راهنمای خریدنقد و بررسی

نقد و بررسی گوشی سامسونگ اس 23 اف ای

نگاهی کامل به گوشی موبایل سامسونگ اس 23 اف ای

  • همانطور که از اس 23 اف ای انتظار می رفت . یک پردازنده توانمند با 8 گیگابایت رم سالم، صفحه نمایش بزرگ، لنز تله فوتو اختصاصی، مقاومت کامل در برابر آب و گرد و غبار IP68، شارژ بی سیم و سیاست پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوب پنج ساله وجود دارد.

    عملکرد s23 fe

    اما S23 FE عملکرد خوبی دارد . قیمت مناسبی دارد، اما در مقایسه با پرچمداران 700 و 800 دلاری نیز مانند یک انتخاب عالی به نظر نمی رسد.  اما همانطور که هست، به نظر می‌رسد که برای استفاده از تراشه‌های نسل قبلی کوالکام قبل از کهنه شدن طراحی شده است.

    Galaxy S23 FE از یک چیپست قدیمی Snapdragon 8 Gen 1 در اواخر سال 2021 استفاده می کند – و این چیپست 8 Plus Gen 1 نیست که در نیمه راه 2022 عرضه شد. 8 Gen 1 اصلی به پرچمداران سری S22 مجهز شد که تمایل به کارکرد داغ و داغ داشتند. عمر باتری کم است در S23 FE،  هشت گیگابایت رم جفت شده است که برای اکثر کارهای روزانه کافی است.

    باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به راحتی یک روز با استفاده متوسط دوام می آورد، اما می توانید با انجام کارهایی که پردازش زیادی دارند، آن را بسیار سریعتر خالی کنید. 30 دقیقه بازی اضافی یا زمان طولانی دور از Wi-Fi اضافه کنید، و می‌خواهید قبل از پایان روز شارژ کنید. S23 FE از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، که در اینجا مورد استقبال قرار می گیرد و به هیچ وجه برای یک گوشی 600 دلاری تضمین نمی شود. این چیز کوچکی است، اما هیچ چیز مانند این نیست که گوشی خود را در پایان روز روی شارژر قرار دهید تا اینکه با کابل شارژ سر و کله بزنید.

    این گوشی نیز وزن سبکی ندارد – وزن آن 209 گرم است که کمی بیشتر از 196 گرمی سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس است، حتی اگر ابعاد مشابهی داشته باشند. هر زمان که آن را از روی میز برمی‌داشتم بیشتر مراقب بودم تا از دستانم خارج نشود، و این کاندیدای بسیار خوبی برای یک قاب محکم است.

    صفحه نمایش 6.4 اینچی S23 FE یک نکته برجسته است. آنقدر بزرگ است که مانند یک صفحه نمایش “بزرگ” احساس شود، با وضوح کافی در 1080p که ارزان به نظر نمی رسد. مطمئناً، حاشیه‌ها قابل توجه هستند، و اگر به دنبال آن بگردید، «چانه» کمی ضخیم‌تر در امتداد لبه پایینی پیدا خواهید کرد، اما این چیزها من را آزار ندادند. حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز دارد، بنابراین اسکرول کردن فوق العاده روان است. من فقط در یک مورد با آن مبارزه کردم، زمانی که نتوانستم آن را به اندازه کافی روشن کنم – آن روز یک روز روشن اما ابری بود، و من شک دارم که حالت روشنایی بالا درگیر نبود. در غیر این صورت، به اندازه هر صفحه نمایش گوشی پرچمداری که در سال گذشته استفاده کردم، زیبا و پاسخگو بود.

    S23 FE بیشتر شبیه یک گوشی میان رده ارتقا یافته است تا یک پرچمدار ساده

    پوسته اندروید One UI سامسونگ یکی از کمترین علاقه‌مندترین جنبه‌های گوشی است. مثل همیشه، حذف سامسونگ از آن کمی تلاش می‌کند تا کشوی برنامه را بفهمد و صفحه‌کلیدی را نصب کند که من را مجبور به انداختن گوشی در دریا نکند. یک اعلان فشاری دریافت کردم که با تبلیغی با موضوع تعطیلات برای S23 Ultra، تلفنی که دو برابر گوشی مورد استفاده من قیمت دارد، مرا تشویق کرد که «Give the gift of Galaxy» را تشویق کنم.

    وقتی گوشی را راه‌اندازی کردم، یک برنامه تقویم و ساعت هم نداشت، که نه سامسونگ و نه هرکس دیگری که از او پرسیدم نمی‌توانست توضیح دهد – تلفن‌های سامسونگ معمولاً با حداقل دو برنامه تقویم عرضه می‌شوند. من آن را تا حد هرج و مرج عمومی بیان می کنم، اما با این حال، نرم افزار سامسونگ نرم افزار سامسونگ است. بهترین خبر در اینجا این است که قوی ترین برنامه سیاست پشتیبانی نرم افزار این شرکت است

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا