داد، با افشای اطلاعات نشان داد که نسخه پایه S23 تنها 8 گیگابایت رم دارد. نسخه های پلاس و اولترا به 12 گیگابایت ارتقا می یابند، اما رم مدل پایه به طرز شگفت آوری کم است. این با رم در گوگل پیکسل 8 و بالاتر از آیفون 15 مطابقت دارد، اما این گوشی ها وعده های هوش مصنوعی S24 را نمی دهند. باید به این فکر کرد که آیا مدل پایه رم کافی برای اجرای همه آن را دارد یا خیر.

    افشای MysteryLupin همچنین برخی از گزینه‌های رنگی موجود، از جمله خاکستری و مشکی استاندارد، اما همچنین بنفش و زرد را نشان می‌دهد – که همه آنها پس از انتشار نام‌های جذاب‌تری خواهند داشت.

    انتظار می رود S24 در اواسط ژانویه 2024 عرضه شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا